1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS (lite) - Deel 4

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit er nog echt over na te denken maar misschien voor verjaardag etc ideaal dus denk ik er wel 1 ga hale psp vindt ik meer mp3 ding en toch zoek ik iets om mee te game.

    Iemand een idee of er een RPG a-la chrono trigger uitkomt?

    Maar touchscreen zie ik meer als extra ik hoef er nog niks mee te doen misschien metriod prime nog ofzoiets.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  2. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een 360, maar een dslite is echt wel de moeite waard om erbij te kopen. De 360 is toch meer iets vasts, waarvoor je op je kamer moet zitten achter je tv en waarbij je gewoon lekker kan gamen met mooie graphics. Maar alleen maar binnen is zeker met dit weer ook niet best, en met de dslite kan je gewoon overal games spelen. Ik heb de 360 gekocht om het online gedeelte en de games. De DSlite is echt voor de orginaliteit, de gameplay en de mobiliteit. Gewoon even lekker met de touchscreen games spelen in de tuin of bij iemand anders. Echt een hele andere ervaring om met de touchscreen games te spelen (mijn reden oa om niet de psp te kopen)

    NSMB is een aanrader erbij te kopen, de andere twee weet ik niet echt wat van. Als je ergens Project Rub voor een mooi prijsje ziet, dan zou ik die er ook bij kopen, tis geen 40 euro spel maar ik heb m bijv gekocht voor 7 euro bij de MM maar dat was een tijdelijke aanbieding, Intertoys heeft hem voor 20 euro dacht ik. Maar Project rub is echt een spel die vol op gebruik maakt van de speciale mogelijkheden van de DS, en ik vond t echt zeer top!
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Thanks voor de info ik kijk wel ff want ik zoek iets voor onder weg en gewoon iets anders weer klassieke 2D platform games etc.

    En op nedgame is trouwens deze week 15% korting ofzo dus misschien is dat nog een reden om er nu bij te zijn :)
     
  4. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    m'n broertje heeft een DS vin t wel een geinig ding speel af en toe wel is mario 64, nu zie ik zelda staan in de openingspost is dat spel al uit ? ik heb m nog nergens gezien.
    PSP of DS eigenlijk is t allebij wel geinig PSP heeft meer mogelijkheden maar een DS heeft meer top games
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zelda komt als het goed is in het 4e kwartaal van 2006 uit.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben tot de ontdekking gekomen dat de helderheid van de DS Lite ook je GBA spellen meer tot leven laat komen dan je gewend was....echt een verschil :eek:

    Heb gisteren een tweedehandse Contra Advance besteld, lekker knallen :cool:
    Maar ik wil Mega Man ZX verdomme ! 8) :+
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind me ds lite net een macbook lijken:9. flink mee patsen
     
  8. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er denk ik morgen 1 kopen bij de MM van Groningen (volgens mij was de DS lite daar 139 euro)

    Maar het draadloze is me nog niet helemaal duidelijk...
    -kan ik 'mee profiteren' aan een onbeveiligd draadloos netwerk van iemand anders?
    -kan ik in de trein ook over lan spelen? (met mijn laptop moet ik betalen voor die hotspots in de trein)
    -hoe zit het allemaal met die hotspots (mcdonalds ook enz)
    -kan ik tegen iedereen spelen of heb je een friendslist?

    TY _O_
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    1. Wel als diegene zn draadloze netwerk heeft ingesteld als Access Point.
    2. Zelfde verhaal denk ik.
    3. Wat is nu precies je vraag? Als je bedoelt waar ze zitten, idd in de McDonalds, er verschijnen er elke dag weer meer op verschillende plekken. Bij de McDonalds is online gamen volgens mij sowieso mogelijk.
    4. Bij Tetris kun je tegen een random persoon spelen maar ook iemand toevoegen als je zn code weet.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    'Wanneer komt die megaman dan XD want die lijkt me dik chill?
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee wanneer ie precies uit moet komen, maar je kunt al een Amerikaanse versie pre-orderen op bijvoorbeeld Video Games Plus. Dat heb ik ook gedaan en ik merk het vanzelf wel wanneer ik um binnen krijg :)
     
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap die versies niet. bij nintendogs heb je verschillende versies. maar welke versie heb je nou nodig om te kunnen spelen ( dat ik niet een versie koop dat ie het niet doet ofzo)

    oh en als ik zeg maar nintendogs van iemand koop dan staat zijn hond er toch nog op, is dat allemaal beetje makkelijk te wissen, want bij mario kart kan ik niks vinden om te wissen:9
     
  13. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschil zit hem in de honden, bij de ene versie heb je andere honden dan bij de andere versies.
    En het erasen bij Nintendogs (en misschien ook Mario Kart..) doe je geloof ik door A,B,X,Y, tegelijk in te drukken bij het opstarten.
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb die game niet maar het lijk me vrij logisch dat alle versies gewoon werken. Verschil is volgens mij alleen de 3(?) hondjes. Bij elke versie krijg je dus weer andere hondjes. Wissen gaat via een knoppen combinatie, staat meestal in het boekje, en anders moet je ff erop googlen. Was iets met start select en de shoulderbuttons oid. Ik ga het niet voor je uitproberen;)
     
  15. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ja met verschil van de versies in de honden begrijp ik wel;) ik wil in iedergeval je labrador versie ( heb zelf een labrador) maar nu is er een us versie en een jap dacht ik, neem aan dat ik de us versie moet hebben?
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Iemand was me voor. Maar de VS versie lijkt handig, dan snap je een beetje waar je mee bezig bent.;)
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Final Fantasy 3 komt uit (in 3d), en dit dit me eigenlijk vooral aan Chrono Trigger denken door de grafische stijl (dit is de GBA versie though):

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je kan met alle versies spelen.
    Alleen bij elke versie begin je met andere soorten honden.

    De verschillende versies:

    Dalmatiër & vrienden
    Bevat de Dalmatiër (moeilijk vrij te spelen in eerdere versies), de Boxer, de Duitse herder, de Golden Retriever, de Yorkshire terriër en de Beagle.

    Labrador & vrienden
    Bevat de Labrador Retriever, de Dwergschnauzer, de Poedel, de Pembroke Welsh Corgi, de Dwergpinscher en de Shiba Inu.

    Chihuahua & vrienden
    Bevat de Chihuahua, de Duitse herder, de Boxer, de Cavalier King Charles Spaniel, de Yorkshire terriër en de Shetland sheepdog.

    Dachshund & vrienden
    Bevat de Dwergteckel, de Golden Retriever, de Beagle, de Mopshond, de Siberische Husky en de Shih Tzu.

    Uiteindelijk kun je in alle versies alle honden vrij spelen.
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, die Resident Evil DS wordt naarmate je verder in het spel komt toch wel een beetje een gekkenhuis 8) Zombies met m'n stylus (mes) neerslashen gaat nog wel, maar Hunters (die groene kikkerachtige beesten) is toch ff een stukkie pittiger :eek:

    Anyways, ook dit spel heeft me wel verrast op de DS moet ik zeggen. Echt, die Rebirh Mode waarbij je dus soms echt gebruik moet maken van je stylus geven het spel toch net weer die kleine draai die het um waard maken om te herspelen :cool:

    Hij is geloof ik ook niet zo duur meer in sommige winkels, een aanrader mensen :thumbs:
     
  20. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Heeft iemand hier ervaring met de game Phoenix Wright? Hij lijkt mij heel erg leuk, maar ik ben wel benieuwd wat jullie meningen hierover zijn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina