1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Street Fighter V

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 12 jun 2015.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat veel content nog moet komen wist ik en vind ik ook prima, maar ik heb er niet eens bij stil gestaan dat er geen vs CPU mode in zou zitten... Zou er ooit eerder een vechtspel uitgebracht zijn zonder?

    En volgens de plannen komt ie er ook niet eens he! Ja we krijgen een cinematic story mode die in 1-2 uur uit te spelen is en dat is tof, maar een 'arcade mode' of op zijn minst de mogelijkheid om bij 'vs mode' de CPU als tegenstander te kunnen kiezen wordt niet gemeld in Capcom's plannen.

    Ik denk dat veel mensen teleurgesteld gaan zijn met hun aankoop!
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Kan niet eens online...
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat maakt arcade mode zo bijzonder ten opzichte van andere modes waarin je tegen de CPU vecht? Wil niet goedpraten, maar snap de meerwaarde van een arcade mode niet ten opzichte wat de game al heeft(en dat is bar weinig, i k weet het haha)

    Dat online niet fatsoenlijk werkt na al die beta's, is wel gĂȘnant.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wait wut? Je kan niet tegen de cpu in arcade mode? Dat is voor mij altijd een fijne manier om wat te oefenen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het gaat niet eens zo zeer om de arcade mode maar er is gewoon geen enkele (!) optie om reguliere potjes (best of 3 rounds) tegen de CPU te spelen!

    Het is alsof je FIFA uitbrengt zonder dat je tegen de computer kunt spelen...

    Je kunt dus helemaal niet tegen de CPU spelen op een normale manier, alleen die char stories die 2-3 rondes (rondes dus, geen gevechten) duren tegen een belachelijk slechte AI.

    Ja en je kunt in de trainingmode de dummy als CPU laten spelen maar dan gaat het oneindig door zeg maar.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Amen, hier is zo iemand. WTF? Niet eens tegen de CPU? Lekker wat oefenen, zonder afhankelijk te zijn of online het wel doet? Het gebeurt mij vaker, ik heb weinig tijd om te gamen. Dan ga ik er een keer een avondje voor zitten, laat mijn vriendin voor wat het is en ga ff lekker naar huis om te gamen.... En dan liggen de servers eruit (Rainbow Six) of weet ik het wat. Ik HAAT die shit. Tof dat de focus op online ligt, maar er zijn zat gamers die ook een arcade mode willen. Ik vind dat heerlijk, ik heb niet altijd zin om online te gaan.

    Game gelijk te koop aangeboden, oprotten met die poep. Ik wist dat dus echt niet, anders had ik hem echt never nooit gedacht. Belachelijk.
     
  7. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    je weet er meer van dan ik zie ik al:)
    Nooit echt bezig geweest met de verhaallijn, dus weet hier ook echt helemaal niets van (behalve dat Bison een slechterik is en Blanka stinkt) maar Gouken was gewoon zo'n baas in SF4. En zijn combo's kon ik nog net aan, zonder al te veel whiffs.

    Zo lezende wat er allemaal nog als extra content moet gaan komen neem ik de tijd maar wat extra om een leuke combo fightpad + game aanbieding te zoeken. Wil inderdaad ook wel wat meer single player content hebben om te kunnen oefenen.
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Meeste combos in SFV hebben het niveau van Gouken combos uit USFIV kwa moeilijkheidsgraad, dus om zoiets hoef je geen zorgen te maken.

    In iedergeval, voor de meesten die overwogen om SFV te kopen maar lazen dat online niet functioneert en een tekort aan SP content heeft, ik zou dan wachten tot Maart(extra modes) of Juni(cinematic story toegevoegd). Tegen die tijd zou je SFV ook goedkoper kunnen vinden of zelfs 2e hands. Over een fatsoenlijke vs CPU mode kan ik niets zeggen maar neem aan dat zoiets niet moeilijk toe te voegen is aangezien alle elementen van ervan in feite al in de game zit verwerkt.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2016
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik las op GAF dat de SFV demo in Gamestop filialen in de USA letterlijk al zoiets hebben.

    Oftewel een mode waarin je reguliere best of 3 rounds potjes speelt tegen de CPU, met intro en outro....
    Hoe bizar is dat!
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Moet wel zeggen dat dit best belachelijk is dat je niet eens tegen de CPU kan op een normale manier,,,
    Ik wou hem net spelen maar moet nu eerst een grote patch downloaden...
    Ik ben benieuwd hoe het verder speelt ...
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    ik vermaak me zeker met deze game speel veel de survival mode maarja na 7 keer achter elkaar verliezen online was ik er zonet wel weer effe klaar mee vanavond maar weer veder oefenen in trainings mode
     
  12. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128

    Damn, thanx voor het melden! Ben blij dat ik hem gisteren niet direct gekocht heb... Die mode speelde ik toch het meest... :/
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Damnn...ik word online echt goed aangepakt haha
     
    Servantes vindt dit leuk.
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kun je op de PS4 de controls veranderen net zoals op de PC?
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Yess
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Die story outfit van Laura.... :eek:
     
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    voor de mensen die tegen de cpu willen,................

    in trainingsmode kun je alles op normal zetten,... dan heb je alleen ongelimiteerde rondes, voor de rest is het zoals men het hoort te spelen.
    als je levensbalk leeg is (als je af bent), spawn je bijna direct weer tegenover mekaar.

    konden mensen gisteravond na 2200 uur online komen??
    werd er zo weer uitgeknikkerd 8)
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heel psn deed raar gister. CoD ineens gedisconnect, FIFA ook en SF V
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Misschien ook under attack net als Xbox

    Helemaal vergeten dat ik deze game heb gekocht paar dagen terug.. ligt nog in mn tas
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Online werkt voor mij amper nog, sowieso op zijn minst 5 minuten wachten voor een tegenstander wordt gevonden (casual game) en in 1 van de 3 potjes die ik heb kunnen spelen was het 1 groot lagfest.

    Hopelijk wordt het de komende dagen beter.
     

Deel Deze Pagina