1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] The Legend of Zelda - Breath of the Wild

Discussie in 'Games' gestart door CrazY, 28 feb 2017.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De details in deze game. _O_

    Het valt me nu pas op dat in het donker de ogen van de honden van een afstandje in de game echt "licht gaan geven", zoals in het echt. _O_
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Vandaag uitgespeeld en daarna kwam de verrassing zat nog maar op krap 20%.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    IEmand die mij een Wii U wil lenen voor deze game ? ;)
     
    Reckuuza en Killamonkey vinden dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
     
    ageQned en Mallakai vinden dit leuk.
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Die kutregen ook altijd. :+

    Ondanks de wat kleine minpuntjes is dit toch echt een van de beste games die ik ooit heb gespeeld. Op de een of andere manier blijf je maar spelen, het lijkt wel een soort harddrugs in videogame vorm. Ik zou een klein uurtje spelen tot half negen. Ondertussen is het half een en ben ik pas net gestopt met spelen. 8)
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Vandaag de 100 uur gepasseerd en zit nu op 25% van de game in totaal.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    "uitgespeeld" intens genoten van de game. Moet zeggen dat ik dan toch geen zin heb om nu de 100% te halen omdat het een zoektocht gaat worden. Al is dit wel echt een open wereld die echt gigantisch aanvoelt maar toch heb je het idee dat je overal zomaar kan komen, heerlijk.

    Ben erg benieuwd naar de dlc, maar nu eerst wachten op Persona 5.
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Is ook een beetje mijn angst. Dat als ik teveel met de hoofdopdrachten bezig ben, ik het spel vervolgens laat liggen. Daarom de aanpak andersom gekozen; nu al veertig uur aan het verkennen en aankloten, op één Beast na. Zo blijf ik dingen tegen komen en sterker worden en staat de hoofdmoot me nog te wachten. In de hoop dat ik straks niet tegen het punt aanloop waarbij ik genoeg heb van de game juist voordat ik de hoofdopdrachten nog aan moet vangen. Zie het voorlopig overigens nog niet gebeuren, geniet er nog altijd van.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De Switch versie heeft blijkbaar een patch gekregen die de performance verbeterd. Er zijn nog geen release notes, maar volgens gebruikers zijn er veel minder framerate dips op bijvoorbeeld The Great Plateau.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de patch notes gevonden!

     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ah, dus het regent niet constant meer?
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    VerbeterT
     
    Modder-Eter en Cyndris vinden dit leuk.
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Hoop zeker dat de framerate verbeterD is
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430

    IJkels. :'-(
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Deze game blijft toch geweldig. Nog wat screenshots van de afgelopen tijd:

    We gaan niet altijd alleen op pad, soms zijn we samen!
    [​IMG]

    [​IMG]

    Spoiler voor een speciale mount in de game.

    Deze badass gevonden en gevangen tijdens de nacht.
    [​IMG]

    Maar helaas mag ik hem niet registreren. Wat een eikels. :'-(
    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ziet er zo fucking hard uit allemaal. MAN IK WIL DIT
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik wil niet als pessimist ofzo overkomen, maar ben gewoon benieuwd naar jullie mening. Vroeger vond ik Zelda echt helemaal geweldig maar sinds ik van Nintendo ben overgestapt naar de PS/Xbox trekt Zelda mij niet meer zo. Tuurlijk, het ziet er allemaal mooi uit en de dungeons en het typische Zelda-wereldje blijf ik wel vet vinden, maar het lijkt mij dat iets als TES, The Witcher en tal van andere RPG's allang bieden wat BotW nu biedt. Een open wereld met prachtige graphics, goed uitgewerkte karakters, alle details die er in zitten, een verhaallijn die waarschijnlijk 300 keer beter is. Alle gameplay wat ik van BotW zie op YouTube en laatst ook bij een vriend op de Switch ziet er tof uit, maar is het nou echt zo vernieuwend en anders dan wat er op de PS4/X1 te spelen is? Of is het heel misschien ook een beetje de Zelda-nostalgie die meespeelt bij sommigen?

    Nogmaals, wil niet bashen, ben gewoon benieuwd.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Deze game is juist totaal anders dan alle eerdere Zelda games. Het is de nieuwe evolutie en standaard voor fantasy open world games wat betreft wereld. Dus ja, het heeft iets te bieden dat die games niet hebben.
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb geen Zelda-nostalgie, ik vond zelfs de eerdere delen vaak niet leuk. Dit spel is gelukkig heel anders en in mijn ogen leuker. Het is een beetje een Elder Scrolls Light als je het mij vraagt. Niet veel slechter, maar zeker ook niet beter. Er is heel wat op aan te merken als je het mij vraagt, maar toch blijft het leuk om te spelen. Het is echt een spel dat het verkennen van de wereld stimuleert, met leuke combat en aardige puzzels om de boel af te wisselen. Verwacht echter geen toffe personages, mooie steden en een tof verhaal, zoals de concurrentie wel heeft. Maar als je een liefhebber van Skyrim, dan zal je jezelf ongetwijfeld ook met deze Zelda prima vermaken.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben het met je eens, betreft het verkennen stimileert is iets wat mij enigzins toch wel wat uit de game haalt, de game ziet er onwijs goed uit, maar ik word er ook niet echt in gezogen zoals ik bijvoorbeeld bij een Witcher 3 wel had.
    Vind dat echt wel jammer, want ik kijk mijn ogen echt uit in deze game, maar ik zet hem eigenlijk net zo makkelijk weer uit.
     

Deel Deze Pagina