1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Teaser ps5, q3 2019. :thumbs:
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Niet geheel verrassend maar toch
     
    Yellow 13, Cyndris en Daz vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wie hoopt ermee dat ze een releasedatum aankondigen? :9
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ga maar uit van 3e of 4e kwartaal 2020 op zijn vroegst.
     
    Cyndris en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Vind release 2020 ook niet zo'n ramp als de kwaliteit weer meesterlijk hoog is.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik verwacht hem als launch-game voor next-gen, en eerlijk gezegd denk ik dat Sony einde dit jaar met de PS5 komt. Had de PS5 eerlijk gezegd vorig najaar al verwacht, maar de prijzen van RAM en grafische kaarten lagen toen nog idioot hoog...

    Dus, ik denk dat ze de game einde dit jaar willen releasen, maar zal me niets verbazen als de game vervolgens nog een half jaartje uitgesteld wordt, om het echt allemaal goed te krijgen.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zal dan sowieso cross-gen worden. No way dat een third party studio een game met zo een productiewaarde (en dus kostenplaatje) alleen op de nieuwe gen uit gaat brengen
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Uiteraard cross-gen, maar aangezien iedereen verwacht dat de nieuwe gen de infrastructuur qua CPU enzo overneemt van deze gen, zal dat niet veel problemen moeten opleveren.
     
  9. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Echt? Dat zie ik echt niet gebeuren, ze hebben nog helemaal niks laten zien. Ik denk eerder aankondiging van de PS5 ergens rond de zomer met een eigen event (want geen Sony bij de E:cool:, en dan de release begin/halverwege 2020.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ps5 is voor mij nog steeds een 2020 release. Waarom zou Sony dat überhaupt willen bespoedigen? Er zijn nog genoeg kwaliteit PS4 game releases dit jaar en de console staat sterk, complete met pro (refresh) upgrade.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Hoeveel Sony exclusives staan er nu voor het najaar gepland dan?

    Ik denk dat ze rond de e3 hun eigen event houden, met de aankondiging van de PS5 en een bunch coole nieuwe games, waarna ze hem rond oktober in de winkels gooien.

    Zou me ook niets verbazen als er (optioneel) een screen-controller komt, zoals de Switch.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Heb ik het woord "exclusives" genoemd dan?
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nee, ik noemde exclusives, omdat dat een teken zou zijn dat Sony die even bewust achter de hand houdt... ;)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oktober een ps5? Sowieso niet. Veel te vroeg. Eind volgend jaar
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    The Last Of Us 2 als grote najaarsgame. Dan vervolgens volgend jaar de PS5, die al vast wel dit jaar getoond gaat worden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dit vooral. Kondigde tlao1 ook niet de schemering aan van de ps3? Niet dat er geen goede ps3 titels daarna meer hub release kregen, maar het was duidelijk dat Sony langzaam ging overschakelen naar de ps4.

    Vind dit ook mooi passen bij de ps4. Going out with a bang. Sony had deze generatie een top console. :thumbs:
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Yup. Sony’s output in games was deze generatie uitstekend. Slome start maar uiteindeljk veel games!!! Denk dat TLOU II de afsluitende grote titel word voor de PS4, net als TLOU voor de PS3 was.

    Edit: Bummer. Zie nu pas dat ik super off-topic was.. excuus!!

    Erg benieuwd naar deze game.. W3 was erg goed maar de setting lag mij niet helemaal en het verhaal was niet altijd even interssant evenals het combat systeem.
    Deze game lijkt meer in mijn straatje te liggen
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2019
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]


    Apparently Lady Gaga has joined forces with CD Projekt Red to work on their upcoming game, Cyberpunk 2077.

    According to Actugaming.net Lady Gaga has recorded some motion-capture sessions in studio with the Polish game house in the past months, and may appear on the game as a regular character. What we know for sure is that the collaboration will be announced during the upcoming E3 2019.

    https://www.actugaming.net/cyberpunk-2077-lady-gaga-apparition-e3-2019-197511/


    The rumor about a collaboration between Lady Gaga and CPR started last September when the game house replied to an old tweet dated November 2012.
     
    WorkingTitle en Zifnap vinden dit leuk.
  19. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina