1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Borderlands 3

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 4 apr 2019.

?

Welke class ga je nemen?

  1. Amara

    27,8%
  2. Fl4k

    27,8%
  3. Zane

    33,3%
  4. Moze

    16,7%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je kunt in je ps4 instellen on automatisch savegames in de cloud op te slaan.
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Klopt, dat stond ie ook. Alleen lijkt dat dus toch niet altijd te gebeuren. B3 was niet de enige save die ik kwijt ben.
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Hoe the fuck versla ik Katagawa Ball??
    Hij oneshot mij..

    EDIT: Al verslagen :+.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2019
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ook maar weer verder mee gegaan, even een maand niet gespeeld en merk dat ik er niet heel goed in kom weer. Ben nu in dat moeras gebied. Ik weet het niet, Borderlands 2 was voor mijn gevoel wat kleinschaliger en dat vond ik toch wel fijn. Deel 3 heeft toch wel veel grote gebieden waar je maar rondrijdt.

    Maar het knallen is dan wel weer lekker.. hoop gewoon op nog veel toffe bossfights, dikke chaos en dikke shoot-outs. Hoe is jullie mening?
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind het echt een tof spel.

    De gebieden zijn zeker groter maar ook veel beter.

    Had in deel 1 en 2 meer het gevoel dat er grotere open leegte waren.

    Er is veel meer decor dit keer. Ook worden de Maps genoeg gebruikt voor missies en zijmissies.

    Ook het altijd kunnen teleporten naar je voertuig of naar een basis voorkomt een hoop onnodig backtracken. Je hoeft niet bij een paal te zijn om te kunnen reizen zoals in eerdere delen.
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
     
    SHiZ NL en Daz vinden dit leuk.
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Eerste DLC komt in december.

     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Eerste 13 minuten van de komende DLC

     
    Kapitein_Merijn vindt dit leuk.
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    De tweede dlc voor Borderlands 3 verschijnt op 26 maart.

     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2020
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ten eerste is bekendgemaakt dat Borderlands 3 naar Playstation 5 en Xbox Series X komt. Eigenaren van de Playstation 4- en Xbox One-versies krijgen een gratis upgrade naar de next-gen versies, inclusief alle extra gekochte content en saves. De next-gen versie van de looter shooter zal op 60 fps draaien in 4K. De next-gen versies ondersteunen ook splits-screen voor 4 spelers. Ook komt voor twee spelers een verticale split-screen optie . Deze instelling zat in alle voorgaande Borderlands-games maar ontbrak tot nu toe nog in Borderlands 3. Current-gen eigenaren krijgen ook een gratis update voor verticale split-screen.
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    AANKOMENDE CROSS-PLAY-UPDATE BORDERLANDS 3 ONDERSTEUNT GEEN PLAYSTATION-CONSOLES
    2K GAMES ZIET ONDERSTEUNING MOGELIJK NIET ZITTEN


    Een aankomende cross-play-update voor Borderlands 3 ondersteunt geen PlayStation-consoles. Dat laat Gearbox-hoofd Randy Pitchford weten.

    Dat betekent dat de aankomende update 'volledige cross-play' tussen pc en Xbox ondersteunt, maar niet met PlayStation 4 en PlayStation 5. Volgens Pitchford moest de ondersteuning bij certificering van de update 'door de uitgever worden verwijderd'.

    Borderlands 3 wordt uitgegeven door 2K Games, dat het wellicht niet ziet zitten om Sony's platformen te ondersteunen. Een mogelijke reden is het moeten betalen voor cross-play, zoals in het geval van Epic Games en Sony bij Fortnite.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ugh, Sony Sony.

    Ergens te begrijpen, maar damn geen goede reclame voor je merknaam.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kan echt niet goed in deze game komen. Vind de menu's een rommelige bende en hoe ze de classes en super powers hebben, maar mweh hoor. Op de één of andere manier zou ik denk ik nog eerder in de oudere games kunnen komen. Hoe hebben jullie dit gehad met deze game t.o.v. de eerdere games??? o_O
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vond deze juist veel toffer. De.klasses zijn veel diverser met meerdere speelstijlen en meerdere opties.voor je class skill is ook erg tof gedaan.

    Ook het level systeem werkt goed omdat vijanden voor een level 20 speler level 20 zijn en voor een level 30 speler level 30 in dezelfde sessie.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hèhè. Ik zit eindelijk in deze game. Had even wat meer tijd nodig. :)
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja hehe valt ook niet mee een gelijkenis van jou te maken voor de ontwikkelaar. Maar vertel hoe zie je eruit? Dan kunnen we eindelijk op je schieten. ;):D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb Moze gekozen. En ik zie er blauw en paars uit volgens mij. Even gek doen in Borderlands 3. Verhaal is best te doen, maar die tweeling vind ik wel een beetje mweh. Knalt lekker deze game. :):+
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het knalt heel lekker.

    Hoe.speelt Moze? Zelf het.minst van gezien
    Spede zelf Amara en Zane nadat ik hem uitgespeeld. Mensen waar.ik coop mee deed waren altijd Zane of Fl4k.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vind haar action skill gewoon tof en hou eigenlijk wel van een beetje Soldier class. Neem ik bijna altijd in Borderlands games.
     

Deel Deze Pagina