1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Airsoft? Wat is dat?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Garmon, 6 feb 2014.

  1. Garmon

    Garmon New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey allemaal,

    Ik kom hier vandaag om airsoft in het licht te zetten. Voor de gene die dit nog niet weten, airsoft is nu al een klein jaartje legaal in Nederland.

    Maar wat is airsoft? Hier is een quote van de Nederlandse Wikipedia:

    Zelf beoefen ik de sport nu 7 maandjes en ga ik bijna elke weekend een dagje airsoften. Ik film mijn airsoft avonturen en maak dus airsoft gerelateerde video's. Zoals reviews, previews, unboxing en skirm video's.

    Mijn Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/GarsoftTV

    Ik hoop via deze post en mijn video's meer interesse op te wekken voor deze sport.

    Graag beantwoord ik ook vragen en zal ik deze topic actief volgen.

    -Garmon
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  2. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Grappig, staat nog altijd op mijn ToDo lijstje. Vooral omdat de realistische actie me trekt.

    Hoe zit het met het aanschaffen van de wapens? Is dit ook legaal in Nederland?
     
  3. Garmon

    Garmon New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    1
    Aanschaffen en vervoeren van de replica's in Nederland is legaal maar je MOET wel lid van de NABV zijn. (www.NABV.nl)

    Voor de rest moet je ze behandelen als echte vuurwapens.
     
  4. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Volgens mij hebben we ergens een airsoft thread.
     
  5. Garmon

    Garmon New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet naar mijn weten. Ik heb nog wel wat gezocht via de forum search.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat klopt, dat is de reden waarom ik ooit een account op XBW heb gemaakt... 10 jaar geleden :+
     
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het zelf ook een keer gedaan. Vond het idee gaaf en was leuk om te doen, ik heb het gedaan in de bergen. Maar merk dat veel mensen niet erkennen dat ze geraakt zijn of gewoon niet voelen dat ze geraakt zijn. Maakt het voor mij toch wel minder leuk.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Afgelopen weekend van 10:00 tot 16:00 gespeeld in drie rondes. In België, locatie The Chambers (in Huy). Geweldige locatie en airsoften vond ik geweldig, zo'n adrenaline kick 6 uur lang. Nadeel was wel: de geweren waren oké, maar de crosshair met richten viel ons tegen. Het was 32 tegen 32 en wij drieën waren een van de weinigen met het standaard huurmateriaal, dus we speelden tegen mensen met zieke gear. We willen geen lidmaatschappen kopen en wapens aanschaffen, dat gaat ons te ver. Maar.. bestaan er ook bedrijven/ site die goeie replica's (snipers of iig automatische geweren met red dot sight/scope) verhuren?
     
  9. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085


    Item van BNN VARA over airsoft. Opgenomen op een locatie waar ik vaker speel.
     
    Jorrie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina