1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 3 mrt 2008.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Oooh.. ja klopt, moest inderdaad heel vaak refreshen...
     
  2. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Die universal hd-dvd's zijn die trouwens allemaal de hele week nog voor zo'n prijs of gaan die straks na die actie ook weer omhoog? Ze staan namelijk niet bij het lijstje van die gast op de vorige pagina...
     
  3. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    had net even gekeken, wou zelf vier hd-dvd's met die actie bestellen, en dan kom je tot verzendkosten van 21 AU$, dus ongeveer 15 euro, en dat terwijl het bedrag van mijn bestelling maar 22 euro was....
    heb er toch maar vanaf gezien... hou de nederlandse web-winkels wel goed in de gaten...
     
  4. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    De HD Dvd speler voor de 360 staat op dit moment voor 49 euro bij de Media Markt in Alphen aan den Rijn (voor degene die hem nog zouden willen...)
     
  5. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Goed gevonden:thumbs:.
     
  6. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0

    $ 21 AUD is 'maar' € 12,8 -

    Bij elkaar kom je dan dus uit op krap € 35,-.
     
  7. kevin_16

    kevin_16 Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week maandag hddvd speler gekocht voor 50 euro. Afgelopen donderdag formulier opgestuurd via mail en vandaag hd dvd's gekregen. Top service daar. Heb nu alleen chronicles of riddick dubbel omdat ik hem zelf al gekocht had. Iemand overkopen?
     
  8. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ja oke... maar dan maakt het in mijn geval, mijn bestelling nog steeds 58% duurder :+
    en voor die paar euro dat het dan een verschil is, koop ik liever een paar dvd's met NL subs, en hier in nederland (maar dat ligt misschien meer aan mij, dat ik het niet zo heb op buitenlandse web-winkels)
     
  9. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40

    Hoeveel8)?
     
  10. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn er gelukkig nog. Heb King Kong (2005) nu ook snel besteld. Ik wilde eigenlijk Heroes toch nog wel halen, maar heb niet genoeg geld op mijn Paypal helaas...
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mijn order van 15hddvd's @ ezydvd gecancelled. Na weer een aantal hd-dvd's te hebben gekeken heb ik besloten dat het te weinig extra's biedt tegenover een normale dvd. Daarnaast heb ik alle films op hd-dvd al op normale dvd (gezien)

    De extra's op een hddvd kijk ik toch nooit. Betere beeld kwaliteit is leuk, maar mij gaat het toch meer om het verhaal. Betere kwaliteit geluid verneem ik niet op mijn simpele ht setje.

    Planet Earth/ Transformers en nog wat, hou ik nog wel. Maar er komen geen nieuwe meer.
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor jou is het HD-DVD verhaal ook afgelopen? Kan het wel begrijpen. Als je ze al gezien hebt heeft het niet echt meer zin om het ook in HD te kijken. Bespaar je heel wat geld mee. Kan je zo een Blu ray spelr kopen :+
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja, de lage prijzen zijn wel leuke lokkertje natuurlijk, maar nu ik er wat langer over na heb gedacht toch maar gecancelled inderdaad.
    Heb ook vrij weinig zin in douane gezeur en ik zou ze op z'n vroegst pas in april binnen krijgen...

    Blu-ray speler komt er nog wel denk ik, maar voorlopig dus ook maar niet.
     
  14. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je alles cancelled? Of moet dat nog? Jij had Heroes toch? Ik wil die namelijk anders wel overkopen voor een leuk bedragje?

    EDIT: Ik zie al dat dat iemand anders was. :+
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gister nog weer 3 hd dvdtjes besteld voor 26 euro incl. Transformers, Shooter en Mi3. Alledrie nog niet gezien, dus zeker de moeite waard dan.

    Bluray zal er bij mij de komende 2 jaar niet inkomen met prijzen van 30 euro per titel. Heb zowieso nu nog een dvd achterstand van meer dan 60 titels die nog wachten en 15 hd films en nog aantal boxsets.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    blu-ray is ook al te vinden voor €10-€20 al dan niet tweedehands dus dat is het probleem niet.

    De meerwaarde is gewoon te klein voor mij. Daarnaast bestaat er nog altijd usenet.
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Kon me weer niet inhouden. 18,5 euro voor zo'n vette docu van bijna 10 uur lang. Voorstukjes zagen er super uit:cool:
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    waaaaaaaaaaaar?
    Ik zoek deze al weken voor een schappelijke prijs...
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Kwam em tegen op een audiozaak in Australie, maar ik zie dat ie nu al op uitverkocht staat. Verbaast me niks met zo'n prijs, was omgerekent 12 euro + 6,4 euro verzendkosten naar nederland:cool:
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    en normaal issie 60 euro toch?
    Grmbl :mad:
     

Deel Deze Pagina