1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189



    [​IMG]

    [​IMG]

    Platforms
    Xbox One | Xbox 360

    Publisher
    Microsoft

    Developer
    Playground Games (Xbox One)
    Sumo Digital (Xbox 360)

    Genre
    Open world racing

    Release datum
    Fall 2014


    [gb]Trailers[/gb]

    Aanstaande vrijdag 6 juni 2014 verschijnt de eerste teaser (Volgens IGN) en volgende week veel meer tijdens de E3

    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [gb]Box Art[/gb]

    [​IMG]

    [gb]Informatie[/gb]

    [​IMG]

    ______________________________

    Forza Horizon 2 Hands-on Preview door IGN (Benelux)




     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2014
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Btw, volgens mij mijn eerste first-post topic voor een game ooit :+

    Mocht er wat missen of bij moeten laat het dan even weten!
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ziet er prima uit hoor, netjes! Ben heel benieuwd waar in zuid Europa deze game gaat afspelen. Ik hoop eigenlijk ook op hele smalle weggetjes.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het is helemaal open. Ze hebben de hekjes langs de weg weggehaald dus je kunt gaan en staan waar je wilt.
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En toch wil ik smalle steegjes zoals je vaak ziet in Europa. In horizon 1 waren de wegen veel te breed, het gaf je continu het gevoel om nog meer gas te geven. Terwijl het juist leuk is om op de smallere weggetjes te rijden.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wist ik nog niet eigenlijk, dat 360 op Horizon 1 engine draait en One op Forza 5 engine. Zo lang het maar weer een toffe game wordt. Goed vermaakt met FH1, al mocht die wat langer zijn (of meer / betere / goedkopere DLC) en waren de special events te veel scripted. Soundtrack was heerlijk en luister ik nog regelmatig.
     
  8. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb me goed vermaakt met deel 1. Toen in een sale voor € 15,00 gekocht.
    En ik ben dus ook benieuwd naar wat de E3 van deze game gaat tonen.
    Ik hoop zelf op een grotere map, en een wat langere game.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil dit heeeeeeel graag zien :)


     
  10. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
  11. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Al mag het dan wel wat levendiger. Open race wereld is ondertussen al best oud en dat terwijl de studio beweert echt vernieuwend te willen zijn. Dat zie / zag ik nog niet bepaald terugkomen. Wat meer racers op de weg en minder 'dooie / kale' gebieden zou fijn zijn. :)
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ze hebben het wel over playable area. Laat je niet te gek maken, want de playable area in Horizon 1 was enkel de wegen.

    Ik wil vooral veel smalle steegjes en weggetjes. Dat is zo nice!
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, inderdaad;

    "Dankzij de prachtige setting, auto's die evenveel indruk maken als die van Forza Motorsport 5 en belachelijk realistische licheffecten, lijkt het met het grafisch aspect van Horizon 2 wel goed te zitten. Maar hoe zit het met de andere pijlers van Horizon 2? Hoe zit het met de vrijheid en de fun? “Mensen hebben het vaak over vrijheid als ze praten over Horizon”, zegt Fulton. “Dat ligt voor de hand, aangezien het een open wereld game is. In Forza Motorsport heb je een vaste baan en wij laten je plots geheel vrij.”

    Playground wil daarin nog een stap verder gaan, dus verwijderde de ontwikkelaar de grenzen die ons in Horizon op de banen hielden. Deze nieuwe filosofie zorgt ervoor dat je op een avontuur kunt gaan zoals ik dat beschreef in de intro van deze preview. Deze enkele gebeurtenis maakt duidelijk hoe drastisch deze verschuiving is ten opzichte van Horizon - in positieve zin. “We vinden dat als er geen barrière is in de echte wereld, als er geen muur is, dan zou dat ook niet zo moeten zijn in de game”, legt Fulton uit. “We willen dat de speler naar alle plekken kan afreizen, zoals dat ook zou kunnen in de echte wereld.”

    “Dat betekent niet alleen dat de wereld van Horizon 2 groter is dan die van diens voorganger, het betekent ook dat spelers drie keer zoveel begaanbare terreinen hebben om op te rijden - en dus drie keer zoveel speelruimte. Dat betekent dat je niet langer beperkt bent tot de weg. Je kunt de reguliere wegen berijden, maar ook een hek omver beuken en van het vaste pad afwijken. Dwars door een wijngaard, door een donker bos of een berg op. We verwezenlijken de daadwerkelijke vrijheid die mensen zo belangrijk vonden in Horizon.”


    Drie keer zoveel begaanbare terreinen. Ik ben benieuwd hoe we dit precies moeten interpreteren :9
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met een korreltje zout. :+
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Horizon had wel relatief weinig wegen hoor, hopelijk maken ze dat goed met mooie stadjes en dorpjes. Dat offroad rijden interesseert me niets.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel gaaf hoor. Door een bos kunnen banjeren ipv netjes over de weg. I am very curious en kijk er zeer naar uit.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Horizon 1 verveeld bij mij iig erg snel. Daarbij vond ik het spel ook redelijk makkelijk.

    Ben benieuwd, maar nog niet echt enthousiast. Kortom ik wacht het allemaal rustig even af.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Alleen maar verbeteringen. Weersysteem, meer vrijheid in het rijden erc. Laat maar komen! :)
     
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hier hetzelfde. Horizon was mooi de eerste uren ingame, vooral door de dikke soundtrack, maar een weekendje gamen en het spel was 100% uitgespeeld. Daarna bood de game weinig tot geen replaywaarde meer voor mij en heb ik toen zelfs besloten de game snel te verkopen toen die nog wat waard was. :p

    Forza Horizon 2 kan leuk worden, maar dan moeten wel echt veel punten verbeterd worden. Vooralsnog word ik er nog niet echt enthousiast van, wat ook weer voor een groot deel te danken is aan het feit dat het cross-gen word. :F:
     

Deel Deze Pagina