1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    ja mooier...maar op zooooveel punten slechter...maargoed..hebben het hier al over gehad.

    gewoon heel JAMMER

    dit spel kan me per dag niet meer dan een half uur boeien..terwijl ik pgr2 zo uren achter elkaar kon doen
     
  2. Margammor

    Margammor Connect and Go

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ok! Maar is het dan niet raar dat er 7 spelers uit worden "gelagd" en dat ik als enige overblijf. Lijkt mij wel een beetje heel veel toeval, dat er 7 spelers klaarblijkelijk een slechte connectie hebben en ik een goede (heb ik ook wel denk ik, maar toch).

    Mario
     
  3. Margammor

    Margammor Connect and Go

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx, maar waarom daal ik dan in de leaderboards? Ik heb ook wel eens een race dan in mijn eentje uitgereden (leuk om te oefenen), en toen daalde ik idd in de leaderboards, terwijl ik natuurlijk eerste werd?
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Waarschijnlijk was jij degene die eruit laggede, en niet hun. Bij hun staat er waarschijnlijk dat jij quiten, maar bij jou staat er dan hun quiten. Dit heb ik zelf ook een paar keer gehad. Het ligt 100% niet aan je reputatie, want daar kijken mensen toch niet naar, en alleen jij kan zien wat mensen van je vinden (andere mensen zien alleen hoeveel sterren jij hebt). Je kijkt zelf toch ook niet voor een race wat voor reputatie andere hebben?
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren 2 keer van mijn Bommetje Meneer Stefan verloren, direct 200 gestegen _O_. Van 600 naar 800 :+.

    Ach fock mijn die Online Career ook, als ik een hoge rank wil dan begin ik zo met een nieuw profiel. Hoorde van iemand die 30 races achtermelkaar had gewonnen en stond al 150+ in leugea 1. Lijkt me ook niet zo moeilijk...
     
  6. Margammor

    Margammor Connect and Go

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ;-) een pak van mij hart haha Dacht al dat ik een enorme eikel was en iedereen uit de races ramde of zo haha. Klopt, ik kijk ook nooit naar een Rep. Heb nu mijn verbinding naar de xbox maar getunneld met QoS voor een strakke datapijp
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Gehehe, ik stond gister 802, jij 803 :+ Nu sta ik alweer 710 hoor O-)

    Moet je wel een Xbox Live account kopen.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Owja :+. Naja boeiend, speel PGR3 alleen nog maar voor de lol en voor de Race Against The Clock :).
     
  9. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    jammer joh ik gebruik het niet met de competitie, en de keren dat ik het heb gebruikt was ik nieteens sneller dus ik zie het nut er nie van eigelijk maargoed
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als je het goed doet kan je er veel tijd winst mee pakken. Doe maar is op de Nordschleife op hetr rechte stuk de Shift Glitch, dan weet ik wel zeker dat je een paar auto's voor sprong hebt op het einde.
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    dus als ik het goed begrijp alleen op lange rechte stukken heb je er profijt van valt dus eigelijk wel mee dan tog?
     
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hebt er ook veel profijt van bij lange banen met veel bochten.
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand welke auto's je krijgt als je Rank 1 en 2 haalt? Ik heb zonet Rank 3 behaald en kreeg er zo'n Ford Concept car bij:D
    Bij Rank 4 ontvang je een Toyota, zo'n soort Le Mans auto...dus ik ben benieuwd!
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Op de Nurburgring Nordschleife of de Behemoth win je meer dan 2 seconden per ronde (met de Nissan GT-R Concept meer dan 5 seconde) en op normale straat circuits gemiddeld 2 tienden per ronde.
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Pfff ik heb nu iets meer als 700 kudo's.. WTF moet ik ermee. Rank 1 haal je al bij 500 kudo's ofzo! Ik heb nu 38 auto's en een berg geld over. Ik moet nu twee Championships spelen en ik heb alles op platinum. Mmm...tja het gaat snel.

    Je krijgt toch 8 garages? Of kan je er in totaal dan 84 plaatsen? Ik wil namelijk op het laats nog een paar mooie auto's dubbel hebben :)
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt idd 84 plaatsen. 8 Garages met elk 10 plaatsen. (de hoofdgarage's zegmaar) en natuurlijk de beginnersgarage met 4 plaatsen. Er zijn 80 auto's dus in principe kan je precies al de "hoofd"garage's mooi vol krijgen en 4 plaatsen overhouden voor je dubbele auto's. :cool:
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    He heeft iemand ook wat tips om de pro racer badge te halen(achievement)? Je moet toch dan een race op hardcore winnen toch ?
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ik geloof het wel, óf het is dat je een Trophie moet halen op Manual. Kies gewoon voor de zekerheid beide (Hardcore én Manual, dan heb je als het goed is meteen 2 achievments) en doe dan de allereerste Trophie. 2 Street Races in London die best te doen zijn. Makkelijkste is met de D-klasse om dat die goed te besturen zijn, en dan moet na wat oefeningen het best te doen zijn. ;)

    Kijk btw voor meer hulp in het Helpthreadje :)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  19. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    bij rank 1 krijg je de RUF supercar consept, die is wel de bomb
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mensen wie gaat er zo onliine racen dan neem ik het even op en zet het op internet (ben m,n apparatuur aan het testen!

    hoe kan ik zorgen dat ik jullie bij gotham tv zie, in die lijst?(bij heroes channel?)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina