1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaja je hebt helemaal gelijk. :p
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    En deze (blauwe Koenigsegg :confused:) en deze (die verdomde Sagaris weer) en deze (zwart stuurwiel hoort rood te zijn) ook niet. Hoe erg zijn we belazerd joh :+
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Hebben jullie slechten ogen ofzo? Die TVR Sagaris kan je wel in het blauw kopen. Op deze twee foto's is hij duidelijk ook blauw. Het licht valt er misschien wat raar op zodat dat lijkt. De Koenigsegg weet ik niet ofdat hij ook in het blauw kan? Misschien de andere van de twee? En volgensmij is dat stuurwiel toch echt zwart. Dat plaatje met de hoe heet hij ookalweer... die oranje iig. Daar klopt het poppetje idd niet van. Je kan alleen maar een zwarte bestuurder hebben toch?
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat dacht je dan van deze?

    [​IMG]
    http://media.teamxbox.com/dailyposts/xbox360/rumor/pgr3.jpg

    Een Ferrari 360 van ourcolony.net, de eerste officiële afbeelding van PGR3. Maar er zit helemaal geen 360 in pgr3. :+ Het zal wel deels artwork, deels ingame zijn. De uiteindelijke cover met de F430 is ook iets anders. De velgen bijv.
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dit is ook een F430. ;) Kijk maar naar de lichtinlaat bij de achterramen. :) Maar dat neemt niet weg dat dit idd een render is :cool:
     
  6. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    nog even een vraagje :D
    Ben nu eventjes aan het spelen,
    heb eerst die Saleen gekozen.
    Heb nu 215.000 CR, is het de moeite waard om een auto te kopen?
    zoja, in welke richting moet ik dan gaan zoeken?
     
  7. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt een 360 volgens mij, hoor. Als je de luchtinlaat bedoelt in plaats van licht, dat heeft de 360 ook. De koplampen van de F430 zijn heel anders. Dit is een F430:
    [​IMG]
    See?

    Edit/Nu ik nog een keer kijk, is die render absoluut een 360 :)
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    D - Klasse, TVR Sagaris :).
     
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Die TVR Sagaris kun je ook in het blauw kiezen maar dan is dat ook blauw, die vorige afbeeldingen zijn meer een variant op blauw, als het blauw te noemen is. :)
     
  10. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx :)
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het lijkt mij ook een 360. Mede door de naam xbox 360 (die toen ook nog niet bekend was) Denk dat dat een stille hint was rond de naam van de console.
    edit:/ Zie ook de "armpjes" van de spiegels. De f430 heeft er 2 en de render (en ook de 360) heeft er maar 1
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  12. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    dit spel is echt verslavend :D
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Klopt ja :9 Alleen de xbw competitie al _O_ De strijd die daar gaande is is echt vet!!
    Ik race eigenlijk alleen maar tegen ghosts van anderen. Online versus anderen heb ik echt nog veel te weinig gedaan. Maar ook dat lijkt mij de moeite waard (als je niet tegen van die bashers rijdt iig :mad:)
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Na nog eens goed te hebben gekeken zie ik dat het idd een 360 is. Sorry Matrix O-)

    Ik ben btw eindelijk weer in League 1! \o/
    Ik stond altijd in de top 300 als Pro van 28, maar na een paar dagen vol frustaties en gebeuk belandde ik in League 2 waar ik niet uit wist te komen. Na een paar dagen wat serieuzer te gespeeld hebben is het me eindelijk weer gelukt, ik sta nu 966e ofzo. :)

    Ik moet wel zeggen dat er een hoop zielige mensen zijn bijgekomen. JP en Traxx hadden hadden het al, en nu is het ook mij overkomen. Mensen die je gaan opwachten en je eraf beuken, waardoor ik verloor van een Contender 22 :{ Zóó super zielig vind ik dat, m'n headset is kapot dus ik kon ook niks terug roepen, echt kut was dat. Ik kwam ook een nederlandse Pro van 30 tegen, Rave-nogwat heette 'ie, ook zo zielig. We doen een one-on-one en na elkaar geraakt te hebben bij de start ligt hij 2 seconden achter. (Het was een raceongeluk, want we kwamen samen op de eerste bocht af en we stuurden allebei vol in, en ik had net geluk) Hij komt terug tot 9 tienden, maar daarna kom ik in m'n ritme er rijd ik 'em eruit op racepace. Vervolgens kom ik nog een paar keer in een lobby met 'em en quit 'ie telkens met het excuus dat hij niet weer tegen een valsspeler wilt rijden terwijl ik altijd juist wácht als ik iemand eraf beuk. :{

    Maarja, ik sta iig weer in de top1000 :cool:
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is idd een 360 ja, want deze foto was een raadsel en '360' was het antwoord, duidelijke hint naar de naam van de nieuwe xbox toen. Ik vind het wel een grappig verhaal, want iedereen was onder de indruk van de looks van pgr3 terwijl hij hartstikke fake is. :eek: (Het allereerste shot was een ingezoomd stukje van de voorkant, de hele foto kregen we later pas, na het raadsel)
     
  16. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef nog maar 3 races op goud te halen en dan heb ik hem uitgespeeld op goud :D .
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Lekker. Ik stond vanochtend nog 730ste, maar heb me toch een paar frustrerende races gehad op Full F1 Circuit :eek: De ergste was dat ik direct bij de start gespint was, doordat voor me 5 man hun auto niet recht konden houden :{ Wat nou TrueSkill :{ In de inhaal race opweg naar de nummer 1 werd 3 keer mijn achterkant weg getikt, en ik werd uiteindelijk 2de :mad: Sta nu 890 ofzo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2006
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik heb een vraagje:

    Zoals jullie weten krijg je dus achievements als je de championships op gold, steel,silver en bronze haalt. Maar wat adviseren jullie mij om eerst alles op silver te halen, dan alles op gold,dan alles op steel en dan tenslotte alles op bronze ?

    Alvast bedankt ;)
     
  19. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je hem op Gold uitspeeld, krijg je de achievements voor Gold en alles eronder.

    Zelf heb ik hem eerst op Easy, toen op Medium en nu ook op Gold uitgespeeld en heb ik dus ook de achievement van Steel gekregen nadat ik hem op Easy had uitgespeeld.

    Als ik jou was zou ik hem op medium en daarna op gold spelen en eventueel op platinum, als je al aardig goed bent kan je misschien beter beginnen met gold en dan op platinum.
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    dus als ik het goed begrijp:

    je kan dus gelijk met gold beginnen en dan haal je brons/zilver automatisch ? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina