1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox one games downloaden. Hoe?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ROBERT17040, 10 feb 2014.

  1. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik koop tegenwoordig de kaartjes bij pcgamesupply.com en redeem ze via de Xbox App en dat werkt prima.

    Verstuurd met Tapatalk
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij kan site niet meer. Maar ik doe altijd play asia hong kong cards en dan gewoon redeemen op de Xbox zelf.
    Paar dagen geleden ook weer AC origins Gold edition voor 70 euro gehaald ipv 100 euro.
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ok thanks for the heads up guys. Goed om weten dat redeemen ook via de app werkt net zoals op de console.

    Iemand onlangs nog iets gekocht op de Singapore marketplace met gift cards trouwens, vaak wel leuke prijzen daar. Neem aan dat dat op zich ook nog steeds gewoon goed gaat dan...
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Singapore niet. Beetje lastig soms om goede kaarten te krijgen en om het een beetje precies goed te krijgen qua bedrag.
    Maar zoals ik zei Hong Kong is super. AC Origins dus daar 560hk en heb ik 600hk van play asia gehaald voor 70 euro. Dus 30 euro winst en hou nog 40hk over voor toekomstige aankopen.
     

Deel Deze Pagina