1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Monster Hunter World

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 5 nov 2017.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Heb tegenwoordig helaas weinig tijd meer om te gamen, en aangezien deze game volgens mij wel wat tijd vergt, twijfel ik nog wat. Sotc volgende week ook nog.

    Maar het ziet er echt top uit, zeker interesse in deze titel.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Oe, dat ziet er toch best wel Nice uit. Al ben ik inmiddels redelijk gewend aan Mn dual blades, dus daar hou ik het voorlopig lekker bij.

    Tot nu toe vind ik de grind helemaal niet vervelend, je merkt dat je steeds efficiënter word in het killen van die monsters. Daarnaast richt ik me ook steeds meer op de elementen waardoor alles een stuk makkelijker wordt.

    Misschien eens een idee om met een groepje te gaan farmen?
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hammer toch maar eens uitproberen dan.
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wtf slaat die pink rathian op man al twee dagen kom ik er niet voorbij. Hoogste armor en hoogste wapen damage wat ik tot nu toe kan hebben, maar 2 hits en ik ben dood en moet hem een eewigheid raken om hem zelfs maar 1 keer op de grond te krijgen.
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Moet je nagaan wat voor gevoel jet geeft als het je lukt! You can do it!
     
  7. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Holy crap, Anjanath, in mn uppie met een waterboog, bij de 3e keer gelukt. Maar man, wat kan dat snel de verkeerde kant op gaan zeg 8)
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Lol had dit gepost en dacht nog 1 keer proberen en na 40 minuten eindelijk winnend het gevecht toen gewonnen. Nu hopen dat ik weer wat kan farmen. Op naar 7 sterren opdrachten pff.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Had je flashpods mee? Ik vind die heerlijk bij draken om ze zo op de grond te houden nu ik de hamer gebruik ipv glaive.

    Sinds gisteren pas in high rank gekomen. Wel even andere koek :+ vooral die smerige nazi geuzel ding. Gadverdamme.

    eventjes zorah gefarmed om tenminste een HR setje te hebben en die set bonus is niet eens zo verkeerd. Ik hou tot nu toe wel van sleep op mijn hamer en ben van plan blast te gebruiken later.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2018
  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Woohooo netjes! Echt zo gaaf elke keer als je iets nieuws heb bereikt in deze game he!

    Nu ben ik toch wel erg benieuwd naar de hammer. Ik main nu een glaive (kom van greatsword) maar mis wel een beetje de damage die ik daarmee deed. Ik ga eens wat hammer footage bekijken!
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Is ook het leukste van deze game; je kunt altijd van wapen wisselen, en zelfs een beetje upgraden door al je reserve meuk wat je opgeraapt hebt.

    Heb ook wat geprobeerd (dual blades; leuk en snel maar te simpel, bow; tof) maar houd het voorlopig bij de Insect Glaive.
    Heerlijk, die mobility!

    Vind het ook goed dat er niet (te) veel uitgelegd wordt, lekker zelf uitzoeken en achter komen....wat een heerlijke game is het toch.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ja idd dat is waar. En wat ik nog beter vind dit is voor het eerst in tijden weer eens een game die “compleet” aanvoelt
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    En.............geen lootbox in zicht!<3

    Er is wel wat pay dlc, maar dat is meuk....de echte dlc is gratis.:thumbs:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heel fijn die dual-blades: (gebruik ze altijd met elementen aangezien die best wel snel activeren)



     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2018
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hammer is wel tof maar je moet wel heel erg close bij je enemy wezen vind ik. Wel super veel damage day compenseert wel weer een boel. Ben begonnen met dual blades toen de bow en toen insect clave. Vandaag long sword en morgen avond maar is serieus met de hammer aan de slag. Heb nu een hammer die over de 800 damage doet en met wat juiste jewels en pakje doe ik nou net ieta over de 900 damage.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Voordeel van hamer is niet eens de damage, maar de mogelijkheid om beesten KO te slaan als je vaak genoeg op het koppie raakt. Als ze gestund/KO zijn kan je flink damage gaan doen met een van de combo's.
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wat is de beste armor set up voor een hammer? Wat is belangrijk als je met dat wapen speelt?

    Vind het overigens wel vaag dat je een hammer moet slijpen, maar goed.

    Heavy bow gun vind ik persoonlijk niks voor mij. Die range is best wel goed, maar op 1 of andere manier doe ik amper damage met welke kogels dan ook. Leuk in een groep van 4 maar alleen maak ik met dat wapen geen schijn van kans.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2018
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Iemand die hem op de PS4 speelt?
    Add mij: Acrillic
    Lijkt mij nice om een keer samen te grinden oid..
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat ik van de MH discord te horen kreeg, was de Anjanath set of de diablos set, maar het ligt aan jouw eigen keuze van element. Skills die goed zijn in het algemeen zijn Critical Eye, Weak Exploit en Attack. Ik heb zelf voor nu even attack gear aan en kijk later wel wat ik ga farmen en vooral wat eerst haha :+ Glaive was nu met die pink rathian wel weer erg fijn met thunder, dus misschien moet ik maar even de tijd nemen om twee builds uit te zoeken en daarvoor te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2018

Deel Deze Pagina