1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het is een mooi spel :thumbs:
    Ik vraag me af hoe je de herhalingen binnen de wedstrijd moet wegklikken. Ik heb alles geprobeerd, maar het spel trekt zich nergens wat van aan :9 ( PS4 versie ).
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Knopje options op de controller werkt bij mij prima.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bij mij niet. Heeft dat te maken met die setting dat je online bepaalde functies uitschakelt? Die stond aan bij mij. Ik kan het even niet checken, maar weet iemand dat?
     
  4. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    option knopje han, it is..

    btw pes universe site ligt plat dus ik heb mijn OF nog niet.

    wel live update vanmiddag gedaan en ziet er keurig uit allemaal.
     
  5. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Vanochtend de PES demo op de pc gedownload, draait erg soepel (max settings), grafisch een stuk beter (meer details bij aankleding, betere grasmat, belichting, publiek) dan PES 16 op de XB1. Scheidsrechters lijken nog steeds een heikel puntje, niet altijd even consequent. Verder lijken de keepers wel verbeterd, hebben zo te zien wat nieuwe animaties. Zoals meerdere users hier al aangaven worden er vrij (te) weinig overtredingen gemaakt door de CPU, hopelijk wordt dat nog wel gepatched. Tempo lijkt iets trager te liggen waardoor het iets meer op een echte wedstrijd lijkt.

    Al met al redelijk tevreden, als ze in ML ook nog wat verbeteringen hebben doorgevoerd vind ik dit de beste PES van de laatste jaren. Ik zie dat de PC versie nog geen 24 euro te koop is, kan hem daarvoor niet laten liggen. Nu nog kijken of/wanneer ik online een option file kan scoren.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Over dat option-knopje:
    Dat -ie het niet deed ligt - denk ik - toch aan die systeem-instelling "officiƫle competitie - instellingen PES 2018" .
    Die staat standaard op uit en ik had met op aan gezet. Toen ik ging spelen deed het option-knopje het niet. Toen ik die setting weer uit had gezet deed options het weer! :eek:
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  7. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Heb 1 potje mogen spelen. Heerlijk! Totaal geen spijt van. Helaas ben ik ziek thuis (ja echt)waardoor ik het ook maar bij 1 potje kon laten. Hopelijk voel ik me vanavond weer beter en kan ik er lekker tegenaan!
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Beterschap :)
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb een seizoenetje Online Division gespeeld.
    Gespeeld met Espanyol, bewust voor een wat minder team gekozen.

    Wat me vooral opvalt is dat vrijwel iedereen met Real speelt en dan puur op de snelheid van Ronaldo of Bale gokt.

    Uiteindelijk maar 1 echt goed potje gespeeld.

    Wel 6-4 verloren.

    Maar die gast wist niet waar hij het moest zoeken. Tikte hem helemaal zoek met Espanyol, kwam met 4-2 voor.
    Die gast begon te schoppen, heeft meerdere malen van tactiek veranderd. En dat terwijl hij met Real speelde.

    Maar goed, uiteindelijk dom rood gepakt en toch nog geflatteerd verloren . Maar het voelt wel goed om met een minder goed team, een Barca of Real zoek te spelen. Puur voetballend en niet op snelheid oid.

    Uit de 10 wedstrijden 6 gewonnen, 1 gelijk en 3 verloren.

    Ga weer lekker Random selection spelen en straks met de Master League beginnen.
    Hij speelt super. Maar online is niks voor mij.
     
  10. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Speelt t anders dan de demo?
     
  11. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Is er bij pro niet iets zoals seizoenen dat elk team een gelijkwaardig team krijgt als tegenstander?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Weet iemand trouwens wat je moet doen met die 'trading card game' , die je bij PES 2018 kreeg?
    Ik heb geen idee wat ik er mee moet.
     
  13. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    I
    Ik heb ze weggegooid al
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Iemand toevallig al een option file gespot voor de PS4?
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ja, er wordt naar een gelijkwaardige tegenstander gezocht.
    Alleen vind je die niet altijd. Daarom speel je soms ook tegen spelers die veel meer of minder punten dan jou hebben.

    Maar goed, dat is voor mij geen probleem.
    Ging mij meer erom de manier hoe er online wordt gespeeld.

    Puur op de counter, steekpasses op Bale of Ronaldo. Alle ballen naar voren rammen !! Ja, dan is de fun er snel vanaf. Ook al heb ik de meeste potjes gewonnen.

    Zo een Clan Match proberen.
    Even snel alle online trophies halen. En dan lekker ML spelen. :D
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Toch ook maar ff gehaald. Vrouw op bed + dochtertje op bed + regen = avondje PEs
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    "Toch ook maar ff gehaald" :D
    Alsof het puin is en jij je hand over je hart strijkt en het toch maar koopt!
     
  19. Cherish

    Cherish New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ML gestart met Feyenoord. Speelt zeker anders dan de demo, en dat bedoel ik positief. AI maakt in ieder geval minder fouten dan in de demo en maakt kansen ook direct af als ze er een krijgen. PES voelt ook dit jaar gewoon echt goed aan!
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Goed om te horen dat retail toch wat beter is dan die brakke demo. Hopelijk patchen ze die refs/free kicks snel, want dat is wel belangrijk.
     

Deel Deze Pagina