1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    De zomervakantie komt er al weer aan.
    Veel mensen hebben hun vakantie al geboekt. sommigen ook nog niet, voor jullie kom je hier misschien nog ideeen tegen als vakantiebestemming.

    het lijkt me duidelijk wat de bedoeling is: praten over jullie vakanties

    Ik ga waarschijnlijk met me familie naar Griekenland naar t eiland Corfu :9 en met vrienden misschien een weekje naar centerparcs. Het moet allemaal nog geboekt worden, vandaar dus de 'misschien'. Ik heb er in ieder geval wel zin in.
    Ik had ook nog een vraagje aan mensen dien naar centerparks zijn geweest.
    Is het een beetje geschikt voor jongeren van 17/18 jaar in verband met uigaansgelegenheden en andere jongeren?
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Waarschijnlijk helemaal nergens heen, maar heb al wel een planning om met de kerst met me neef naar Zwisterland toe tegaan :cool:
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor het derde jaar achter elkaar lekker niet op vakantie :)
    Rede dit jaar ? Mijn zuurverdiende geld gaat naar de PS3 :cool:
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ga met 7 vrienden naar Turkije waar we een penthouse hebben in een 5* hotel. All inclusieve :)

    Op de parken zelf is niet voor jongeren behalve een cafe ofzo. Als je echt uit wil gaan moet je wel het park verlaten. Maar vaak ligt Center Parks wel een beetje buitenaf dus met een groep jongeren zou ik het niet echt aanraden
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    over 10 dagen ga ik naar canarische eilanden!

    daar is het nu al 30 graden ong. :D
     
  6. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    marmaris _O_ Turkijke dus... beetje warm maargoed, ik overleef het wel
     
  7. Kreta, Spanje, Zwitserland, Luxemburg en misschien nog meer maar dit is vast
     

  8. Dat meen je niet :'-(
     
  9. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga naar Frankrijk of Oostenrijk zodat ik m'n bergvliegbrevet 2 van paragliding kan halen. :D Kan niet wachten! Dat vliegen is verslavend.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik blijf thuis :D
    (voor het 19e jaar achter elkaar :p)
     
  11. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga met 5 vrienden naar spanje, blanes, lekker feesten.
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Vind je dat niet wat ver gaan? Dat je niet op vakantie gaat is tot daar aan toe, maar om niet op vakantie te gaan om het geld te besparen om een ps3 aan te schaffen?
    Ik heb een tijdje terug met jouw een kleine discussie gevoerd over voordelen over gamers. Zulke dingen zorgen dus voor die vooroordelen.

    Zelf ga ik ook niet op vakantie (voor het eerst in 16 jaar), de reden daarvoor is dat ik het geld nodig heb om m'n 20 weken stage in Australie of Nieuw Zeeland te kunnen betalen.
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga met mijn ouders, dat wel. Maar ik ga 2 weken naar de Verenigde Staten, Rocky Mountains, oa Yellowstone National Park.
    Ik dacht tja, dan wil ik ook wel mee :)
     
  14. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Met 3 vrienden naar Marmaris, Turkije.
    Vorig jaar ook geweest super mooi daar leuke sfeer en PERFECT stappen!!!!:)
     
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga een weekje een rondreis doen in Florida met mijn vriendin en daarna vliegen we door voor 9 dagen Aruba!

    @ king kai: laat even een berichtje achter in deze thread als je geweest bent. ik wil dat namelijk volgend jaar gaan doen.
     
  16. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga dit jaar 3 weken naar maleisie met mn vriendin, jammergenoeg ook met ouders
    maar dat kan je toch niet afslaan?:) verder ga ik met 4 vrienden maken. En we gaan waarschijnlijk zo : frankrijk, spanje, italie, griekenland en misschien turkije. dus dat word zeker relaxed.

    btw, ik ga met zo een ns euro kaart ofzo. 375 euro en dan kan je naar heel europa met de trein voor een maand
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Week naar Drenthe met 5 vrienden 8)

    Dronken worden kan ook in Nederland :+
     
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    heheheh dat zeker:+
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet mijn zaak wat ik met m'n geld doe en hoe ik mijn tijd doorbreng, en waar ?

    Ik geef gewoon niks om vakanties....als ik bij wijze van spreken 4 weken ga ben ik pas na 3 weken gewend aan de nieuwe omgeving, nou dat is het me dus niet waard. Verder zie ik veel mensen in mijn directe omgeving ik weet niet hoeveel geld opsparen, om 2 weken op vakantie te kunnen. Ik vind dat belachelijk, ik heb liever het hele jaar door plezier dan dat ik op water en brood moet gaan leven (weer bij wijze van) om 2 weken plezier te kunnen hebben in een ander land |:-
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt jij het niet wat ver gaan om je te bemoeien met waar mensen hun geld aan uit geven?
    Als je een beetje weet hoe de situatie van ZERO is, dan besef je hoop ik ook, dat zijn prioriteiten totaal niet bij vakantie liggen..
     

Deel Deze Pagina