1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Knight

Discussie in 'Games' gestart door DraiMeister, 5 mrt 2014.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat moet je ervoor hebben :+
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    30 nog steeds
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Laat maar dan :+
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    PS4 of Xbox One? :)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jongens we hebben hier een bazaar voor of PM.
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ben het echt totaal niet met je eens. Je speelt nog steeds dezelfde games, de fun factor is hetzelfde en dat voor de helft van de prijs van een game PC. Daarnaast zijn mensen die PC gamen (over het algemeen) bij voorbaat al niet mijn type mens. Kijk eens de chatscreens bij games als Battlefield, WoW en talloze andere games, hoeveel haters en gebitch daar gaande is. Er heerst een afzeik cultuur op PC waar ik niet graag deel vanuit maak en waar je op console geen last van hebt. Daarnaast hoef ik niet altijd het beste van het beste, die laatste paar frames of een beetje extra AA kan mij gestolen worden. Dat voegt werkelijk niets toe aan mijn ervaring bij een spel. Ik probeer de consoles helemaal niet te verdedigen, maar ik ben wel met opzet geen PC gamer. Kan nog wel tig argumenten bedenken waarom ik liever op een console game, zoals het 'level playing field'. Redenen waarom ik wel voor een PC zou kiezen zijn er maar 2; Counter Strike (competitieve gameplay) of goedkope/illegale download games. Verder kan ik niets bedenken.

    Overigens worden games als Batman, Assassin's Creed, Battlefield, GTA allemaal console games, dus de PC is stervende wat betreft AAA games. Voor games als WoW, LoL of bepaalde competitieve shoots zal de PC altijd een hoofdplatform blijven, maar daar zit niet het geld of de toekomst.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2015
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hahaha, je hoort nooit met mensen via de mic praten op consoles? Daar is het net zo erg, zo niet erger.

    Maar ja, het feit dat je in een keer zo een rant moet geven op PC gamers zegt wel weer genoeg over je :+
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Af en toe moet ik mijn niveau ook even verlagen inderdaad. Heb nooit last gehad van mensen via de mic, behalve dat ze soms piepjong zijn en als meisjes klinken maar dan mute je ze gewoon.

    Vind het maar simplistisch gezeik, dat de 'current gen nu al achter loopt'.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2015
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    En dat doe je ook met chat/mic van vervelende mensen op PC, stiekem maakt het niet uit qua doelgroep op welke console/pc dan ook. En 'niveau verlagen', kom op zeg :')
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Tja, ik ben sowieso geen fan van gamen op een PC. Is veels te duur, daarnaast moet je om de zoveel tijd je videokaart vervangen (die vaak ook erg prijzig zijn) om de nieuwste games op de hoogste instellingen te spelen.

    Nou geef mij maar een eenvoudige console. Dan maar iets mindere graphics.

    Enige wat ik wel een pluspunt vind van gamen op een PC. Is dat de games een stuk goedkoper zijn.

    Ach ja, ik ben al jaren een iMac gebruiker. Dus gamen op een PC is voor mij sowieso geen optie.

    Maar ik vind vooralsnog de voordelen van gamen op een PC nog niet echt overtuigend en qua prijsverschil is het zeker niet interessant
     
    Rossi46 en WorkingTitle vinden dit leuk.
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waarom denkt iedereen dat PC gamers altijd op de hoogste instellingen willen spelen? De meerderheid gaat wel >4 jaar met hetzelfde systeem.
     
  12. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vraag me af waar de Bats zelf het liefste op gamed. PC of console?



    (Om een beetje on topic te blijven.)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Uhhh.
    Onderdelen kunnen wel duur zijn. Maar vergeleken met vroeger hoef je ze minder vaak te vervangen. Daarnaast bespaar je op de game prijzen wat dus de kosten van een nieuwe videokaart uiteindelijk ook minder maakt.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik bespaar ook op de games door ze 2e hands te kopen en verkopen. Betaal vaak effectief maar €5 voor mijn games, behalve als het een multiplayer game is die ik graag wil houden (op dit moment alleen Halo: MCC die ik op release voor €35 digitaal heb gekocht en Battlefield 4 die ik ook voor €30,- digitaal gekocht heb). 2e hands is dan weer niet mogelijk op PC.

    Maar laten we er geen PC vs. Console discussie van maken, dat was helemaal niet mijn doel. Ik vond het alleen te kort door de bocht dat Excess zei dat de current gen nu al ver achterloopt. PC gaming is niet voor iedereen weggelegd om uiteenlopende redenen.
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb net die Harley Quinn Story Pack uitgespeeld. En hij is wel vet vind ik. Alleen is die DLC wel erg kort zeg. In 20-30 min had ik hem al uitgespeeld.

    Mag hopen dat die story DLCs in de season pass niet zo kort zijn.

    En wat is Nightwing trouwens een pussy in die Harley Quinn DLC, binnen 2 min heb je hem verslagen o_O
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Toch wel een heel leuke game!! Niet zo goed als AA maar zeker een stuk leuker dan AC..
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416


    Goede performance op beide consoles. Ik vroeg mij af: is deze titel een te spelen wanneer je niet de voorgaande delen hebt gedaan? Of bevelen jullie dat niet aan?
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Deze kan je gewoon zonder voorgaande gespeeld te hebben spelen. Alhoewel voorgaande titels zeker aan te raden zijn om te spelen, heel vette games. Origins nooit gespeeld btw
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Pff, ik ben zo slecht in die AR challenges :'-(
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Goede performance op beide consoles. XOne ziet er imo identiek uit als op de 4, ondanks de 900p. Bummer voor de pc
     

Deel Deze Pagina