1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game of Thrones: A Telltale Games Series

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 1 dec 2014.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Enig idee hoe laat de game uitkomt? Hij is er nu namelijk nog niet =(
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb hem net gewoon van de store gedownload.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik ga zo ook maar even checken als ik thuis ben. Eerste deel was in ieder geval epic
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Straks nog maar een keer kijken dan, eerst even een rondje hardlopen!
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Super vaag ik zie hem niet. Niet bij games en niet bij addons. Ook als ik de game opstart dan staat er bij Episode 2 "comming soon". Komt dit omdat ik de US store heb ingesteld?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah. Heb ook US store. Ik heb hem gevonden via bing search. Zag toen ep 2 staan.
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    @Hybrid thanks, als ik via bing search doe, dan vind hij hem wel :) wazig shit!
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Whoei vette episode :) en het einde van "on the next episode" kan niet wachten.

    Dragons? :D
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Apart mbt Sentinel

    Ik had die rustige gast gekozen de vorige keer. Niet diegene die steeds actie wilde. Royland dacht ik. Maar in episode 2 zeggen ze steeds Sentinel tegen hem.
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik had ook Duncan gekozen (de rustige gast), die andere was inderdaad Royland. Moet zeggen dat het mij niet was opgevallen dat ze tegen Royland sentinel zeiden.
     
  11. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik had precies t zelfde...
     
  12. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Had ook Duncan gekozen, en bij mij was hij wel gewoon Sentinel. Speel wel op de ps4.
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij mij klopte de flashback naar episode 1 ook niet helemaal, maar nothing major. Maar shit, wat is deze game goed. Had echt kippenvel bij t einde van de episode.

     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  14. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ken niet wachten op episode 3
     
    Rbz NL vindt dit leuk.
  15. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Episode 2 ook uitgespeeld. Af en toe denk ik doh, weer een verkeerde keuze


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Dat blijf je toch houden ja. Het beste is toch gewoon je eerste instinct te volgen.
    Zo heb ik een bepaald stukje 3 keer opnieuw gespeeld.
    Die keuze of je Whitehill's ring kust of niet. Was zo 'diplomatiek' mogelijk met Rodrik, maar daarbij had ik zoiets van Fuck off met je kut ring. I'll have your head. Waar daarna ik dacht van, fuck mn trots. Dan kan Ryon bij die begrafenis zijn, en dan sla ik daarna wel toe vanuit de luwte. Toen die ring eenmaal gekust werd etc. Voelde ik me toch als een verkracht meisje, die zichzelf aan het krabben was onder de douche. Dus toen maar weer van mijn eerste keuze uitgegaan:+.
     
    RogierM vindt dit leuk.
  17. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Haha ja dat is een van die stukjes waar ik dat had. Maar had al ervaring met Telltale games. Maar toch zegt een stemmetje in mijn achterhoofd, de situatie was beter geworden als je de andere keuze had genomen. Dat is ook wat zo goed is aan hun spellen, vind ik. Gister dacht ik ook:
    doe nu wat goed is voor de familie, denk aan je eer, luister naar je moeder, sla die klootzak van een Whitehill stuk. Maar het een gaat altijd ten koste van het ander.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Haha, ja dat is inderdaad het goede van de telltale games inderdaad. Speel ze ook altijd wel 2 keer, om dan het tegenovergestelde te doen. De eerste playthrough probeer ik altijd zoveel mogelijk te reageren, zoals ik zelf zou reageren.
    Ik heb dat naar je moeder luisteren, het tegenovergestelde eigenlijk. Als ze iets zegt waar ik het mee eens ben, dan natuurlijk niet. Maar krijg alleen bij sommige dingen van haar, een beetje een Catelyn Stark déjà vu..
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft tof hoe ze het sfeertje hebben kunnen overbrengen. Dat einde. Heerlijk.
    Ik probeer altijd te reageren hoe ik zal reageren. Dan maar wat regret soms. Dat maakt het gelijk ook leuk.
    Ik heb ook vaak genoeg zo fuck you moment haha.
     
    White Hawk vindt dit leuk.
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "We have submitted a patch to Microsoft to resolve the issue some customers have experienced where Episode One choices did not carry over into Episode Two. We expect the patch to be released in the next 7-10 days and will update this thread as soon as it is available. We really appreciate everyone’s patience and hope to have you playing with your choices very soon."
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina