1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal mee eensch...dat sprinten is in principe dikke prima, versneld en versterkt het spel mijn inziens ook. Niet alleen is sprinten een leuke skills, maar ook met mn headsetje vind ik sprinters erg handig...HEADSHOT! :p
    Schreeuw altijd, DONT FAKKING SPRINT!!! ;)

    Laatst weer H3 gespeeld online, ik maar bashen op die sprint knop hahaha, iets teveel H4 zitten spelen ervoor! :p

    Ben ook altijd gek op wat oud spelers op Youtube roepen en smeken qua gameplay. Ook altijd machtig mooi om te kijken! :)
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Sprint functie is toch wel erg fijn in Halo ;)
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Haha hey man, je bent dus wel 'die' Servantes van XBC :+

    Dat waren inderdaad de betere tijden, het feit dat er minder gezeik was onderling maakte het sowieso al een stuk beter. Battle Creek, Chill Out, Damnation. Godsamme wat heb ik daar een tijd aan verneukt 8)

    Ook de delay had op zich ook wel iets moois, als je iemand uit de hog wou schieten een paar cm vooruit mikken en hopen op de headshot. Dat was pas een bevredigend gevoel _O_
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat wordt er dan momenteel het meest gespeeld, Reach of Halo 4? Heb opzich wel weer eens zin om te gaan Haloén.
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik vond ze geen van beiden overtuigend, dus ik speel vrij weinig.
     
  6. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Geen idee, ik speel halo tegenwoordig ook niet meer. Halo 4 een klein aantal keer aangeraakt terwijl je vroegah Halo 2 helemaal kapot speelde. Man dat spel was fantastisch. Veel mensen die het speelde en ook regelmatig leuke custom games zoals Rocketball met 16 man op de map Midship. Chaos en humor gegarandeerd! :D Tevens speelde wij heel vaak clan matches met een groepje spelers. (Immortal, Grimsor, Jilles, Silverlink, Skillmaster D)

    Maar sinds ze de clan functionaliteit uit het spel hebben gehaald is halo langzaam minder geworden. Een hoge rank in Team Objective / Team Slayer was leuk maar niets was leuker dan de clan matches. Vaak genoeg tegen leuke Nederlandse clans gespeeld (grassprietjes bijv :+) En als je op een gegeven moment alleen maar verloor maakte je gewoon een nieuwe clan aan om de newbies weer af te slachten. Heerlijk. Als ik er weer aan terug denk krijg ik een glimlach op mijn gezicht.

    Hoop echt dat ze de clanfunctie bij de nieuwe Halo er weer in kunnen douwen. Dat zou namelijk betekenen dat ik het spel 100% zeker ga halen. Het doet mij in ieder geval goed om te lezen dat ze een modes maken zonder perks etc, dat blijft toch echt het leukste.
     
  7. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Halo 3 waarschijnlijk, is onlangs gratis geworden en in het weekend zijn er toch gauw 20k+ spelers online.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had liever een algemene Xbox Live clan functionaliteit gezien, dan heb je jouw vrienden maar ook jouw clanlist en chat, dat lijkt mij ideaal.
     
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat was volgens mij o.a. de reden dat ze de clan functie eruit hadden gehaald. Microsoft zou namelijk bezig zijn met een algemene clanfunctie maar daar is tot heden nooit wat van gekomen. Erg jammer maar het zou inderdaad een aangename toevoeging zijn op de X1.
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Betere tijden inderdaad.
     
  11. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik hoop wel dat 343 geleerd heeft van Halo 4, de feedback en de schrikbarend lage populatie van halo 4, amper 1 jaar na release en dat ze met Halo 5 echt Halo weer neerzetten zoals Halo hoort te zijn: geen bullshit, gewoon skill-based.

    Ik denk echt dat als 343 het nu weer zo royaal verneukt we de Halo serie definitief bij de mindere goden kunnen plaatsen. dat zou ik echt heel erg vinden, daar het verreweg mijn favoriete serie is.
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Inderdaad, ze moeten niet de kant van Need For Speed op gaan.
    Was eerst ook een topserie tot na Carbon.
     
  13. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen mijn vriend! :)
     
  14. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Tjah, het is gewoon kut dat het zo gelopen is. Ik koop zelfs een ps4 in plaats van een xbox one. Dat had ik in, pak en beet, 2009, nooit kunnen denken.

    Sterker nog: het is dat ik een xbox one besteld heb bij neckermann tijdens die prijsfout (350 euro), maar als die niet geleverd word denk ik ook niet dat er binnenkort een gaat komen.
     
  15. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    +1
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Clanmatches waren sowieso de shit, als je geen customs deed was dat een tof systeem om lekker wat aan te kloten in MM. Zouden ze echt terug moeten brengen als dat kon. En fuckin grassprietjes, geweldig, met hun klavericoontjes.
     
  17. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke tijden waren dat...zucht...
    Vol verlangen klopt mn hart, hopelijk luisteren ze naar de fanbase.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Na de release werd er een voormalige MLG Pro aan de staf van 343 toegevoegd.
    Vanaf dat moment zag je dat de multiplayer er echt beter op werd.

    Mensen waren nog teleurgesteld door Reach en dan kan krijg je ook nog een crappy Halo 4 voorgeschoteld.
    Toen was het snel over met Halo.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2013
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zie het gewoon zo: Als ze het nu weer verprutsen is het echt over met Halo imo. 343i heeft het geprobeerd met Halo 4 wat het net niet is geworden door al die toeters en bellen, ranking en mapkeuze. Ze hebben een shitload aan kritiek gekregen en als het dan nog niet snappen houdt het gewoon op. De basis is er, maar ze moeten back to basics met hardcore tactics...
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Mix van Halo 2 & 3 aub.
    Dan ben ik hooked :p
     

Deel Deze Pagina