1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 20 okt 2013.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    ik zie mezelf met ADE wel weer naar Axwell^Ingrosso gaan. Was vorig jaar zo gaaaff!
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik vind Drumcode niet zaaddodend en voorspelbaar hoor. Vind de setjes van Adam Beyer altijd heeeeerlijk! Plus Len Faki is de woensdagavond, dat is voor mij vanuit Maastricht minder handig dan een donderdag-, vrijdag- of zaterdagavond. Als ik in Amsterdam gewoond had en het geld gehad had, was ik elke avond gegaan ;)
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Another weekend, another festival!



    Het was dat ik met een erg leuke en gezellige groep was, want verder was het niet echt veel bijzonders...laatste keer Dance Valley voor mij.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Vrienden van mij waren ook naar Dance Valley en als ik alle snaps zo voorbij zag komen vind ik wel dat ze vette stages bouwen daar. Zou dr wel ns heenwillen
    Was zelf gister op Loveland te vinden, erg naar mn zin gehad en uiteindelijk bij twee stages een beetje blijven plakken en m'n hele timetable niet nageleefd. Enerzijds wel jammer dat ik Sven Vath heb gemist, maar voorderest was t super en Matador voor het eerst live meegemaakt.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Sven Väth missen?

    [​IMG]
     
  6. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    @AnubisNefer Ja we hadden een nieuw clubje vrienden die bij Solomun stonden en vond het sowieso al moeilijk kiezen laatste uren waren alleen maar sets die ik wilde bijwonen haha
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik was zooooo veel liever naar Loveland geweest...=(

    Maar DV was al heel lang geleden afgesproken met mensen die niet van techno houden en waar ik normaal dus nooit mee naar festivals ga en wilde hun wel graag weer keer zien.

    @Scarlett
    Zie dat Väth, Kölsch, Sims en Solomun allen afsluiters waren, dus dan is het idd wel een erg lastige keuze. Maar gezien Väth van 20.00-23.00u draaide, had je daar toch zeker het eerste uur aanwezig moeten zijn. Dus foei!

    Ik heb alweer zin in zaterdag! Eindelijk ff een keer geen techno, maar keihard stampen op Decibel. En gelukkig dit keer betere weersvoorspellingen dan vorig jaar! Wordt dus lekker rondjes lopen tussen de main, loudness, back2school, hardcore4life, extreme loudness en pussylounge :cool:
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als Väth 3 uur draait dan is juist het eerste uur een die je kan skippen. Die kan zo enorm dooi beginnen.

    Zaterdag ook decibel. Lekker all areas bandje dus hele dag gratis drinken op het relatiedek:).
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Doe je stage lopen bij Q of workie?
     
  10. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Morgen naar strafwerk. Hoop dat het een beetje lekker weer is. :)
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Doe mij ff wat biertjes regelen dan! Of beter, regel me ook zo'n bandje O-)
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Werk tegenwoordig.

    Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wat was Decibel dik gister!! Heerlijke dag gehad! Het weer maakte natuurlijk veel goed (vooral na vorig jaar), maar er was ook overal een top sfeer en leuke mensen! Vooral bij Loudness en Extreme Loudness geweest. Wat ging het bij de laatste heerlijk hard! Verder overal wel even gaan kijken. Alles goed verzorgd vond ik.

     
    Scarlett vindt dit leuk.
  14. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Gister naar een strandtent geweest waar Olivier Weiter b2b met Warren Fellow draaide, van allebei nog niet eerder gehoord, maar was wel leuk sfeertje en precies de juiste drukte (soms is het echt veeeel te druk daar) Zal wel met het weer te maken hebben of dat veel mensen geen vakantie meer hebben
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    @Scarlett
    Was zondag idd niet al te best weer, dus neem dat het binnen/overdekt was? Warren Fellow ken ik ook niet, Olivier Weiter is wel chill.

    Ik zou komend weekend eigenlijk een weekend rust pakken, maar nou ga ik zondag toch maar naar Kiesgrube aangezien het de closing party alweer is (oa Loco Dice, Kenny Dope en Henrik Schwarz). En ben ook nog mee gevraagd naar de closing party van Thuishaven zaterdag. Dus ziet er naar uit dat het niet echt een rustig weekend wordt... O-)
     
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Zo terug van weekje knallen op Mallorca. Altijd lekker om even uit Nederland te zijn.

    Toffe optredens gezien, maar één ding hoop ik wel. Laat dv&lm dit jaar AUB geen nummer 1 worden, hoewel ik de djmag niet meer serieus neemt. Wat een droeftoeters zijn me dat (geworden).
     
  17. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Ja deels overdekt, maar rookruimte was gewoon buiten en t heeft gelukkig niet meer geregend toen ik er was

    Lekker weekend wel voor de boeg zo te lezen. Wil ook wel naar thuishaven eigenlijk, is toch iets van 12,50 entree?
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Yes, 12,50 (14,90 incl kosten) entree maar. De zondag en weekend tickets zijn al uitverkocht, zaterdag bijna.
    Maar inmiddels twijfel ik (en één van de vriendinnen waar ik mee ga) alweer om te gaan.... Met 32 graden is het eigenlijk veel beter om in het zwembad te liggen namelijk...
     
  19. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Ohh ja idd. Ik ga zondag denk ik gewoon weer naar de whoosah en zaterdag weet ik nog niet
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233

Deel Deze Pagina