1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    nope
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]
    Microsoft has teased the first look at screenshot functionality on Xbox One.

    Xbox boss Phil Spencer shared a screengrab of the feature on Twitter earlier this evening, with the UI suggesting that players will be able to take screenshots of Xbox One games by double-tapping the Xbox button on their controller and pressing Y.


    The option to take screenshots has been requested by the community since the console's launch in 2013, with Spencer confirming last month that the functionality would be coming "early this year".

    Today's tease suggests the feature could well arrive in next month's system update.

    Xbox One's latest firmware update rolled out earlier today, introducing Game Hubs, transparent tiles and improvements to party chat.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Laat de Preview update maar komen! :)
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tjonge, ik zet ook weer 's een keer de X1 aan... kut updates!!!1 Updating, applying. Zucht!
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt toch wel mee. Alleen de februari update is er.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, gaat er om dat elke keer als ik m'n console aanzet heb ik een update en duurt echt belachelijk lang!
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit je in de preview program dan?
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Afmelden dan. Als je het irritant vindt. :)
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    Hier over kunnen klagen
    Geweldig.
     
    Insane/Erret, Gamersea en Ypuh vinden dit leuk.
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je zelf voor gekozen.
     
  12. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Zijn er nog andere mensen die de Neverwinter Beta spelen. Ben aangenaam verrast moet ik zeggen. Kan niet wachten tot die volledig online komt
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat is Neverwinter?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    F2P MMO.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Hoe zit dat eigenlijk met reparatie van bv een MS headset als je een US woonadres ingesteld hebt op je X1.

    Kun je dan alsnog gebruik maken van de NL MS helpdesk en een repair aanvragen ?

    Edit.


    Via de Microsoft repaircenter site vrij simpel een repair verzoek in kunnen dienen.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2015
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Dit is wel weer bizar hoor, 3 gig films heb ik in 10 minuten via me wifi binnen maar 250mb op me xbox met kabel doet hij nu al een kwartier of langer over en hij moet nog 20%....

    Ik snap echt niet hoe dat kan
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De onderste USB port achterop de X1 lijkt totaal niet te werken, een USB stick wordt totaal niet herkend en in de andere ports wel. Maar vrienden van mij hebben dit ook, alleen hebben die het weer met de USB op de zijkant of de andere op de achterkant. Hoe zit dit? Ik kwam hier voor het eerst achter toen ik een externe HDD op die USB port aansloot.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok dit lijkt me dus wel echt een zwaar handig ding zeg. Als ik het goed begrijp kun je nu vrijwel elke interne HDD gebruiken op je Xbox One:




    http://shop.controllermax.com/Collective-Minds-Xbox-One-Media-Hub.html


    • Using the high-speed SATA hard drive interface, you can add nearly any 2.5-inch internal hard drive, such as an SSD drive, hybrid or standard drive (2.5" HDD needs to be 256GB or higher capacity and a maximum 12mm physical width)
    • Custom fit with matching finish and hidden hard drive bay so you avoid ugly wires off your console
    • Expand your game library with ease as the Plug and Play function works with your Xbox One console and automatically sets up any internal drive you add to the hub as well as full game installs
    • Three USB 3.0 ports are conveniently located on the front
     
  19. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb op het forum niks gelezen over de nieuwe Dragonball Z game, Xenoverse. Zijn er mensen die dit gaan halen? Vond de DBZ games vroeger erg gaaf op de playstation 4, en denk dat ik dit stiekem nog steeds heel erg kan waarderen. Lekker op de knoppen rossen en tegen mijn broertje vechten met DBZ characters is eigenlijk wel een garantie voor succes bij mij.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vroeger op de PlayStation 4 ?
     

Deel Deze Pagina