1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox one games downloaden. Hoe?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ROBERT17040, 10 feb 2014.

  1. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Dus best chief niet kopen in de Ierse shop?
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  3. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou. Net voor $60 aan gift cards gekocht via de US website. Paypal en US adres in mijn online xbox.com account. In het begin ging het even mis, want ik werd doorgestuurd naar de microsoft website, waar ik het land/adres niet kon aanpassen. Nogmaals geprobeerd en nu werkte het. Via de microsoftstore de cards gekocht. Bijna nog op shipping gezet ipv download; weet niet of dit had uitgemaakt bij een online code. Anyway. Straks xbox one ophalen. Dan dus codes erin. Ben benieuwd hoe het dan werkt. Duidelijk is dat ik bij initiele installatie dus wel alles op US moet zetten...prima; heb toch een hekel aan NL menu's etc.
     
  4. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Gloeiende gloeiende.... ik schaf via de M$store een 20 dollar giftcard aan... werkelijk binnen 5 sec dat ding via de mail en het werkt .. hoera!
    Nu wil ik Resident Evil HD kopen maar kom dus nog wat te kort want deze is 19,99 dollar PLUS TAXES..
    Dus weer naar de store en koop een 5 dollar giftcard er bij... Nou ik zit hier onderhand aambeien te kweken.. want mooi dat die code niet komt..
    de shit staat op hold wegens beveiligingsredenen en moet 6 uur (zo niet langer geduld hebben)

    En zelfs die support chat helpt voor geen meter... die komen met allerlei nummers en je moet daar dan maar heen bellen om je 5 dollar gift card te krijgen!!

    Het gaat toch f*cking nergens over... een miljoenen bedrijf dat zich druk maakt om een 5 dollar giftcard ...|:-
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je het gelijk goed had gedaan en even had gezocht op het forum had die tax er in eerste instantie nooit bij gekomen, hè. But it sucks...
     
  6. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29

    Ja weet ik... maargoed.. om nu mensen meer dan 6 uur te laten wachten op een 5 dollar gift card gaat mij toch echt wat te ver

    En dan nog es 3 support medewerkers die je geen meter verder helpen is echt waardeloos!
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dat is niet handig he ;)
     
  8. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    iemand hier ervaring mee... en enig idee hoe dit op te lossen is... mijn bestelling staat daar nu nog 'on hold'

    Korte update... na de 4de keer met de support chat bezig te zijn... het gaat nu 48 uur duren.. reden .. onbekend .. jaja... tis ook een gigantisch bedrag voor M$... 5 dollar
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2015
  9. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil Dying Light kopen via de US store, nu heb ik mijn regio ingesteld op US. Een US gift-card gekocht van €60, maar als ik Dying Light nu probeer te kopen zie ik alleen staan. Buy €60, en pin te home. Als ik op buy klik kan ik hem niet met mijn gift card kopen?

    EDIT: Sorry het is gelukt :)
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2015
  10. VasiliBRT

    VasiliBRT New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar problemen om online game te kopen vandaag ?
    Wou dragon age inquisition en titanfall :mad: maar lukt niet, vraagt constant mijn cc opnieuw toe te voegen :mad:
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Misschien makkelijk geweest als de OP ook had verteld hoe je met giftcards werkt voor de US store.

    Iemand die het me ff stap voor stap kan uitleggen? Waar moet ik aan denken, wat moet ik veranderen, waar koop je giftcards.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Werkt een MS store promo code niet met giftcards? Selecteer een giftcard zoals altijd op de MS store en voer de code in voor 15 dollar korting. Maar gaat niks van het bedrag af.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Is al een heel verhaal over geschreven inmiddels. Je moet een US billing adres aanmaken, kaartje kopen op de ms store of offgamers.com en dan invullen op je Xbox. Bij het billing adres aanpassen, moet je een winkel of zo uit een tax free state gebruiken.
    Denk het niet dan.
     
  14. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Heb net Battlefield Hardline gekocht in de Russische store en kreeg ook nog 10% eraf omdat ik EA Acces had,heb het spel nu voor nog geen €34.
    Is nu aan downloaden en nu maar wachten tot 12 Maart.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Loop je dan geen risico dat je geen engelse stemmen/tekst hebt?
     
  16. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Volgens andere die dat ook hebben gedaan niet.
    Lijkt me ook sterk maar ja anders heb ik pech.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Battlefield heeft altijd de optie ingame voor voices etc.
     
  18. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Kijk net ff op de site hoeveel het spel nu kost in de Russische store en nu kost Battelfield Hardline opeens €52.22,gisteren echt met de korting van EA Acces eraf nog geen €34 betaald,echt vreemd dit.
     
  19. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Ik weet dat het ergens wel al zal uitgelegd staan, maar kan het niet terugvinden...
    Dat game delen op de one, iis dit nu eigenlijk gewoon legaal of mag het eigenlijk niet?
     
  20. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Hier is de juiste manier: http://winsupersite.com/xbox/xbox-one-game-sharing Gewoon je vriend zijn xbox jouw home xbox maken en andersom

    En is wel degelijk legaal,
    "If you have multiple Xbox One consoles, or you regularly use consoles belonging to friends or family, you most likely want to designate the most frequently used console as the home xbox"

    Link:My Home Xbox Setting on Xbox One | Share your Xbox One - Xbox.com<br/>
     

Deel Deze Pagina