1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698

    Je kunt wel raden welk moment op 1 staat. Heb dat Live gezien destijds. Zitten een paar memorabele tussen. :)

    Video kan je alleen op YT kijken, maar is een top 10 van meest memorabele pit momenten. Filmpje is van 2019, dus ondertussen kan er vast meer bij. :+
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2022
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Nice, F1 gewoon live op RTL (Duitse TV).
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ew, duits
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Hamilton gelapt zien worden is toch wel lekker hoor
     
    Yellow 13, Alexknl, Hoosie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het interesseert me niets wie er dit jaar WK wordt, Max, Lecrerc, Norris, Perez, Saintz...wie dan ook....het is gewoon heerlijk dat Mercedes eens gewoon niet mee doet.
    Niet dat ik een hekel aan ze heb (hell, ik gun het Russel zeer) maar gewoon eens effe wat anders. 7 jaar Mercedes is wel genoeg geweest.

    Wat wel te denken geeft voor Merc is dat een groentje als Russel het beter doet dan Ham, met een fractie van dat salaris.:+

    Bottas kan nog steeds niet inhalen, maar wat moet het voor hem dubbel genieten zijn nu hij niet meer bij Merc zit, maar wel kan vechten met ze. Die moet toch ook stiekem erg lachen van binnen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik vind juist Russell maar een PR robot, gun ik juist Hamilton wat meer :+
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hamilton op de ronde gezet worden doet mij denken aan Alonso die Schumacher na jaren van heerschappij op de ronde zet. Olav Mol hoorde je toen ook roepen: Bye bye zwaai zwaai. Best wel genieten. :D
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Ok dit komt door Drive to survive, maar Russell is constant bezig om te zeggen dat ie in een winnende auto wil zitten, maar ik vind het nu wel soort van karma dat ie dat alsnog niet zit.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  9. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Hoe komt 't dat Hamilton 't een stuk minder goed doet dan Russell? Motivatie of speelt er meer?
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Als ik de r/lewishamilton fans mag geloven is het racisme
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zijn nieuwe naam bevalt hem niet zo denk ik.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Race hoogtepunten.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Die Schumacher is het toch ook niet he
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Nope, maar hij moet gewoon nog even leren inhalen volgens Steiner. Dat is alles.
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Beetje niveau Grosjean, Kovalainen, Bourdais. Denk ook niet dat hij ooit naar Ferrari gaat als hij niet flink verbeterd. Qua snelheid is hij redelijk goed maar racecraft komt hij wel tekort. Ook kost het rijden hem zoveel moeite dat hij geen tijd heeft om zaken te analyseren tijdens de race, net als Tsunoda dat nu ook nog niet kan maar die zie ik nog wel stappen maken in de toekomst nu hij meer beheerst rijdt.
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind Tsunoda dit jaar echt wel aardig rijden en ook zn boordradios zijn een stuk rustiger en hij geeft betere feedback. Persoonlijk vind ik Tsunoda beter dan Schumacher, die valt nu toch wel aardig door de mand.
     
    RemcoM en Jorrie vinden dit leuk.
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Eens dat hij al een stuk meer beheerst is dan vorig jaar. Maar als je zijn boordradio's hoort tijdens de race is hij echt wel altijd hard aan het werk. Toch wel nog een verschil met Norris, Russell en Verstappen (wat ook niet gek is). Denk dat hij door de verandering in zijn houding (minder tegen de gevestigde orde aan willen schoppen om de nieuwe Verstappen te worden) een betere coureur aan het worden is en een blijvertje in de F1.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Volgens mij heeft Tsunoda ook grotere kloten, wat hem vorig seizoen nog meerdere keren in problemen bracht, maar dat betekent wel dat hij op (en over) het randje rijdt.
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Oh absoluut mee eens. Als je ziet wat voor details een Norris of Verstappen opvalt tijdens het rijden of gewoon de race volgen op de schermen tijdens het rijden, dan zie je wat voor over capaciteit ze hebben tijdens het rijden.

    Maar er zijn er niet veel die dit hebben volgens mij. De meeste zijn net zo hard aan het werk als Tsunoda.
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    De vraag is dan of hij dat nog wel gaat kunnen om de stap naar redbull te maken als Perez te oud wordt over ongeveer 3 jaar. Of zal Gasly dan eerst nog een kans krijgen?
     

Deel Deze Pagina