1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Verwacht niet teveel van het cloud gebeuren, wat jij zegt is gewoonweg niet mogelijk (nu dan).
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Gelukkig voor MS is die groep een stuk kleiner. 'De massa' begreep er gewoon geen anus van. Gister weer een maatje van mij ''Ja betekent dat dan als je een week op vakantie gaat je alles kwijt bent?!''. En dat is dan helemaal geen domme gozer, maar blijkbaar snappen mensen die er verder niet zo veel mee bezig zijn er gewoon niks van. :+
     
  3. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou zomaar kunnen. Je hebt nu toch ook al "Kinect required" games?

    En Titanfall gaat al gebruik maken van de cloud: http://www.joystiq.com/2013/06/11/titanfall-will-have-dedicated-servers/

    "We're using Microsoft's cloud compute initiative to run all our servers for it, so it's all running on dedicated servers," Owens said. "We'll spin up and spin down servers as necessary, and it'll do all the AI hosting and physics calculations and all matchmaking and all of that good stuff. It's all dedicated servers, all the time." Owens also confirmed the PC version would feature dedicated servers.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2013
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zit er trouwens een passthrough functie op de X1? Iaw moet de X1 straks wel/niet aan als je tv wilt kijken?
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Aan. Anders kan je je decoder natuurlijk direct op je TV aansluiten. De Xbox zorgt voor extra overlay's.
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Ik denk eerder online required voor extra's. Zoals die driveatar en uiteraard die dingen als wat ze bij Watch Dogs lieten zien, dat je in elkaars game kunt kruipen.
     
  7. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze dat "family" sharen terugbrengen, dat klonk echt goed..

    stel dat ik een spel installeer op de HDD, gelden dezelfde regels dan als ik online zou gekocht hebben? kan ik het dan nog steeds spelen zonder disc? waarschijnlijk niet zeker?
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat Family sharen was een kansloos verhaal, dat komt echt niet meer terug. Door tweedehands verkoop gaan er veel studio's dicht (zegt CliffyB, die ik overigens niet serieus neem). Met Family sharen kunnen ze de hele industrie opdoeken. Dan lopen ze echt veel te veel geld mis.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Persoonlijk denk ik dat ze die voordelen alleen gaan toepassen (later) op digitaal gekochte games inderdaad. Maar dat is nog niet zeker.
     
  11. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Disc moet in de tray zitten, zoals nu ook bij de 360.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2013
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar is het probleem ook niet, Want TitanFall is een MP game dus je bent sowieso online. Ik denk dat veel games gewoon zoals Forza gaan worden als ze SP zijn. Het is een extra feature maar niet een die per se nodig is.
    Misschien gaan we het zien zoals op het einde van de 360 met HDD installeren het hoeft niet niet maar het kan wel helpen. Zoals Bach zei (producer BF4) real time dingen gaat die cloud niet doen zoals explosies.

     
  13. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals sommigen hier zeiden, de veranderen kwamen gewoon te vroeg. Ik denk wel dat ze DRM later weer gaan invoeren, misschien in een aangepaste versie.

    en om even samen te vatten, kan iemand eens uitleggen waarom het precies best of both worlds is?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb alle hdmi apparaten ook op via mijn receiver op de tv aangesloten. Toch hoeft mijn receiver niet aan om op de tv beeld en geluid te krijgen als ik 1 van de apparaten aan zet.

    Zo heb ik de keuze voor beeld en geluid via tv of beeld via tv en geluid over de boxen van de receiver. Een erg handige functie imo.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hmm. Het zou kunnen, maar er is niks officieels over gezegd. :)
     
  17. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    zou het delen van een xbox live account er nog bijzitten?
    Want ze zeiden denk ik toch dat iedereen die op dezelfde console speelt allemaal Xbox live gold kan gebruiken en dat dus niet elke account dat individueel moet kopen?
     
  18. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Live is gewoon accountgebonden (en dus met inloggen en uitloggen te (de)activeren op een console), maar tot op heden niet consolegebonden. Ik zie dus niet in waarom Gold voor iedereen op de console zou moeten werken. Of heb ik wat gemist soms?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als een iemand Gold heeft krijgt de rest het ook die op dezelfde Xbox zit.
    Waar je op de 360 nog gewoon Silver kreeg dan met een andere account.
     
  20. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat vervalt weer zodra het Gold-account zich op een andere Xbox aanmeldt? Wel dope. :D
     

Deel Deze Pagina