1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] God of War

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Stop de game maar weer terug dan ;). Want waar ik nu ben is echt belachelijk mooi. HDR doet heel goed werk.

    Ja die shit was sick!
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Wordt de resolutie dan niet geupscaled en daarna downsampled op een 1080p res?
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heb helaas nog niet heel lang kunnen spelen, maar voor wat ik gezien en gespeeld heb i like.
     
  4. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Erg mooi spel! Maar de ps4pro stijgt zowat op man met dat geluid uit die fans.... bizar, doet horizon zero dawn ook trouwens
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Pfff hier zelfde probleem met een "normale" ps4. Word gek van die takkeherrie.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoor niks met mijn headset op :+

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    tim91 vindt dit leuk.
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Haha die 1e baas is wel EPIC man.
    Qua moeilijkheidsgraad valt hij wel wat tegen.

    Kwestie van blokken en direct aanvallen

    Had meer moeite met de normale enemies (op hard) dan met deze baas. Maar qua cinematische ervaring is het wel next level shit. Die auto achtervolging in Uncharted 4 is er niets bij.

    Tot nu toe valt hard prima te doen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ben nu een stuk verder. Hij is nu wel al stukken beter inderdaad :+. Graphics zijn erg sick vooral.
    PS4 Pro maakt wel geluid als de grootste Airbus.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Dat geluid is inderdaad zwaar hinderlijk. Hoort ook niet, verziekt de game ervaring op die manier. YouTube staat er vol mee, dus ligt echt aan het apparaat zelf. Maar na een jaar schijnt de garantie eraf te zijn, dus moet het er maar meedoen.

     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2018
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Nou ja het apparaat.... bij mij hoor ik dat dus ook. En zelfs in reviews wordt het vermeld. Gebeurd bij mij vooral bij character closeups. Volgens mij hebben hier heel veel mensen last van.

    Edit: al valt de herrie mee vergeleken bij dat filmpje. Maar de fan is duidelijk hoorbaar.
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Mijn Pro produceert ook best veel geluid bij GoW. Maar niet zo veel als op het bovenstaande filmpje.
    Voor de rest is hij vrij stil. Ook bij games als Horizon Zero Dawn.

    Je leest er veel over. En het schijnt ook normaal te zijn als ik de berichten moet geloven.
    Maar ik kan best begrijpen dat mensen ervan schrikken.
    Eigenlijk te gek voor woorden dat je slechts 1 jaar garantie hebt.
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Die van mij valt dan net buiten de garantie. In maart 2017 gekocht, maar heb er alleen bij God of War echt last van. Moet in principe wel met headset spelen :+.
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Is toch triest ? Als ik dan zie hoe makkelijk die Xbox X Far Cry 5 draait op 4K Ultra HD, HDR en X Enhanced... Dan merk je geeneens dat je console aanstaat. Wat dat betreft heeft Microsoft wel een mooie machine weten neer te zetten :thumbs:
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het wel knap hoe jij van "ik had meer verwacht van de beste PS4 game" binnen 2 posts naar lof over de Xbox one X kan gaan..



    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Rienbu, Zifnap, tim91 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zou er echt maling aan hebben dat dat ding veel geluid maakt als ik een mooie game speel. Zolang die het gewoon doet, niet aan de epische kwaliteit kapot gaat zou ik mij er helemaal niet aan storen. Ik snap dat het schrikken is, maar het zou kunnen komen door de complexiteit van de game en het rekenwerk wat de PS4 of de PS4 Pro ervoor moeten doen.

    Vergeet vooral niet dat als deze game ook op de PC zou zijn uitgegeven, heel veel PC's ook erg veel geluid zouden maken en de fans ook staan te loeien. In positieve zin zou je de epische kwaliteit de schuld kunnen geven, in meer technisch opzicht het rekenwerk. In beide gevallen hoeft het niets te betekenen, zeker niet als je console het gewoon volhoudt.

    Als er berichten zouden komen dat er de nodige PS4 of Pro consoles kapot gaan, dan hebben we het eerste echte minpunt van de game of de console te pakken. Tot die tijd is het gewoon even je verstand omzetten denk ik en genieten van de game.

    Het weer zou er ook nog invloed op kunnen hebben, want het was de afgelopen dagen best warm. Misschien de komende dagen nog even afwachten. Maandag wordt het slecht weer zoals het er nu naar uitziet, dus wellicht even kijken hoe de console zich in minder weer gedraagt bij het draaien van de game!?

    Sorry jongens, probeer enkel en alleen een verklaring te geven en jullie zo goed als mogelijk gerust te stellen. ;)
     
    Killamonkey en Rienbu vinden dit leuk.
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Jezus wat een verhaal man:+
    Blijft gewoon kut dat die ps4 zoveel herrie maakt, hoor het zelfs door mn headset heen.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, weet het, ben uitgebreid van stof, maar dat boeit me niet zo. ;):+

    Lang verhaal kort: Kut, maar hoeft nog geen reden tot zorgen te zijn. ;)
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Echt waar deze game is zo episch! Wow.
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb geen pro maar de normale ps4 en die maakt amper herrie. Dan is die van mij ook nog niet zo oud overigens. Nu geloof een maandje of 7.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  20. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Jammer van die stofzuiger die aan staat, zo kun je het nog niet horen.
     
    Maddmonkey en Zifnap vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina