1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
     
    FinalBob en Zifnap vinden dit leuk.
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik hoop dat ze een beetje terug gingen naar de stijl van Vesperia, maar helaas niet...al is het al wel beter dan de plastic gezichtjes van alles wat na Vesperia is gekomen
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vind de stijl en wat ik in trailers heb gezien erg tof. Geeft goede hoop.

    Vind wel deze opening cinematic een stuk minder dat de vorige 3 delen. Maarja liever betere game dan openingsfilmpje natuurlijk.

    Tales of Zesteria had een goed openingsfilmpje maar was vrij saai met een redelijk saaie party ook betreft verhaal en persoonlijkheid.
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    De laatste Tales of... die ik heb gespeeld was dacht ik Xillia. Een generiekere JRPG dan dat kan bijna niet. Heb daarna nooit meer een Tales aangeraakt. Arise ziet er een stuk toffer uit.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik vind alle Tales games eerlijk gezegd generiek. Nooit begrepen wat mensen er zo geweldig aan vinden.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Geweldig? Ach, niet alles hoeft geweldig te zijn, zolang het maar lekker wegspeelt.

    Ik vond Symphonia leuk. De beste moderne Tales game blijft voor mij Vesperia. Die had best originele karakters en leuke gameplay. Voor de meeste Tales games geldt dat, wanneer de combat eenmaal los gaat (meestal enkele uren gevorderd in het spel) het vechtsysteem veel mogelijkheden biedt. Maar in de meeste games in deze serie haak ik dan toch weer af door de kale world building en cookie cutter karakters. Dus ik hoop dat het nieuwe deel meer "Vesperia" in zich heeft dan "Xillia".
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tales games zijn zeker niet een Final fantasy (al is FF ook geen FF meer imo) of Dragon Quest, maar hebben wel een aantal leuke entries die ik met veel plezier gespeeld heb.
    Vesperia was wel de echt laatste goede Tales game, al heb ik Berseria nooit gespeeld omdat ik Zesteria zo verschrikkelijk slecht vond qua verhaal.
    Beseria ziet er wel interessanter uit, koop die nog wel een keer als ik door een aantal games heen ben uit mn backlog...maar dat zeg ik nu al een jaar of 3 dus of het ook ooit van gaat komen, geen idee
    :+
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat mensen er leuk aan vinden is de combat. In tijden dat alles turn based was op de SNES en later PSX was Tales real time en zelfs co op met twee personen.

    Daarnaast heb je de skits. De party heeft onderweg veel kleine gesprekjes. Dit geeft naast de belangrijke plotpunten meer achtergrond info van de karakters en bevat ook wat grapjes.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2021
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Mee eens. Ik hoef ook niet alle Tales games te spelen. De Tales serie is de Assassins Creed van de JRPGs. Weinig verassingen, maar soms speelt het lekker weg. Daarom vind ik het ook niet erg om een deel te missen. Ik zie wel hoe Arise uitpakt.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    RIP Smash Bros
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Tsja zal wel net zo kut wezen als hun Mario Kart kloon.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417





    Eindelijk, Company of Heroes 3! Grafisch ben ik nog niet overtuigd, maar dit is gameplay footage van de pre-alpha versie. Super RTS serie!
     
    ageQned en Tyrant vinden dit leuk.
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ziet er wel tof uit. Beter dan Ouja en Stadia.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Steam neemt de gaming wereld over. Geen Switch Pro? Zwaai maar dag met je handje Nintendi. IT'S ON.

    EDIT: Nu alleen nog een OLED scherm. ;) Heerlijk dit, ook die timing. Maar even serieus, Steam heeft wel één van de grootste gaming libraries die ik ken. Dit is serieus interessant. Wel "maar" 720P, maar met sterke ondersteunende hardware. Dus je wordt niet opgezadeld met lage kwaliteit textures of belabberde framerate. Het is eigenlijk gewoon sterke PC, maar dan in handheld formaat. Ik verras mijzelf door deze "console" nog te overwegen ook. En dat is eigenlijk helemaal niet zo onlogisch met mijn grote bibliotheek aan Steam games. Dank voor de heads up Modder-Eter!

    EDIT2: ik heb het opgezocht. Aantal games (incl DLC, mods and OST) per maart 2021: 50361 stuks .





    EDIT3: Oh, je kunt ook gewoon andere stores installeren op de "deck" als ik het goed lees. Dus ook Ubi, Epic etc. Dus ook de Windows games store? Hm, misschien zelfs Switch emulatie software (hehe).
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2021
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja leuk zo'n grote library maar wat is nu echt lekker speelbaar op een handheld?

    Je gaat niet ff lekker Assassins Creed Valhalla spelen, of Planet Coaster.
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Wow.. morgen gelijk reserveren :) hier heb ik opgewacht!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Normaal als de controller lay out goed is moet dat wel kunnen. Maar ik vind de knoppen raar geplaatst. De thumbs sticks heel hoog en vierkantje, driehoekje etc heel klein en ook hoog.

    Het zou beter werken als de controller ook grips zou hebben. Dan voelt het meer als console controller in de hand.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik ga me er morgen even in verdiepen en vanaf 19.00 kan je ze reserveren. In december bestellen, maar vraag me af wanneer ze dan geleverd worden..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    @AgentSmith
     

Deel Deze Pagina