1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Californication

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Bassie, 29 sep 2009.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Maaajor spoilers, maar ik kon het niet laten. :cool:
     
  2. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Geweldige serie. Had al wat flarden gezien, maar vandaag echt begonnen met kijken. Meteen wat seizoenen er doorheen gejast. De Porsche is geweldig met steeds weer kapotte lampen :+.
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er eigenlijk al bekend wanneer we het nieuwe seizoen kunnen verwachten?
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Volgens mij 13 janurari
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jep staat ook in 't filmpje. :+
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Fuckyeah daar gaan we weer!!!:D

    Eigenlijk ben in compleet uit het verhaal, alleen ik heb ook niet echt de tijd om Seizoen 5 opnieuw te kijken...
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Jaa heerlijk, heb gister avond even de season 5 end gekeken om er weer in te komen

    :D zin!
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het wel even samenvatten:

    Karen en Bates uit elkaar, was toch een schijnhuwelijk en Bates was een retard. Laatste aflevering bloeit de romance weer op tussen Hank en Karen, alleen moet Hank nog even langs huis, waar hij gedrugged wordt door die stage 5 clinger uit New York die zijn appartement had plat gebrand. Marcy en Stu zijn weer uit elkaar omdat Stu blowjobs ontving van Lizzie, de Britse oppasser van Runkle & Marcy's kind en actrice in spe. Dochter van Hank nog steeds met Tyler, de mini-Hank.

    Net de eerste aflevering gezien van seizoen 6.

    Apart dat Hank meteen weer hersteld is. Uiteraard is hij weer naar de klote in ep1, zoals het hoort. Wel vrij ranzig dit keer. Benieuwd hoe het in rehab zal gaan.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja het begin v/d ep was goede recap dus was direct weer goed op de hoogte.

    Over de nieuwe ep
    Ik hoop bij god dat ze niet verder gaan met die nichterige 'rockster'...
    Voelde heel erg aan als een poor mans Lou(uit seizoen 2). Ergerde me rot aan die clown in de ep...

    Al met al vond ik het wel een oké aflevering. Zijn betere geweest, maar denk dat dit seizoen wel wat leuks weet te bieden beginnend bij waar Hank nu zit.
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het. Ik weet nu al dat ik die Marcy en Runkle dit seizoen weer irritant ga vinden met die seks obsessie. Die Rockster wacht ik even af, lijkt me wel dat die nog terug gaat komen, maar dat zou misschien wel grappig kunnen worden, al is het niet echt origineel.
     
  11. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Die "rockster" is Tim Minchin mocht je 't willen weten. Britse zanger/comedian. Hij maakt wel toffe nummers, maar vindt deze rol nou niet echt bij 'm passen. Sowieso lijkt het me een irritant character. Ze mogen er ook wel eens weer wat mensen in stoppen die nog wel enigszins normaal zijn. Alles is meteen weer zo over the top.
     
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Dat over the top gebeuren begint mij ook wat tegen te staan. Zoals die scene met runkel in de bar, waar hank weer es verdrinkt in zelfmedelijden en het op een zuipen zet. Hebben we al zo vaak gezien. En dat hij dan vervolgens een huwelijks aanzoek verpest om het allemaal nog dramatischer te maken -.-

    Ik weet ook wel dat dit nou eenmaal elementen zijn die bij deze serie horen, maar na een aantal seizoenen begint het me toch wat te irriteren.
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ze moeten gewoon vernieuwen. Het verhaal loopt op zich wel door en Hank verandert ook wel een beetje, maar over het algemeen blijft het toch allemaal een beetje van hetzelfde en dat hebben we wel gezien.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Begin het nu toch wat minder te vinden. Echt geloofwaardig was het allemaal nooit maar toen
    de weduwe Hank toevallig tussen de honderden mensen er uit pikt en hem dan naar 20 seconden begint te pijpen
    was toch wel het dieptepunt
     
  15. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Dat vond ik ook jammer. Al kon ik wel flink lachen om zijn beschrijving van de droom die hij op het laatste had. :D
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ben nu bij seizoen 2 ep 4, vind het tot dusver een dope serie.
    Vond seizoen 1 echt awesome. Maar 2 tot dusver niet heel boeiend.
    Wordt het nog doper?
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    2 is imo wel het minste seizoen van allemaal ja
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Vind die lew ashby maar een aap.
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vond ik op het begin ook. Na een paar afleveringen kon ik echter wel om hem lachen.
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Haha die Lew is echt een baas!

    Seizoen 7 is trouwens ook bevestigd
     

Deel Deze Pagina