1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky X-Bazar ideeënbus: Voor alle tips, toevoegingen en opmerkingen m.b.t. de bazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Valentiney, 9 aug 2008.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zo'n beetje de helft van de aanmeldingen die ik krijg zijn ook niet in het goede format. Normaal heb ik geen zin om te gaan mierenneuken en voeg ik ze gewoon toe maar andere keren, als ik echt veel foute aanmeldingen krijg waarvan een deel zelfs uit maar 1 regel bestaat, wil ik ze nog wel eens onbehandeld laten. Dus het kan ook heel goed daar aan liggen (o.a. @ dawgg). Daarnaast probeer ik het éénmaal per week bij te houden maar soms is het wat langer en de andere keer vul ik het meerdere keren per week aan.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Beetje raar dat je de verkoper 'straft' omdat de koper zijn feedback niet goed op orde heeft... Alsof ik er bv wat aan kan doen als jij een foutje maakt en daardoor kom ik niet op de list... :confused:
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Tsja, kan ik ook niet helpen. Ik krijg zoveel PM's met "Hey kan je X even toevoegen, had net een goede deal met hem". Dan is het inderdaad jammer voor de andere persoon.

    Voordat WIDM begint zal ik de goede aanmeldingen er wel bij zetten en de lijst updaten.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Oftewel, feedback system werkt niet. ;)
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Schaffen we het toch af, kan ook. Staat zo duidelijk aangegeven allemaal en alleen omdat mensen te lui zijn wil niet zeggen dat de hele TL opeens niet meer deugd.
     
  6. dawgg

    dawgg Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan erg goed begrijpen dat het frustraties opwekt als mensen een paar simpele richtlijnen niet kunnen volgen. Het kan verder inderdaad zo zijn dat de mensen die mij hebben aanbevolen niet de juiste layout hebben gebruikt. Het neemt echter niet weg dat mijn pms wel met goede layout zijn verstuurd, maar helaas ook niet behandeld zijn (tenminste, tot dusver zie ik hun gebruikersnamen ook nog niet op de trusted list staan).

    Nou ja, hopelijk wordt er alsnog even naar gekeken. Mocht de trusted list echter tot onnodig veel frustraties leiden voor moderators danwel "gewone" members, dan is er waarschijnlijk iets fout. Afschaffen is te makkelijk gezegd vind ik persoonlijk, aangezien de trusted list wel degelijk een toevoegende waarde heeft.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jouw aanmelding was ook niet compleet, maar zoals ik al eerder zei ga ik niet mierenneuken bij dit soort zaken en is het gewoon toegevoegd. Alleen volgende keer ook even een link naar het profiel, het is best irritant als je een zootje namen aan het toevoegen bent en steeds naar de zoekfunctie van de ledenlijst moet gaan om een naam op te zoeken. Het maakt het voor ons een stuk makkelijker als ook die link erbij staat. Ik weiger aanmeldingen eigenlijk alleen als de threadlink en/of omschrijving ontbreekt. Als er een profiel link ontbreekt dan is het een beetje irri, vooral als je veel aanmeldingen tegelijk verwerkt, maar dan wordt het wel gewoon toegevoegd.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Misschien een standaard invulformuliertje ervoor maken met alleen verplichte velden? Dan kan niemand het verkeerd doen en achteraf gaan zeuren dat het lang duurt voor het verwerkt word.
     
  9. dawgg

    dawgg Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    2
    @Cookie: Bij deze dan excuses voor de ontbrekende link naar een profiel, daar heb je inderdaad gelijk in. Had er per ongeluk overheen gelezen.

    @Delphiki: Een standaard invulformuliertje wat simpelweg te copy + pasten is. Het ging daar bij mij namelijk ook fout m.b.t. de hyperlink onder de gebruikersnaam die verwijst naar het profiel van de gebruiker. Ook zouden de verschillende onderdelen van de trusted list in aparte posts in de thread kunnen worden geplakt i.p.v. alles in één post. Dat maakt het wat overzichtelijker voor iedereen en wordt de kans op fouten maken verminderd.
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet helemaal waar. Omdat:
    3 augustus 2010, 16:58
    Leis
    Xbox meubilair

    Leis's schermafbeelding

    Geregistreerd: 02-09-2009
    Locatie: Gelderland
    Berichten: 239
    Gamertag: Leis360
    [Stuur LIVE bericht]

    Trusted List (Goeie deal met WouterVS)
    Beste,

    Ik heb een goeie deal gehad met WouterVS. Het ging hier om een vernieuwde exemplaar van Ghostbusters Videogame XBOX 360. Geld overgemaakt gisteren en vandaag al ontvangen, kortom netjes en prima afgehandeld door WouterVS.


    Link: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=145254

    Met vriendelijke groet,

    Leis,
    Leis is nu online Stuur bericht door


    Ik wou de persoon daar hebben staan als betrouwbare verkoper, maar is nog niks aan gedaan. :+
    Snap dat je heel veel aanmeldingen binnen krijgt, maar heb je mijne over het hoofd gezien wellicht?
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wanneer heb je die gestuurd? De enige PM die ik van je heb is die ene over die punten.

    Edit:// Augustus dus, even kijken.

    Edit:// Kijk nog even naar het format, daarom is deze niet behandeld destijds.
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zie niet wat er fout aan is. De profiel link staat er netjes in en ook netjes beschreven wat er gebeurd is?

    Als je mij even helpt wat er mis is? O-)
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dit staat duidelijk in het Trusted List topic:

     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan moeilijk de thread linken naar de deal, omdat het via PM gelopen is.:+ Voor de rest kan je zien dat het een goeie deal is en staat er netjes beschreven waar het om gaat + link naar de profiel.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij moet er verplicht een thread zijn waarin gereageerd is zodat niet iedereen elkaar op dat lijst kan zetten.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb deze spam net gereport...
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb 'm net gesloten.

    Edit: Oh wait, deze keer was het geen nieuwe thread spam :+
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    (volgens mij heb ik dit al eerder gevraagd, maar:)

    Waarom kan je niet gewoon de naam van het topic veranderen in te koop/verkoop forums?
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Omdat we het niet voor elk forumdeel apart kunnen instellen en we er dus voor hebben gekozen om het volledig uit te zetten om misbruik te voorkomen.
     
  20. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Dat kan in V4 wel toch?
     

Deel Deze Pagina