1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox heeft een aantal weken kuren. Dat wil zeggen: Xbox Live valt constant uit en de snelheid waarmee er op de HDD gelezen en geschreven wordt is niet optimaal. Heb Xbox Support gesproken en die hebben aangegeven dat het waarschijnlijk een probleem is wat te maken kan hebben met oververhitting.

    Ik heb een 360-S en zit er niet op te wachten om €90,- te betalen voor een reparatie van Microsoft. Hebben jullie misschien ervaringen/tips om met huis-tuin-en-keuken methoden m'n Xbox weer voor een aantal maanden op te lappen?
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    360 slim? Kan bijna niet voorstellen dat deze overhit kan raken, maar goed. Heb je al geprobeerd om je cach te legen voor je (Harde schijf die niet optimaal werk?)

    http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/settings-and-initial-setup/clear-system-cache
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2013
  3. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep al geprobeerd helaas.

    Ligt echt aan de console zelf. HDD doet het in een andere slim console prima.
     
  4. Smorenburg

    Smorenburg Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP! Ik zit met het volgende probleem. Mijn xbox 360 elite is traag met het lezen van bepaalde games. Fifa 13 is het voornaamste probleem. Zodra ik het spel opstart blijft hij best lang op het scherm staan voordat je de taal kunt selecteren. Dit is ongeveer 1,5 minuut wat normaal binnen 15 sec. Gepiept moet zijn. Ook met black ops 2 heb ik opstart problemen. Zodra hij het spel opstart loopt hij vast nadat ik rechts onderin mijn scherm black ops II heb zien staan. Na 15 seconden springt hij ineens naar het hoofdmenu. Ik ondervind hieraan hinder en ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen. Ik heb clear cache al geprobeerd maar dit hielp niet.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Games instaleren op de HDD?
     
  6. Smorenburg

    Smorenburg Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat staan ze bij mij standaard!
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb ook problemen met Black Ops 2.

    Na de BO2 update van vandaag, hing hij vast, dus ik de xbox uitzetten. Start ik weer xbox op. Start Black ops2 op. Duurt het langer en moet ik opeens álle DLC weer downloaden (hij BLIJFT vragen om de Nuketown DLC te downloaden) en als ik hem (weer) download, blijft er staan "download again" en ik kan niet verder naar Multiplayer!!

    En ik kreeg een error code met unable to load profile ofsoietss...

    Dus ik alle DLC verwijdert op HDD. Nu probeer ik alles weer te downloaden maar kom niet verder dan nuketown 100x opnieuw te downloaden en dan nog staat er weer "download again" en ik kan gewoon niet verder...

    Btw Ik heb nog geen andere game geprobeerd te spelen. Ga ik nu doen.
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Battlefield 3 duurt bij mij ook heel lang met opstarten.. nog altijd niet opgestart na 10min

    Edit: Na 15min nog altijd niet verder. Ik zet hem uit....
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2013
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Modern warfare 3 start ook niet op.. hangt weer vast..

    Grappig is dat de downloadable games het wel doen! (Trials Evolution, AC2)
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ligt alleen ' Xbox live ' live loopt bijna bij iedereen te kutten. Games menu's laden traag niks aan te doen momenteel.
    Denk dat het morgen opgelost is althans daar ga ik vanuit!
     
  11. Smorenburg

    Smorenburg Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er van uit dat er problemen zijn met xbox live. Als je je internet kabel er uit haalt dan laad hij alles gewoon normaal uiteraard zonder multiplayer opties!
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Oke dan maar hopen dat het morgen opgelost is.. jammer dat ik alle dlc's heb verwijderd, kan ik ze nu allemaal opnieuw downloade...
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ineens leest mijn 360 Battlefield 3 niet meer, beide discs niet. Ik had deze shit een paar maanden terug al met Fracture en dat is nooit meer goed gekomen. Maar BF3 is wel wat erger natuurlijk. Is hier iets aan te doen?
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Waarschijnlijk stof, heb ik ook gehad. Koop zo'n busje lucht bij een computerzaak. :)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm....maar wel weird dat andere games wel werken toch? Hoe dan ook, GC komt eraan en ik zal van nu tot zaterdag weinig gamen nog. Dus dat busje wacht nog maar effe. :D
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee hoor, want elke disc is anders en sommige zijn makkelijker te lezen dan de ander.
     
  17. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag dashboard update van de 360 Elite, niet opgegeven voor de msp beta, maar op xbox.com staat dat msp nu weg worden gehaald? Ik dacht dat het pas rond december zou gebeuren.
    Zijn er nog meer aanpassingen in de dashboard dan alleen de msp change?

    edit:
    Bij mij is zojuist alles in euro's verwerkt dus vanaf vandaag word het helaas een vast currency :'-(
    Had een aantal van 30 msp en is omgezet naar €0,48, maar 0,016 voor 1 msp is duurder dan voorheen. Toen er nog met msp werd gewerkt was het 1 euro voor 80msp en nu kom je uit op 1,28
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2013
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    De beta is voorbij. Vanaf vandaag rolt voor iedereen de update uit. En ja, er zijn verder geen bijzondere updates voor de dashboard enkel bugs verholpen + sneller dashboard en punten naar euro's veranderd.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2013
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Elke keer als ik mijn X360 aan doe log ik niet direct in op Xbox Live. Moet steeds een code aanvragen voor extra beveiliging via mijn andere e-mail. Vervolgens doe ik dat en is het okay, maar zodra ik later weer mijn X360 aan doe heb ik het weer. Behoorlijk irritant, al vaak codes genomen via e-mail en telefoon. Weinig helpt vooralsnog, wat kan ik daar aan doen?
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan ik geld dat op mijn Microsoft account staat terugstorten op mijn bankrekening?
     

Deel Deze Pagina