1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wielrennen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 25 mrt 2012.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Gesink gaat gewoon nooit een klassieker van formaat winnen. Accepteer het maar. De enige manier waarop hij kan winnen is alleen weg rijden en solo aankomen. En daarvoor is tie gewoon niet goed genoeg op die korte explosieve klimmen. En het laatste jaar heeft hij btw ook niks meer laten zien op lange klimmen dus ik ben benieuwd of die uberhaupt nog op zijn oude niveau gaat komen.

    Poels is de man naar wie ik ga kijken. Echt een man voor de gold Race eigenlijk. Zou het raar vinden als ie die niet reed. Maarja met Poels is het weer het verhaal of hij de afstand wel aan kan. Een rittenkoers is iets totaal anders dan een klassieker van 250+ op een dag. Dat wordt afwachten dus.

    En stiekem hoop ik Mollema maar ik denk dat het nog net niet is voor Mollema. Mijn grote favoriet is op dit moment Purito! hoe die tekeer ging in het Baskenland_O_ En Frank Schleck gaat ook gewoon weer goed zijn.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Noem je toch wel een verrassende naam :p
    Ik ga toch lekker voor veilig en dan zijn gasten als Rodriguez toch meer voor de hand liggend.
    Gerrans moet je ook wel rekening mee gaan houden nu.

    Sanchez start btw niet...
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Purito is de bijnaam van Rodriguez he;) Als ik dan toch een outsider moet noemen ga ik voor Sergio Henao! Dat gaat een grote worden als die zich zo door blijft ontwikkelen. Maarja met Columbianen in Europa schijnt altijd iets mis te gaan.

    En heel stiekem hoop ik dat Thomas Dekker ineens echt goed is maar het komt nog te vroeg denk ik. Wel mooi dat ie al een overwinning binnen heeft dit jaar.
     
  4. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Poels gaat m gelukkig gewoon rijden ja!
    Bij Vacansoleil verder sowieso Westra, Hoogerland, Ruijgh en Ligthart en dan nog minstens 1 Nederlander. Veel Nederlanders dus, zoals het hoort!

    Rabobank zal behalve Martens en Breschel waarsschijnlijk ook met alleen Nederlanders aan de start staan.

    Hoop de ploegen veel vooraan te zien en hoop toch dat ze allebei een renner in de top 10 kunnen krijgen op z'n minst.

    Verder ben ik benieuwd of iemand als Kroon het nog zou kunnen? En hoever is Thomas Dekker? Verwacht hun beiden in de finale zeker niet meer vooraan, maar ben wel erg benieuwd.

    Heb er echt veel zin in, ook gewoon omdat je met alle Nederlanders die dit in topvorm moeten kunnen toch wel iemand zou moeten hebben zondag waarbij het ook lukt.

    Verwacht geen overwinning, mijn favorieten zijn Rodriguez en Gilbert, met kort daar mannen als Gerrans en Hesjdal.

    Morgen Brabanste Pijl, een koers die mijn inziens niet echt zwaar genoeg is. Verwacht gezien de koersen de afgelopen weken morgen wederom een groepssprint met minstens een man of 40.
     
  5. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik ga morgen kijken als ik zelf niet ga fietsen. moet alleen de bandjes even na laten kijken. Want zaterdag ga ik zelf de finale van de gold race fietsen en vorige week twee keer lek gereden. Dat kan natuurlijk niet.
     
  6. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Andy Schleck gaat toeslaan :cool:.
     
  7. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee verwacht de Schlecks alleen in LBL, niet in de gold race of Waalse Pijl. Al weet je het nooit met de gebroeders.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Schlecks in AGR staan garant voor spektakel. Ben benieuwd hoe vaak Frank dit jaar gaat vallen :lol:.
     
  9. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Zondag toch in Maastricht dus ga denk ik wel even kijken bij de start van de AGR
     
  10. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, alleen soms willen ze weleens verrassen. We zullen zien :), wordt weer een drukke sportzondag.
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Voeckler... Je houd nooit tekening met die man maar wat een klasse heeft hij toch:)

    En na vandaag weet ik wel zeker dat we Gilbert kunnen afschrijven voor de gold race, waalse pijl en luik. Hij is gewoon niet goed genoeg op dit moment. Heeft heel vaak wat geprobeert maar het lukte hem gewoon niet.
     
  12. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Voeckler is een echte winnaar. Bij 30 seconden voorsprong wist je al dat hij had gewonnen.
    Voeckler heeft in z'n carriere denk meer gewonnen dan dat groepje achtervolgers bij elkaar (excl freire dan).

    Denk niet dat iemand die vandaag is gestart de Gold race gaat winnen.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Schleck weer op z'n smoel gegaan zag ik?
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Tony Martin zwaargewond in ziekenhuis na botsing met auto...
     
  15. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Schleck op z'n smoel gegaan en daarna werd ie er bij t allereerste aanzetten meteen afgereden. Lijkt me sterk dat hij een rol gaat spelen over 2 weken al weet je het nooit met de schlecks.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja vooral in Limburg met al die drempels en wegobstakels.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    T. Dekker gaat de Giro rijden jongens, leuke test voor die jongen.
     
  18. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Idd. In de Brabantse pijl was hij al beter dan ik dacht. Hij is echt aan het groeien. Maar goed ik denk dat de klassiekers en de giro nog te vroeg komen om echt goed te zijn.

    Ik vertrek nu naar Valkenburg. Morgen de toerversie rijden en zondag op de Cauberg staan. Hopelijk droog weer.
     
  19. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk dat dekker start, hij is een arrogante vervelende gozer, maar ik schat zijn kunnen overall hoger in dan alle nederlanders bij de rabobank aangezien die toch weer alles net niet kunnen en/of willen door de ploegleiding, Dekker heeft tenminste het lef en arrogantie om gewoon iets te doen.

    Ben al benieuwd wat de smoes voor Gesink deze keer zal zijn voor zijn aankomende door de mand vallen vandaag, en Mollema zal wel moeten werken voor Gesink als het eropaankomt waardoor ook Mollema weer niets kan gaan doen.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2012
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Denk je?
    Volgens mij heeft Gesink gewoon aangegeven bij de leiding dat hij toch niet heel sterk is en dat het verstandig is om Mollema als kopman te nemen.

    Althans, dat hoop ik.
     

Deel Deze Pagina