1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Krijg nogal 'vaak' dat ik mijn wachtwoord opnieuw moet invoeren bij iMail, kan ik dit ergens instellen of hoort dat erbij :9. Nogal irritant namelijk. Geen idee wat er precies instaat maar het heeft me wachtwoord dan nodig :+ Voor het weer her-aanmelden oid
     
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bent niet de enige Mark, google heeft 218 miljoen resultaten... Probleem ligt ergens tussen programma en emailprovider te liggen (zie hier).
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb het ook af en toe met het mailadres van m'n eigen domein. Met MobileMe heb ik nergens last van.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha ja het klinkt wat dramatisch. Maar bij mijn oude Windows PC was ik sneller klaar met opnieuw installeren, dan dat ik het probleem moest opzoeken en fixen :9

    Alles lijkt ook weer te werken opeens :)
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wellicht wireless issue's?
     
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Nu Snow Leopard er is, blijven er nog steeds updates komen voor Leopard X? Ik heb helaas geen Snow Leopard namelijk.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is Mac OS X Leopard en Mac OS X Snow Leopard. Niet Leopard X! :+
    En ja, er blijven gewoon updates uitkomen.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Koop gewoon Snow Leopard voor 10 of 30 euro 8)

    Maarja, ik merk eigenlijk geen verschil, dus misschien is het ook weer niet zo nodig :+
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanavond mijn nieuwe GSM (SonyEricsson Aino) gekregen wil deze gaan gebruiken voor mijn werk.
    iSync werkte in 1 keer !!

    Bij daglicht (buiten) maakt de iPhone goede foto's maar binnen miste ik toch de flits.
    Had ook altijd ruzie met de bluetooth verbinding tussen de iPhone en mijn TomTom GO 930.
    Kan de hele dag perfect een verbinding hebben en de volgende dag krijg ik met geen mogelijkheid een verbinding.
    -
    Vanavond starte ik mijn Mac op en weer kreeg ik een (Map met ?) in beeld.
    Ben er achter gekomen dat de problemen wordt veroorzaakt door de externe Maxtor 500 GB HDD.
    Morgen bij de MM toch maar de 1TB HDD van Lacie kopen , de Maxtor vertrouw ik niet meer.
     
  10. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Even twee vrolijke vragen.

    Ik heb een Macbook aluminium (5.1?) van vorig jaar oktober. Ik wil van mijn 2gb intern 4gb maken, maar ik zit ontzettend te zoeken naar wat ik echt kan kopen. Had al geheugen gekocht met het idee geheugen=geheugen, maar dat bleek dus niet zo te zijn =( (Alleen maar crashes.) Kan ik er vanuit gaan als er ergens staat dat het mac-getest geheugen dat het goed is? Of is dit macbookje een geval apart? (de serie dan) En heeft iemand nog tips qua bestellen?

    Tweede vraagje, hoe krijg ik het PPPoE icoontje weg uit mijn menubalk? Heb op mijn stage met internet lopen prutsen. Krijg het nu niet meer weg.

    Muchos Bedankos!
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    www.macstuff.nl
    Daar kun je met een gerust hart je geheugen kopen. Staat namelijk bij voor welke Mac het geschikt is.
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. dat ontkracht mijn standpunt :+. Welk merk gebruik je?
    Al blijf ik er nog altijd bij, PC hardware, intel chips, DDR2/3 specificatie, het moet gewoon werken.
    Net als dat je met een PC ook kan connecten met een Airport Express/extreem vanwege de 802.11 specificatie.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  13. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het idee dat de unibodies weer iets selectiever zijn met geheugen. De vorige generatie MacBook Pro's slikte echt bijna alles, maar van de unibodies zijn er best een aantal batches die echt heel brak waren. Hier zaten zelfs de speciaal voor Apple geteste Kingston modules bij (dit zou nu geloof ik opgelost moeten zijn).

    Normaal gesproken werkt praktisch elk merk geheugen. Ik heb zelf wel de mening dat ik zo'n cruciaal onderdeel van het systeem niet ga vervangen voor goedkoop C-geheugen (maar dat kan ook tussen de oren zitten natuurlijk). Ik werk het liefste met de 'bekende' merken.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Het zelf ook Kingston 2x 2GB in me Mac Unibody gehad, maar die werden naar verloop van tijd echt super irritant. Liep echt wel 3x vast op een dag. Moet ze binnenkort maar is even opsturen. Mijn broer had precies hetzelfde probleem met zijn Mac.
     
  16. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ Dat wil ik nu dus heel erg graag voorkomen!

    Maar macstuff.nl is dus echt een goede site? Staat verder niks van een merk van het geheugen ofzo. Als het dan gewoon weer kingston is oid...
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb daar ook mijn geheugen vandaan voor mijn iMac en MacBook. Gewoon perfecte site. Vandaag besteld, morgen in huis.
     
  18. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan een verkeerd geproduceerde batch. Ik heb een replacement gekregen en die werken gewoon top! :thumbs:
     
  19. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een Laptop. Het geen waar ik hem vooral voor gaat gebruiken is: surfen, school (tekst bewerking etc.) en heel soms wat grafisch (photoshop, website). Wel wil ik veel dingen te gelijk doen. Nou denk je misschien waarom vraag je dat hier en niet in het "laptop advies topic", nou omdat ik eigenlijk wel eens een Mac wil proberen.

    Alleen nou is mijn vraag is het voor mij de moeite om een Mac te kopen. Aangezien ze een stuk duurder zijn dan andere laptops met betere specs. BTW gaan me ouders volgende week naar Amerika dus zouden ze wel eentje "goedkoop" mee kunnen nemen.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is weer zo'n vraag die wij niet voor jou kunnen beantwoorden. Als je al in zit over de prijs moet je het al niet doen, want dan is het schijnbaar niet waard voor jou. Je moet zelf de voordelen zien van Mac OS X t.o.v. Windows. Wij kunnen het hele riedeltje wel opratelen maar het is en blijft jouw beslissing. Staar je niet blind op specificaties..

    Kijk rond op www.apple.com en laat je op die manier overtuigen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina