1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Dat is een hoop!
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nooit genoeg!
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Damn, wat is je eigen gewicht/lengte?
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ben zelf geen ene reet opgeschoten afgelopen jaren. Te veel pauzes door omstandigheden. 110bp, 180sq en 230dl.. waren allemaal @71,5kg bw in 2019. Geen idee wat het nu allemaal is
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ook weer begonnen bij een sportschool een tijdje geleden. Moet toch gewoon weer sporten enzo. Heb alleen wel moeite met bepaalde bewegingen i.v.m. gedoe aan mijn schouder. Hopelijk gaat dat met sporten weg. Daarbij is mijn enkel ook nog altijd niet de oude.

    EDIT: welke supplementen zijn volgens jullie een mooie toevoeging op je voeding? Ben wel benieuwd wat jullie zoal en eventueel gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2021
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Een bak magere kwark na 't avond eten
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Uurtje of 17 neem ik een whey protein shake. En uurtje voor slapen bak kwark.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Kwark is geen supplement.

    Vraag je af of je t uberhaubt nodig hebt, als je al met eten voldoende eiwitten binnenkrijgt bijv hoef je geen shakes te nemen. Als je flink wilt bulken kunnen shakes wel helpen.

    Prewourkout wellicht handig als je echt in de gym wilt stuiteren en je moeite hebt van de bank af te komen.

    Zou verder wel creatine aanraden, kun je onbeperkt nemen. En een multivitaminetje en magnesiumpilletje ofzo. En wat vistabletjes.

    Verder moet je niks, ik zou t vooral doen als t je leuk lijkt anders ga je een sportschool niet volhouden.
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Oh ja vitamine D neem ik ook. Ja ik vind zo'n shake na workout echt heel lekker. En er zitten nog wat meer dingen in zo'n shake dan alleen eiwit. Verder heb ik het wel nodig om aan voldoende eiwitten te komen ja.

    Ik weet dat kwark geen supplement is, reageerde op schijterwt.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Vitamine D onnodig nu, winter yes.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Creatine sowieso en misschien elektrolyten
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    En anabolen
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gedachten mannen???
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    tsja

    waar zal ik eens beginnen?
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Zo... we kunnen weer zonder QR naar de sportschool. Hebben jullie eigenlijk oefeningen die vaak onderschat worden/vrij onbekend zijn? Ben wel eens in voor iets nieuws.
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik heb geen idee wat onderschat of onbekend is, maar ik vind de Renegade Row echt tof.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    t hangt allemaal af van wtf je eig wil met de gym ipv eens op een avond random nieuwe 'leuke' originele oefeningen te doen om zo meer kans op blessures op te lopen.
     
    Cyndris en Taab vinden dit leuk.
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Hmm die kende ik nog niet in ieder geval. Keer wat anders en heb die zover ik weet nog niet eerder iemand ook zien doen.

    Gewoon afwisseling, simpel! Maar ik doel op oefeningen in algemeen fitness. Dus geen touwklimmen bijv.
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Reck bedoelt waarschijnlijk dat je je oefeningen afstemt op de doelen die je wilt halen. Zomaar gekke oefeningen doen en steeds afwisselen bereik je minder mee en de kans op blessures worden groter.

    Renegade row is goed voor rug en core. En schouders en armen in iets mindere mate. Bij high reps is het ook nog eens cardio.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    ey bro ga gebukt met je hoofd tussen je benen en je kont zo ver mogelijk naar achter. spreid je poepertje vervolgens met beide handen die je onderlings langs je buik hebt neergelegd. beweeg vervolgens naar voren en naar achteren, langzaam. vervolgens voer je het tempo op. harder en sneller. nog harder en sneller, zo hard als je kan. en dan volhouden tot je niet meer kan. maar dan ga je door.

    dit is je kont staat open met crypto oefening
     
    Yerewn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina