1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] eFootball PES 2021

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 15 sep 2020.

  1. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    ja lastig te zeggen vind ik, net wat soepeler allemaal en het loopt net lekkerder. Eerste balcontact is beter, in balbezit beter gepositioneerd. Switchen tussen spelers gaat ook fijner. En voor 27 euro heb ik gewoon voor een jaar weer de beste footie!
     
    ageQned vindt dit leuk.
  2. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    hmm twijfel om m nu al te halen speel tegenwoordig op de PC lastigg xd
     
  4. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Kan de option files van pes universe niet downloaden. Iets met drivers....iemand de gouden tip?
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kan 'm ook niet laden... Zou het een illegale site zijn? Wel grappig: ik probeer een option file te downloaden terwijl ik het spel ( nog ) niet heb :)
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Toch zou Konami wat meer info over het spel mogen geven. We willen dat allemaal wel weten, denk ik...
     
  7. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Mocht er iemand goede option files hebben met 2e Engelse divisie, dan zou ik deze graag willen hebben.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Speelt iedereen de Playstation-versie? Ik wil namelijk niet de enige zijn die op een ander systeem speelt.
    Verder zou ik dan wel de standard versie spelen, zeker als ik een option file ga installeren dan lijkt me zo'n season update versie nutteloos.
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik speel sinds een paar maanden op PC en moet zeggen dat dit wel echt chil is
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Konami is echt gek geworden. Zo'n smak geld neerleggen voor onder andere de EK/WK rechten, Juventus naamrechten, Messi en Ronaldo op de cover en dat alleen een roster update. Maar aan de andere kant doet EA elk jaar hetzelfde, Konami komt er tenminste voor uit. Alleen verdient EA sowieso bakken met geld aan FUT.
     
  11. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72

    Hoezo vind je dat? Dit doet EA toch al jaren met fifa? Daarnaast is het ver van tevoren al aangegeven dat Konami en dus pes een update zou worden. Daarom vragen ze er ook niet het volle pond voor. Dus leg uit, want je praat echt onzin
     
  12. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Werk jij bij Konami ofzo? Voel je toch iedere keer niet zo aangevallen als iemand kritiek levert op die game of de ontwikkelaar. Hij zegt toch ook dat EA hetzelfde doet?
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  13. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    ik heb aandelen ja!!!
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je mag wel even wat kalmer reageren, hou het netjes.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Tsja overigens ik weet niet hoeveel ze betalen voor WK en EK rechten en die club licensie's, maar kan me haast niet voorstellen dat ze einde van een financieel jaar nog plussen (PES winst serie, dus niet Konami in totaal want die hebben grote winst met dingen buiten PES), want de verkopen van PES zijn nou niet zo hoog dat je zegt van dit kan makkelijk uit.

    Bij EA begrijp ik dat wel met wat je al zegt FUT en daarbij zijn de verkochte aantallen vele malen hoger.

    Ik begrijp wel dat ze dit jaar niet voor een totale nieuwe release hebben gekozen, maar aan de andere kant zoveel meer nieuwe veranderingen hadden er waarschijnlijk ook niet geweest als ze gewoon een full release hadden gedaan. Maar goed dat is verders gissen, dat zullen we nooit weten.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2020
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Des te hoger zijn de verwachtingen volgend jaar en dan kunnen ze alsnog finaal op hun smoel gaan. :thumbs:
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Huh? Waarom zijn de verwachtingen volgend jaar hoger dan?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Omdat ze dan volgens mij wel weer met een volle prijs game komen en eventueel meer veranderingen. Het is maar net hoe dat uitpakt dan. Volgens mij was het enkel en alleen dit jaar dat er geen volledige game kwam en die budget roster updates.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Voor de editie van volgend jaar, 2022 gaan ze over op Unreal Engine 5, dus dat KAN grafisch gewoon een gigantische leap worden. Nu zal het veld nog steeds gewoon groen zijn, en de player-scans waren sowieso al prima, maar wellicht qua animaties en lighting dat het straks een nieuwe benchmark wordt in sports games. We gaan het zien.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoe weetje dat ze in 2022 0vergaan op de unreal-5 engine?
     

Deel Deze Pagina