1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Trivolt

    Trivolt Gamer

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat hele gebeuren met 'de powder of de cloud' is ook om p2p en de 3rd party servers bij devs/publishers weg te halen. Dus minder lag en geen gezeik met servers van EA die offline gaan.

    Lees anders dit maar even. Is van een (anonieme) engineer die bij MS aan de X1 werkt.
     
  2. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    :lol:
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zegt natuurlijk nog weinig...kunnen we pas echt zien bij/na launch...maar toch.

    Ubi's Dominic Guay: PS4 and Xbox One “have comparable power”

    Watch_Dogs will have a few extra bells and whistles on next-gen consoles. There will be visual improvements such as enhanced water effects, more NPCs with better AI, and more.

    Dominic Guay, senior producer on Watch_Dogs, also says that the PlayStation 4 and Xbox One “have comparable power”.

    “There are obviously quite a few differences. There’s graphics, of course, but there’s also the dynamism of the city. For example, the water is far more realistic on next gen, the way it flows and parts when you drive a boat through it. We also gave better brains to NPCs, they are smarter in what they do and how they react to the player. Plus, there is a lot more of them on the street at once. The hardware is still new and it’s obvious to us that it is going to take a while to get to the full power and harness everything. What is clear is that both systems, PS4 and Xbox One, have comparable power which is good for us as developers.”

    http://www.nowgamer.com/news/1963647/watch_dogs_ubisoft_details_nextgen_differences.html
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat hij daarmee bedoelt, is dat ze vergelijkbaar zijn. En niet zoals deze gen met Cell ding wat alleen Sonys studios begrepen vs Xbox360 ding
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt inderdaad ja. Waarschijnlijk totaal niet wat ik eerst dacht.
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    al lang gepreorderd
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Blind gepreorderd? Ik wacht imoh eerst nog even af.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2013
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nee.

    Afgesproken met vrienden om voor de PS4 te gaan
     
  10. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Toen de prijs bekend was gelijk gepreorderd.. Dus ben sowiezo bijna de eerste in Nedgame almere
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Moet je dan meteen dokken?
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Logisch toch, account based licensing betekent: account weg = games weg
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    De situatie die je schetst is wel héél onwaarschijnlijk in mijn ogen. At least...voor mij dan. Eerst moet iemand zo naïef en goed van vertrouwen zijn om zomaar z'n account te delen met anderen en dan moet die vertrouwenspersoon ook nog eens zo'n slechte humor hebben om iets te doen waardoor je geband wordt, wat ook niet zomaar vanzelf gaat. 8)

    Al helemaal onwaarschijnlijk als je één van de hoofdredenen hoort om een PS4 te kopen: Simpel in gebruik; disc erin en puur gamen zonder gekke dingen. Als je dat doet wordt je ook niet geband lijkt me? :p
     
  17. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox One heb ik niks aan. Omdat ik regelmatig mijn console meeneemt om bij me vrienden te gamen. (In groepen gamen is 10X leuker dan online, daarom koop ik ook nooit Xbox Live)

    De kans dat ik een PS4 koop is zeer klein, omdat ik eigenlijk uberhoud nog games koopt. Ik erger steeds meer aan DLC's na elke game die tegenwoordig uitkomt en steeds meer nieuwe games vallen in herhalingen waardoor ze te veel op elkaar gaan lijken.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo blind? De meeste kaarten liggen op tafel. Nu een keuze maken is niet blind. Is gewoon slim. Straks is er een tekort en is het huilen met de pet op
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil niet herinnerd worden aan de launch van de 360 :+ toen baalde ik ook erg dat hij uitverkocht was.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik wacht heel even af of mijn dure stuur werkt op de One en Major Nelson is bezig met een blog over oa family sharing, dan wordt dat ook duidelijk. If all good pleur ik die in de la pre order.

    Xbox One gaat toch niet zo hard als je de poll mag geloven! :+
     

Deel Deze Pagina