1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox One Fifa Ultimate Team Tournament

Discussie in 'Games' gestart door Pride, 10 feb 2015.

?

Een max van 3 miljoen per team of niet?

  1. Nee gewoon spelen met wat je kan en hebt.

  2. Ja, limiet van 3 miljoen.

Results are only viewable after voting.
  1. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Lil Tjappo - thetiktak92 5-3

    bahbah je bent een verschrikkelijk irritante speler om tegen te speler, dat mag je als compliment zien :p. Is niet doorheen te komen die 5 verdedigers en zo kan je makkelijk counteren naar een 5-1 voorsprong, daarbij elke corner en aftrap alle mogelijke bugs gebruiken die in fifa zitten is een beetje vervelend maar die mag je natuurlijk gewoon gebruiken. Jammer dat ik zo belachelijke penalty tegenkrijg waardoor het 4-1 wordt en de wedstrijd gespeeld is. Had het gevoel dat ik zo beetje elke duel verloor maar ja succes verder!
     
    Pride vindt dit leuk.
  2. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ahha we kijken wel even wie er streamt. Heb wel in zin in het potje. :)

    Wanneer heb je tijd Robbin?
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2015
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha ja sorry dat is meer mijn FUT speelstijl hoor ;). We kunnen wel een keer potje normaal friendly's spelen. Dan speel ik gewoon 4-1-2-1-2. Alleen met FUT verloor ik hiermee gewoon veel te veel matches. Die penalty was idd belachelijk maar dat is Fifa dit jaar met penalties helaas :confused:. Speel zelf ook nooit FUT meer alleen dit toernooi. De lol met FUT is er voor mij gewoon af. Vind de gameplay van normaal seizoen en clubs vele malen leuker dit jaar. Lijkt me leuk om iig nog een keer een potje normale friendlies te spelen!:)
     
  4. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Uhmm, eigenlijk pas zeker volgende week maandag. Ben wellicht hier en daar even online voor die tijd maar kan geen zekerheid geven.
     
  5. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Valt dus midden in mijn tentamens. Zal af en toe wel een gat hebben dan, maar zal wel op afspraak zijn. Liefst dan op de dag van mijn tentamens achteraf. Misschien heel vermoeid aan het potje starten dan maar, maar heb geen zin om het op de tussendag te doen. Die wordt 100% gebruikt voor studie, van ochtend tot avond. :p
     
  6. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik meen me de herinneren Bedrijfskunde op RSM toch? Welke vakken hebbie nu?

    Ook de reden dat ik deze week niet kan, research proposal voor master scriptie aan het schrijven :p. Zou zondagavond kunnen?
     
  7. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Jaja, weet je nog goed. Zit nu met Statistische methoden & technieken, Management accounting, Orientatie op ondernemen en Strategisch managment.

    Zondagavond kan ik wel. Dat komt wel goed! :thumbs:
     
  8. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    SMT nog steeds van Dalen? Is mijn scriptiebegeleider, toffe vent :). Maar voor al die vakken hoef je niet te leren joh, gewoon lekker FIFA spelen jij haha.
     
  9. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Van Dalen idd. Mag hem wel. Lijkt me toch tikkie verstandiger als ik er wel wat aan doe. Haha. :p
     
  10. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    @Jwoeloe en ik spelen de wedstrijd komende dinsdag om 20:15.
     
  11. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    suc6 beiden
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nice succes mannen!
     
  13. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Robbin92 1-3 Jwoeloe

    Mooie pot, weinig kansen. Ga weinig over de wedstrijd zeggen. Heb hem gestreamd en Twitch slaat de stream op. Zal hem uploaden naar youtube en straks hier posten.
     
  14. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
     
    Gizmo007 vindt dit leuk.
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Thanks @Jwoeloe voor het opnemen! Eerste helft was toch echt meer jou helft. Robin zat meer in de verdediging. En de laatste goal die je maakte was denk ik omdat Robin All Out had aangezet of in iedergeval Ultra attacking? Aangezien het veld echt open was.

    Nette wedstrijd mannen en Gefeliciteerd Jwoeloe! :D
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    EN wanneer word de laatste game gespeeld?

    btw @donfatos what happend? Ineens ben je verdwenen de laatste 2 weken?
     
  17. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    hierbij de bijgewerkte uitslagen
    [​IMG]

    Deadline finale donderdag 26 maart 2015!!
     
    Pride vindt dit leuk.
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
  19. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    @Gizmo007 Zit midden in tentamens, dus ben aan de ene kant heel flexibel met tijden, aan de andere kant totaal niet. Ik zou vandaag nog heel de dag kunnen, morgen ga ik overdag echt alleen leren, dus kan 's avonds wel. Misschien als jij alleen 's middags kan dat ik wel een gaatje kan prikken tussendoor. Weekend liever niet, misschien zondagavond dat ik kan. Maandag gaat hem niet worden, dinsdag kan ik wel 's avonds. Woensdag en donderdag op afspraak.
     
    Pride vindt dit leuk.
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zit met hetzelfde. Ik denk dat ik morgenavond wel kan! noem maar een tijd voor morgenavond dan zal ik dan even tijd vrij maken. @Jwoeloe
     

Deel Deze Pagina