1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou een 3atb opstelling afraden. Die worden compleet uit elkaar gespleten tegen de snelle arcade FUT-spelers. Daarnaast: één van de drie heeft H/M workrates (Vertonghen).
     
  4. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Fut is echt onspeelbaar man op de transfer markt. Bied je supersnel op een contract kaartje krijg je contineu veiling afgelopen.
    Duidelijk te zien dat het bots zijn zo staat er niet een gouden contract kaart van 200 en zo ineens staan er 10 achter elkaar.
    Jammer echt jammer dat het weer zo moet haalt voor mij de lol eraf om fut te spelen =(
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Toch wel een pijnlijk om een waardeloos 75 rated kaartje te zien bij Essien, in z'n prime was die gozer echt een monster.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoe speelt 433?Speel nu 41212 maar aangezien de crosspass minder goed werkt komen de rm en lm bij mij nauwelijks voor de goal en word vaak weggecounterd bem zelf wel fan van 2 spitsensysteem maar wil miss tpg een x 433 proberen
     
  7. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow de prijzen van spelers zijn echt enorm gestegen! Meer mensen die dit opmerken? (BPL)
     
  8. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Wauw, ben al sinds het eerste jaar fanatiek fut speler maar zulke prijzen als dit heb ik volgens mij nog niet eerder meegemaakt. Had ik net uit een van mijn pakjes Diego Costa, ik denk nou wel aardig zal wel 10k ofzo zijn... verkoopt ie gewoon voor 100k. Wtf. :+

    Maar beter, heb nu dus 120k ofzo om mee te beginnen. Lijkt me prima. :thumbs:
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De gestegen prijzen komt vooral ook door de WebApp die er uit ligt, oftewel: veel minder kaarten op de markt en minder kopers. Mensen kunnen vragen wat ze willen.
     
    Duke_Jay vindt dit leuk.
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik ook al, heb nu snel al mijn BPL spelers verkocht met dikke winst, was toch van plan om een Serie A teampje te bouwen en die ga ik kopen als de web app het weer doet. :)
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja verdorie, heb nog 30-40 kaarten van 5-6k op mn tradepile staan die ik nu niet kan verhandelen door de WebApp. Heb Fifa alleen op de PS4 maar ben dus op de Xbox aan het handelen :mad:. En het spel is ook nog weer eens down op de PS4, zucht.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarom handel je eigenlijk op de XBOX als je het spel alleen op de PS4 hebt? :+
     
  13. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga hem vroeg of laat wel weer op mijn Xbox spelen. Mijn huisgenoot heeft hem nu eerst gekocht voor zijn PS4, maar we hebben nogal een verschillende opvatting van hoe voetbal gespeeld moet worden en met welke spelers. Hij wil bijvoorbeeld alleen maar spelers met 70+ pace en chemistry boeit hem weinig nu we nog slechte spelers hebben, dus speel ik liever op mijn eigen account :p.

    Het handelen en teams bouwen vind ik overigens net zo leuk als het Fifa spelen zelf, dus dat kan/kon ook gewoon via de webapp. Nu kan ik eerst even wat coins verdienen en dan koop ik hem later voor de X1.
     
  15. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nooit eerder Ultimate Team gedaan, maar vind het best cool zo op de Xbox One.
    Ik heb alleen ontzettend last van geblesseerde spelers. Iedere wedstrijd is er minimaal 1 speler die 'pulles a muscle'. En die blessure kaarten zijn vet duur op de transfermarkt. Heb aardig wat bronzen boosters geopend maar daar vind ik ze ook nooit in.
    Hoe kan ik voorkomen dat spelers zo vaak blesseren? Ik gooi wel eens fitness items op spelers, maar meestal hebben ze wel aardig wat fitness nog.

    Ohja en hoe belangrijk is chemistry nou echt? Ik heb best goede spelers, maar een chemistry van rond de 70. Toch win ik soms dik van teams met 100 chemistry. Maakt het echt veel uit?
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
  17. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Wouw... Gisteren een team bij elkaar geraapt voor 30k en vandaag weer kunnen verkopen voor 50k:thumbs:
     
  19. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Gaat lekker dan :)

    Net een wedstrijd gehad 20 keer op doel geschoten maar er geen een in gekregen en die gast schiet een keer en ja hoor doelpunt :'-(
     
  20. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    man man man wat een klote server van EA hij is nu echt aan het spacen.
    Had james als leen speler en zn contract was afgelopen zet ik xavi erin en zie ik opeens james voorbij huppelen.
    ga ik met mn liverpool spelers spelen gaan er contracten af van me andere squad.
    man man man
    nu na dat ik een wedstrijd ga zoeken word ik eruit gezet, log ik opnieuw in krijg ik meling dat me laatste wedstrijd heb verbroken en dat nu al 10x achter elkaar.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2014

Deel Deze Pagina