1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Goed gebalanced dan gedurende de game :+.
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Je hebt caves waar ze inderdaad ten overvloede liggen. Vaak ook vrij pittige plekken qua tegenstand, maar je kan met suicide runs een hele hoop meepikken dan. Één van de eerste chestwarps is een goed voorbeeld van zo'n cave. Is toch juist vet? High risk, high reward.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zeg dan ook waar je bent muts. :p
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bij een endgame gebied dus ik had er überhaupt niks meer aan :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nouja in principe kun je in endgame gebied ook nieuwe wapens vinden.

    Volgens mij zijn alle wapens die je vindt nog niet geupgrade. Dus als je die wilt gebruiken komen de Smithing Stones wel van pas.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kut trol in Limgrave Tunnels ook eindelijk neer. :+
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Momenteel aangekomen en eerste stukje gespeeld in Lurnia na het kasteel.

    Godrick was echt lastig. Heb ik een goed wapen dat voor de helft hole damage doet, is hij redelijk bestand tegen hole damage.

    Daarom mijn skills iets aanpassen. Ik ga een 2e neutraal wapen gebruiken. Een wapen zonder vuur, bloed etc. Deze wil ik dan kunnen bedekken met vuur of bliksem als vijanden daar zwak tegen zijn met een incantation.

    Net ook een spreuk gevonden waarmee ik een zon kan oproepen. Maarja dan heb ik nog veel meer faith nodig. Eerst wil ik mijn Vigor naar minimaal 20 en 5 punten in mind erbij.

    Edit: Mijn Scythe heeft Sombering Stones nodig.
    Ik neem een Falchion die ik al heb erbij die ik met gewone smithing Stones zover mogelijk upgrade erbij. Falchion heeft slechte scaling maar dat is niet erg want de base damage is relatief hoog en ik kan alle ashes of war en alle enchants erop gooien. Ook is Falchion lekker snel. Dus als ik bij een boss een sneller wapen nodig heb is dit een goed 2e wapen.

    Wel jammer dat er geen wapens zijn met faith scaling die je kunt enchanten. Alle faith scaling is standaard met vuur of hole damage. Een neutrale faith damage is er niet.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2022
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben echt de lul. Dik 3000 Runen, zit in een grot van een grote beer boss en de enige manier om eruit te komen is via de boss of doodgaan en mijn runen verliezen. Tevens is het pikkedonker in de grot. So doomed. FS: You assholes. :+
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    3000? Dat zijn rookie nummers :+
     
    Yellow 13 en WorkingTitle vinden dit leuk.
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Hmm. Net weer even na een paar dagen 2u gespeeld. Stormveil Castle redelijk doorgespit, ook op Godrick gestuit.
    Na 4 pogingen maar even gelaten voor wat het is. In het noorden op Torrent als een kip zonder kop even wat verkent.
    kwam via een kasteel / brug bij een blauwe transparante doorgang, waar ik kennelijk nog iets voor nodig heb om verder te kunnen

    Net bij afsluiten toch nog 1 poging Godrick en , wel op het randje, maar heb hem. Blijft lekker.
    Vanavobd toch weer rustig aan van level 38 naar 43.
     
    Killamonkey, Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik trek nu ook naar het noorden. Kan niet anders. Moet de lamp hebben en daarna verkennen.

    @Jorrie Yup. Dat vermoeden had ik al. :+
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha, inderdaad. Heb nu 70.000 runes per level nodig. Rykard was echt kut trouwens. Bullshit gimmick bosses haat ik al sinds Bed of Chaos.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb je dat wapen wel gebruikt die je daar vindt? Dan is hij echt zo makkelijk
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je kan ook eerst bij de allereerste merchant een fakkel kopennvoor 500 ofzo
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar dat vind ik waardeloos omdat je de lamp gewoon aan je broek kunt bevestigen.

    2e Grace punt in het Noorden bereikt.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zo'n beetje het hele Noorden al verkend met slechts een handvol keren doodgaan. Kwam er wel achter dat zelfs wolven nog boven mijn level 26 Samurai zaten. Maar even terug naar Limgrave. Mijn maat, de Souls expert, verloor gisteren 40K runen. Maar hij heeft er wel bij gezegd dat hij ze niet meer nodig heeft om te levelen... dus dat scheelt. Blijft een goede game om naar terug te keren, maar ik merk bij mezelf wel dat ik echt pauzes moet nemen, meer dan bij sommige andere games. Niet altijd chill voor je hartslag. Over een paar dagen ofzo weer even een stukje verder. :+
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Net nog even een beetje Dark Souls remastered gedaan. Ik kom niet meer verder, ondanks de verslagen proloog baas. Om die FS games leuk te blijven vinden heb ik echt een open wereld nodig en een beetje casual gamen, ondanks de FS formule.

    Heb DS Remastered ook maar gelijk van mijn SSD gehaald. Geestelijk nog niet weer aan toe voorlopig. :+

    Gauw terug naar Elden Ring!
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Na de vrijheid van Elden Ring met zoveel te doen en de flexibiliteit van wapens upgraden lijkt DS door zijn eigen studio te zijn ingehaald.

    Niks irritanter dan beginnen met een leuk wapen. Deze upgraden om bosses te kunnen neerhalen en dan 40% tot 60% in de game een veel toffer wapen te vinden maar zonder upgrade materialen zitten.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb het juist andersom, ik vind nog steeds het meer lineaire focus leuker, dan weet je dat je bij een boss aankomt dat je ongeveer op het niveau zit waar je moet zijn. Nu mis je soms een paar bazen en kom je ze tegen en heb je ze in 3 halen neer, dat vind ik best jammer.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gezien de verkoopcijfers van de game denk ik dat het niet anders dan open wereld gaat worden in de toekomst. En geef ze eens ongelijk als je ziet hoeveel mensen de FS formule nu proberen. Laat het lineaire dan maar weg denk ik dan, of mensen het nu leuk vinden of niet.
     

Deel Deze Pagina