1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    [​IMG]

    Derde deeltje inmiddels, een intro lijkt me niet meer nodig. :+

    Deel 2 is hier terug te vinden.

    /discuss

    Ook maar aan Potemayo begonnnen, zitten inderdaad echt super grappige dingen in. Ik vind die dude met die dikke lippen gaaf. :+ Maar ik vind Lucky Star leuker, juist vanwege het random gelul en cultural references. :cool:
     
  2. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Lucky Star is wel leuk, maar een beetje weinig visuele grappen imho.
    Lucky Star = 25% cultural references + 25% random gelul + 25% Haruhi infomercials + 15% Manzai comedy + 10% rest. ;)

    Btw: 3 nieuwe eps van Dennou Coil uit gesubt(14-16), dus dat is erg goed nieuws. Het bestaat bijna niet dat je die serie niet goed kan vinden. ;)
     
  3. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    hej kan ik die series ergens downloaden of zo >?
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Torrente neem ik aan ;).

    @Orcrist

    Volgende keer ff een mooier plaatje d'r bij dumpe, he is my master is echt een klote serie ;)
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het draait om het plaatje, niet om de serie. En het plaatje is niet mis imo :+.

    Sub voor Darker than Black 24 uit, hier heb ik naar uit gekeken \o/.

    Dtb 24 was daar weer een topper. Kan echt niet wachten op episode 25, de laatste :D :mad:. Dennou Coil 14,15 & 16 waren ook weeral top.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  6. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel DtB's komen er nog??
     
  7. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    25 is de laatste epi :'-(:'-(
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik moet nog een hele zooi DtB inhalen, heb ik nog wat te doen en kan ik er nog wat langer van genieten :D
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    even kijken of er volgende week even een alle eps in 1 pakketjes te vinden is :)

    Law of Uekig bijna uitgekeken (ep 49 van de 51). De boodschap (kom op voor je vrienden, ga door tot het einde ed) wordt af en toe zo duidelijk en zoet gebracht dat het glazuur van mijn tanden breekt. Echter de serie kent zeker wel zijn charme en kijk er met veel plezier naar.

    DTB wordt het volgende slachtoffer. Iemand nog andere tips? (na de tegenvaller van Lucky Star ;))
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik ga binnenkort denk ik ook beginnen aan The Skull Man, een serie van dezelfde makers als DtB en Fullmetal Alchemist. Zal vast wel wat zijn. (de serie is trouwens al afgelopen)

    Misschien een aanrader?
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Precies! :+

    Ben DtB epi 22 t/m het einde aan het bewaren tot 25 uit is. Even de laatste paar epi's in 1 keer kijken. :cool:

    Vandaag ook even epi 21,22,23,24 van Claymore gezien, zooooo enorm gaaf. Iemand die weet tot wanneer die serie doorgaat, ik denk maar tot epi 26/27 of iets dergelijks?

    En gister ook weer even een paar episodes van Heroic Age gezien, echt de best geanimeerde serie die ik tot nu toe heb gezien, met ook super veel prachtige beelden. Geweldig ook op het moment.

    Die discussie tussen de Silver Tribe en Deianeira was zo mooi in beeld gebracht, die ruimte waar ze in waren, en het ontstaan van die starways. Echt prachtig. :cool:
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zal volgende week nog niet zijn aangezien Sudo echt wel traag is (om over Syndicate nog niet te spreken). Zelfs al heeft Sudo (of Syndicate) ze allemaal gesubbed betwijfel ik nog dat het er komt.

    Tips:
    The Skull Man
    Claymore (laatste episode komt deze week uit)
    History Strongest Disciple Kenichi a.k.a. Kenichi (laatste episode komt volgende week uit)

    Dan hebben we nog Zombie Loan (volledig gedaan) en Kaze no Stigma (nog een episode of 2). Deze zijn geen hoogvliegertjes maar gewoon vermakelijk.
    Inderdaad een aanrader. De serie begint misschien wel wat traag en wordt eventjes heel verwarrend, maar uiteindelijk komt het allemaal nog goed met die serie :).

    Episode 22 van DtB kan je nu al kijken hoor, deze is de afsluiter van episode 21 moest je het niet weten :+. Episode 23,24 en 15 volgen elkaar wel op en daarmee kan je misschien best even mee wachten ;).

    Claymore gaat tot en met 26 episodes en heeft een ander einde dan de manga (die nu al verder en nog steeds on-going is). Verwacht dus maar geen 2de seizoen.

    Btw, Kenichi 49 is uit :D.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat zijn weer genoeg tips!
    @ Orcrist: echt tnx voor de tip van Heroic Age een tijdje terug. Echt een ontzettend vette anime en idd zeer mooi in beeld gebracht. Die oorlogen tussen de fleets van de silver tribe and iron tribe zijn echt ontzettend mooi in beeld gebracht. Verder is het verhaal rondom de Nodos en de Gold Tribe ook nog eens erg goed :)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Als je usenet/nieuwsgroepen gebruikt kan je ze nu allemaal t/m 22 downloaden. Ze zijn net gepost (1-10/11 van Shinsen en de rest van Syndicate)
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Gister heb ik tot 4 uur 's nachts Full Metal Panic!: The second raid en Full Metal Panic!: Fumoffu gekeken.
    The Second raid was net iets leuker dan Fumoffu, die Fumoffu serie sloeg eigenlijk helemaal nergens op, waren allemaal losse episodes waarin allemaal rare dingen gebeurden! Maar desniettemin, wel vermakend!
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hm ja, kijk DtB 22 vandaag dan nog wel even. :+

    Benieuwd naar het einde van Claymore, maar wel erg jammer dat ze met de anime stoppen. Snap het ook niet, waarom stoppen als de manga nog steeds doorloopt en je een geweldige serie hebt? :'-(

    Kenichi ook maar even aangegooid, heb er zin in! :cool:

    @ Kevf - Haha np! Goedmakertje voor lucky star. ;)

    Jammer alleen dat alle goede series die ik kijk nu allemaal eindigen. Moet ik weer nieuwe series gaan zoeken. :+
    Ook begonnen aan Onegai Teacher, ook weer leuk als je van het genre houdt (Melancholy of Haruhi Suzumiya/He's my master). Onegai Twins er ook maar even achteraan plakken denk ik.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    FMP _O_.

    Fumoffu gaat gewoon over de avonturen die onze sociaal onderontwikkelde Sousuke meemaakt tijdens het beschermen van die chick. Er is eigenlijk gewoon gekomen omdat de fans die momenten in de normale reeks zo goed vonden en gelijk geef ik ze.

    Die raid met die bonta's _O_.

    Waarschijnlijk zelfde reden als waarom dat bij FMA is gebeurd. Ze kwamen te dicht waar de manga is en in plaats van fillers te gebruiken besloten ze gewoon om hun eigen verhaal te creëren.

    Claymore zat/zit dus wel vrij dicht op waar de manga is en die heeft maar steeds een maandelijkse uitgave en er is bovendien een pauze ingelast voor de manga tot november.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  18. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ze zenden nu bobobo op jetix uit xD
     
  19. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh, wat een slechte dub. Dat roze-harige mens is zóóóóóóóóóóóó slecht gecast. :emo::lol:

    /edit: Allejezus, dit is echt niet te doen, breng alsjeblieft Shinzo, voor mijn part Digimon of zelfs Mon Colle Knights terug, want dit is echt onmogelijk om te kijken zonder zelfmoord te willen plegen... :mad:

    //edit: My eyes, my ears, they are bleeding! I can't unwatch it! :'-(
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Het zijn twee ouden maar ik heb erg genoten van:

    - Berserk
    - Hunter X Hunter

    :thumbs:
     

Deel Deze Pagina