1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zeg dat wel, vond de DLC tot nu toe niet zo heel geweldig. Vooral dat mislukte go go karretje wat je moet gebruiken in 1 of 2 DLC irriteert mij gewoon. Mako onveranderd FTW!!! :+:thumbs:
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Soldier is kut omdat je nu eenmaal meer ammo nodig hebt op insane, en dat gaat problemen geven. Als je powers hebt, kun je altijd doorgaan, ben je sneller door schilden heen en dat scheelt echt een hoop frustratie!

    Ik ben begonnen op Insanity als soldier, maar het was echt klote.
    Ben opnieuw begonnen als Sentinel, en vloog eigenlijk door de levels heen.
    Vandaar dat ik zeg dat Soldier kut is, als het zo'n groot verschil geeft!:b:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Sentinel in combinatie met sniper rifles van je teammates is mij verteld. Ook altijd Miranda bij je hebben en je bent over een uurtje of 30-40 75 welverdiende punten rijker. ;)
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Insanity gehaald!\o/

    Heb nu alle achievements van de game gehaalt, incl. DLC.O-)

    Kan niet wachten op de nieuwe DLC! Lijkt me de beste tot nu toe te worden!:thumbs:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Netjes. Wou dat ik iemand kon omkopen Insanity en Overlord voor mij ff te doen. 8)

    Kan gewoon niet uitstaan dat ME I me wel lukt en II niet op zo'n run. Echt, vind ME II gewoon ongezond moeilijk. Ik spreek alleen maar voor mezelf hoor. ;)
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Pm mij maar. :+

    Begin zo weer aan een paar ME2 runthroughs, ben nu nog bezig om ME1 maar eens goed uit te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Overlord is toch niet zo moeilijk? Of doe je die ook op Insanity?

    Heb niet alles gedaan op Insanity. Alleen de main missies, en de loyalty missies van Miranda, Jacob, Tali, Thane, Kasumi, Legion, Garrus.
    Alleen wat echt nodig was, en de loyalty van diegene die ik nodig had voor de main missies op het einde.


    Insanity in ME2 is ook echt moeilijk.

    Maar laten we eerlijk zijn; Insanity van ME1 was een lachertje. Daar was echt niets moeilijks aan.

    Ik hoop dat de moeilijkheidsgraad van Insanity in deel 3 tussen ME1 en ME2 inzit: niet zo makkelijk als deel 1 maar ook niet zo moeilijk als deel 3.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Waarom nou :+ erachter. Begon bijna goede hoop te krijgen. :+
     
  9. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Moeilijk is het inderdaad wel, maar het is nooit oneerlijk: je hebt altijd wel een goede kans om een gevecht te winnen, je moet alleen wel die kans grijpen. Ik heb het dan ook meer als een leuke uitdaging ervaren dan dat echt moeilijk. Ik hoop dan ook wel dat de moeilijkheidsgraad hetzelfde blijft.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik niet, van mij mag het best weer een lachertje zijn. :+
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is waar.
    Geduld is zeker een must.:+
    Nou nee. Het moet wel een beetje uitdagend zijn, anders is het ook niet leuk natuurlijk. Dan heeft het ook geen nut.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Er zat ook wel uitdaging in Insanity bij ME I. Het hing er alleen vanaf met welke class je speelde. Soldier level 60 is wat anders dan een Engineer of Adept level 60. Ook je teammates kiezen had zo zijn gevolgen. Misschien niet zoveel als in ME II, maar het was er toch. Vind wel dat er bij ME III goed naar gekeken moet worden. ;)
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind insanity eigenlijk wel makkelijk. Vanavond Horizon gedaan met mijn soldier en ik ben geen één keer in moeilijkheden geweest. Party met Kasumi en Jack.
    Ik moet toegeven dat insanity in het begin van het spel pittig is, maar als je eenmaal wat talents hebt valt het allemaal wel mee. :)
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Laatst de demo gespeeld en speelde op easy. Alleen AI is niet zo snugger, die gingen gewoon als rambo's op de vijanden af en gingen zo paar keer achter elkaar dood. Niet veel later was ik dan ook dood. Na een paar keer had ik het wel gezien.
    Dat is altijd het nadeel van teambased games, waarbij AI slecht is, waardoor je het lootje legt. Weet niet of het in de volledige game ook zo is, want verder beviel de demo erg goed.
     
  15. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    In de echte game is dat ook wel zo ja, daarom moet je er altijd voor zorgen dat je de teamleden handmatig achter cover plaatst (met (left) en (right)). Dan blijven ze daar zitten, totdat je ze ergens anders neer zet, het gevecht afgelopen is of je ze uit cover haalt (met (down)).
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ah ok.
    In het begin zaten ze wel even achter cover, maar op een gegeven moment gingen ze steeds rambo spelen. Weet ik dat ook weer. :)
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoe zie je eigenlijk welk wapen sterker is? In deel 1 had je een damage meter, maar nu staat er alleen een lap tekst bij elk wapen.

    Hetzelfde met je squad. In deel 1 zag je of ze combat, bio of tech waren.
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet bij het sqaud menu wel wat voor abilities ze hebben. Dat zegt genoeg.
     
  19. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    In principe geldt: hoe later in het spel je een wapen krijgt, hoe beter hij is. Maar er geldt ook dat niet elk wapen per se 'beter' is dan een ander wapen. De verschillende wapens verschillen gewoon erg. Zo heb je bijvoorbeeld een sniper die erg veel damage doet per schot, maar die erg sloom schiet en weinig kogels heeft. Een andere sniper heeft juist veel kogels, kan snel achter elkaar schieten, maar doet per kogel weinig damage. Je moet dus meer op dat soort verschillen gaan letten.
    Dit zijn de stats van alle wapens:
    [​IMG]

    De lijnen tussen de verschillende klasses zijn aardig vervaagd wat teammates betreft in ME2. Je kunt dus niet zeggen dat X een Vanguard is. Bij het scherm waar je je teammates voor een missie kiest kan je zien welke wapens hij/zij kan gebruiken en welke krachten hij/zij heeft. Daaraan kan je zien wat voor 'type' hij/zij is. Daarnaast geldt ook dat hoe sterker een teamlid eruit ziet (Grunt) hoe sterker hij ook zal zijn tijdens het vechten.
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Je pic doet het niet.

    Ik vind Miranda trouwens wel de beste sqaudmate, warp EN overload. <3

    Niemand overtreft Liara though.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina