1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Virus outbreak] H1N1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Heroic, 27 apr 2009.

  1. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Daddy's home ?
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik hoorde op het nieuws dat het sterftecijfer niet hoger ligt dan bij een normale griep. Waar zou ik me dan nog druk maken? Dat veel mensen tegelijk zich afmelden van hun werk? Dat gaat natuurlijk geld kosten en is heel vervelend, maar niet dramatisch.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nou, iemand die ik ken heeft dus de mexicaanse griep meegenomen van vakantie. Ik kwam hem tegen en hij was nou niet echt in vorm. :+ Later bleken de tests dus positief.

    Dus zoals ik zei: Niets aan het handje!
     
  4. iRemco

    iRemco Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook niet snap is dat het zolang duurde met het middel "Tamiflu", je kan dat toch gewoon maken, testen en dan uit geven :confused:
     
  5. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Zucht...

    Tamiflu bestond al lang en is gewoon een griepremmend middel, dit kan je al jaren bij de apotheek kopen.

    Een vaccin, dus iets wat je immuun maakt voor de ziekte bestaat nog niet, die moeten de slimme meneren en mevrouwen in het lab nog ontwikkelen :):
     
  6. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    he?

    ik heb daar niets van meegekregen, wat is daar dan aan de hand?
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga de Mexicaanse griep denk ik maar nomineren voor de prijs voor de ''Grootste angst om niks-hype.'' Ja je kan ziek worden en ik geloof best dat je een paar dagen behoorlijk beroerd ben. Feit is wel dat gewoon blijkt dat relatief gezonde mensen gewoon herstellen zoals bij een normale griep. Wij in Nederland hebben compleet niks te vrezen voor deze ziekte. Diegene die onlangs jammerlijk genoeg is overleden was bijvoorbeeld al ernstig ziek en was deze besmetting de spreekwoordelijke druppel. Maar dat had een ''normaal'' griepvirus ook gedaan.

    Op mijn werk ook nu al extra maatregelen rondom de Mexicaanse griep. Ik word er een beetje simpel van...
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    In een dorp is de longpest ontdekt. Dit is een van de gevaarlijkste, dodelijkste ziektes die je maar kan vinden. Dit is van mens op mens overdraagbaar. Gelukkig hebben de Chinezen goed ingegrepen.
     
  9. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat zijn de kenmerken van Mexicaanse griep? Volgens mij heeft mijn moeder het :+
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Als je de kenmerken niet weet, hoe kun je dan denken dat je ma het heeft? 8)
     
  11. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Omdat ze sinds ze uit London is griep heeft :9 EN in London zijn er veel meer gevallen van Mexcanos dan hier :)

    Edit@ Mijn moeder heeft doktor gebeld en ze heeft de symptomen:lol:
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2009
  12. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    De symptomen van de Mexicaanse griep zijn gelijk aan die van de normale griep. Enige verschil is dat je bij de Mexicaanse griep meer last hebt van braken en diarree.
     

Deel Deze Pagina