1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Damn moet ik weer de Switch opnieuw kopen. Had dat ding weg gedaan.
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Wat is een beetje reeel voor een Switch met SMO, Zelda, Mariokart en Mario + Rabbids? Heb een bod van 390 er voor liggen.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat lijkt me een prima bod. Geen extra controllers oid?

    Ik heb van de week een Switch gekocht (opnieuw) met DK Tropical Freeze (damn..... Moeilijk als je perse alles in een level wil hebben/vinden) en Yoshi Crafted World (fantastische game, niet moeilijk maar ontzettend veel fun en geeft echt een chill gevoel). Ik geniet ervan, blijft een magnifiek apparaat.

    Grafisch ook echt wel mooi (Ninty's eigen games sowieso strak hoor) in beide modes (docked iets mooier op mijn Oled). Ik kan niet wachten op Links Awakening (daar heb ik hem eigenlijk opnieuw voor gekocht) en Luigi's Mansion 3.
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Mja, inmiddels al iets boven op gekomen.

    Dit soort posts helpen mij niet, ik gebruik het apparaat echt nooit, maar het heeft echt toffe games en er komt nog meer aan. Maar goed sterk zijn, afgelopen half jaar maar 5 uur gedraaid dus hij mag weg haha.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Balen dat ik hem net had gekocht want ik had hem van jou wel over willen nemen voor die prijs :)

    Nee, je moet sterk zijn. Gewoon verkopen en dan straks met LM 3 en Links Awakening weer een nieuwe kopen. Je weet zelluf....
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    :) En zo is het ook gegaan
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Uiteindelijk voor 410 weg gegaan. Jochie had een top verjaardag gok ik zo.

    Nu sterk blijven en dat ding niet meer kopen. Mooi apparaat. Als de Xbox nog wat waard was was die de deur ook al uit geweest zonder twijfels. Doet Nintendo dan toch iets beter haha.
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Lol netjes hoor. Dat mensen hem dan niet nieuw kopen.. Tweedehands om paar tientjes te besparen.
    Mits je die games op de amerikaanse eshop koopt en giftcards bij g2a :+.

    Ik gebruik mijn Switch nog steeds erg veel. Echt een top console en misschien nu wel al 1 van mijn favo all time.
     
  9. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Vanaf morgen ook in het bezit van een Switch met Mario kart en Mario Party. Zit ook een extra setje Joycon's bij dus dat worden weer gezellige avonden.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Haha was de eerste pagina’s van deze thread aan het lezen. Echt super pessimistisch, Nintendo is zijn eigen graf aan het graven, wie betaald er nou 330 euro voor een Wii U+ etcetera.

    Nu de snelstverkopende Nintendo console ooit toch?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Memento stage en Joker in Smash zijn dopeeeeee. PERSONA 4 MUZIEK IN SMASH, HYPE
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik wil eigenlijk Mario Tennis Aces weer kopen maar heb het idee dat niemand die game meer speelt...
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb echt gisteren de game terug naar Bol gestuurd. Best een vette game maar ik heb niets met online gamen met dat soort games. En dan ben je dus in een weekje klaar en bij Bol kun je de game dan retourneren.
     
  14. Kirby029

    Kirby029 New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, vond het vroeger altijd wel grappig zo een tennis games. Ben benieuwd.
     
  15. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Nog mensen hier die Super Mario Maker 2 hebben gehaald? Had zelf geen Wii dus voor mij is het de eerste keer dat ik zo'n spel speel. Vermaak me er tot dusver prima mee, leuk in hoeveel verschillende stijlen je een level kunt maken!
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Jazeker!

    Zijn er mensen die levels hebben gemaakt en die willen delen?

    Hier de mijne: 5YD-SH1-RLF
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik maak zelf niet echt levels. Ik vind het vooral leuk om de most popular levels te spelen. Sommige dingen die mensen verzinnen zijn echt briljant!
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja, sommige maken inderdaad echt fantastische dingen!

    Ik ben ook niet echt van het maken, maar vond het wel leuk een beetje aan te kloten in de editor.
     
  19. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    MJS-PQT-JVF :):)
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Waar het “vroegah” een gratis dienst is, moet je tegenwoordig een abonnementje nemen om van de online dienst gebruik te kunnen maken. Ik heb zelf nog nooit een online account gehad, dus een aantal vraagjes.

    Ik heb op onze switch 3 gebruikers. 2 daarvan hebben een nintendo account. Met name voor Mario Kart en Super Mario Maker 2 zullen we regelmatig online nodig hebben voor verschillende gebruikers.

    Ik begreep dat er een account is van 19,99 en van 34,99. Ik ga er van uit dat wij die van 34,99 nodig hebben, omdat er meerdere accounts zijn. Klopt dat?
    Of is het niet handiger om 1 account te beëindigen en de 3 gebruikers onder 1 account te laten gamen? We gamen immers op 1 switch, er is geen 2e switch in ons bezit.

    Wie weet raad?


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina