1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    select de eerste speed challenge, neem de A classe Ferrari F50 GT, rij hem in automaat op platinum (met matige bochten kan je nog 10 km/u harder), en rij dan als je hem gehald hebt dezelfde challenge op Novice (steel) en dan manual, als je dan van 1 naar 2 doet in de eerste twee bochten, en dat op het rechte stuk naar zen drie, dan haal je staal medal, je xbox denkt dan dat je het op platinum ook met manual deed, en dus krijg je de Pro racer achievement, en iets van 3 badges voor career mode

    maar in de helptreath staat dit ook
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Dus ik moet een auto hebben die uit de D klasse komt dus, maar welke 2 streetraces bedoel je nou in Londen of maakt dat nou niet zoveel uit ?

    Dus ik pak eerst de eerste speed challenge en neem de Ferrari F50 GT, dan moet ik 'm automatisch laten schakelen. Wanneer ik 'm heb gehaald moet ik hem nog een keer halen maar dan op Novice en dan moet ik handschakelen( met X toch ?) zoals jij het vermeld...?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2006
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je doet een speed challenge en je drukt 4x op de rode knop?
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit poste ik een tijdje geleden:

    Mensen die de badge: Pro Racer niet kunnen halen let op!

    Je moet bij deze badge een race op platinum uitspelen met manuel gear. Als je dit niet kan halen is er een makkelijkere oplossing. Speel een challenge uit op Platinum. Dit kan je gewoon op automatic doen. Speel vervolgens dezelfde race met manuel gear en op zijn makkelijkste niveau (Novice). Als je de race uit rijdt (lukt zeer makkelijk) dan krijg je deze badge!

    Je krijgt ook een badge als je een championship op manuel en platinum uitrijdt. Dan kan je ook deze manier proberen. Het is echt heel makkelijk.

    Edit: Ik deed het bij de eerste Championship. Dus je kan ook gewoon streetraces gebruiken! Ik won trouwens met dik 8 seconden voorsprong met de F50GT :) Te makkelijk...


    Vraagje: Bij de badge: Create a unending drift.

    Hoe moet je die halen? Zijn daar tips voor? Hoelang moet je driften?
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Emilje en Stefan in ieder geval bedankt ;)

    @Bonbridge
    kijk dat is nog makkelijker! bedankt ;) Maar ik kan toch ook een street race nemen ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2006
  6. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Bonbridge
    In ieder geval minder dan 500 m want dat is mijn record en toen had ik hem gehaald, met een ferrari 50 GT is die best makkelijk te halen. Ik was aan het racen op de Nurnburgring.
     
  7. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    alle kudos die k haal in mijn online career worden bij elkaar opgetelt? want ik vind dat ik weinig kudos heb terwijl ik toch behoorlijk scoor in races. Ik heb pas mijn 10.000 kudo badge gekregen :?
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de aller aller eerste challenge aankiezen, die bestaat uit 2 streetraces in London, en de eerste races zijn gewoon het makkelijkst. ;) (de eerste challenge is dus zegmaar gewoon de meest linkse)
     
  9. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer ff online gespeeld.
    Nog niet veel veranderd qua beuken en sportief gedrag.Wel erg jammer.
     
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik ook erg jammer, vooral als je de hele tijd goed aan het racen bent en op het laatste moment een gek op je afkomt rijden.. dan verlies ik soms nog wel eens mun verliesbeheersing door de headset.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gisteren uitgespeeld, toch nog een nuttige vakantie. :)
    Een erg leuk spel is het maar zoals velen vind ik ook dat PGR2 toch iets beter is, PGR3 is een erg goed spel en PGR2 een super goed spel. :cool: Het grootste nadeel is dat PGR3 te kort is, de singleplayer heb je vrij snel uitgespeeld terwijl je met PGR2 toch wel even zoet bent. Of al die sportauto's een goed idee was weet ik niet, in PGR2 werd ik wel eens gek van die langzame wagens en kon ik niet wachten tot de Super Car klasse maar soms mis ik ze wel eens bij PGR3. O-) Verder is het toch wel een erg vet spel, binnenkort zal ik beginnen met Platinum want ik heb 'm op Gold uitgespeeld maar eigenlijk was dat wel te makkelijk, bij PGR2 had je veel meer uitdaging en was het op Gold heel erg leuk.
    Ook vond ik die laatste challenge een tegenvaller, bij PGR2 was het veel leuker met de Nordschleife terwijl je nu maar een drietal rondjes rijdt op het halve F1 Circuit omgedraaid, dit was niet echt een gepaste afsluiting.
    Maar het is en blijft PGR en daarom is het racen ook zo vet, het is dan ook absoluut mijn geld waard. :cool:
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem net ook even op Platinum gehaald. Ik moest het nog op alles uit spelen. Ik deed het in een keer alles op platinum. Op een klein goud beginnetje na. Bij de een naar laatste Trophy en de laatste (? london) Eliminator race daar won ik met 10 seconden. In het begin reed de F50GT van de andere voor. In de flauwe bocht erna knalde hij kei hard tegen de vangrail zodat hij andersom op de weg stond. De F50GT dus de 1e ronde eruit. De Panoz had me een beetje geirriteerd de laatste 2rondes maar de laatste ronden knalde hij ook oppeens tegen de vangrail..

    Ik heb nu ongeveer dit:

    Platinum: 23 Trophy's
    Auto's: 48
    Kudo's: 850.000 (bij 500.000 haalde je Rank 1 ofzo al :mad:)
    Credits: 9,500,000 (binnekort even alle auto's kopen)
    Uur gespeeld: 45 (word 100 :))
    Favorite auto: TVR Sagaris


    Ik vind het een beetje overdreven allemaal. Wat moet je in godsnaam met 850000 kudos?

    De laatste track vond ik ook niet echt geweldig nee. Ik zou het veel vetter hebben gevonden als het een Eliminator race was op de N-Ring of de Benemoth.

    Ik heb trouwens ook nog nooit in de Carreer op de Benemoth ronde geraced. Die langste baan. (Benemoth: schrijf ik het goed?)

    Al met al: Te makkelijk. Kijk naar mijn tijden bij het PGR 3 ofline toernooi en je ziet dat ik een van de slechtere ben. Toch heb ik met weinig moeite alles op platinum gehaald. Jammer het had wel wat moeilijker gemogen.
     
  13. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je geen live hebt, anders kon je je nog goed amuseren met de Online Carreer, daar doe je namelijk wel wat langer mee, want je speelt met menselijke tegenstanders :confused:
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed amuseren met Online Career? |:-
     
  15. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat online career is nou net wat zo slecht is!!

    wat heb je daar nou in godsnaam aan..je kunt geen lol hebben, veel mensen spelen zo laf als maar kan. bij pgr2 zat je tenminste met 'friends' in een lobby, mooi ouwehoeren, maar wel vet op hoog niveau race, terwijl je dan ook nog eens voor kudos speelt...ohja..in pgr3 heb je playtime...jeuhj...bah..ik wacht wel tot de BC update uitkomt, kan ik weer pgr2 spelen. ...zo jammer dat de oude xbox verkocht is..
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, het beuken is idd errug frustrerend, maar omdat de druk wat hoger is i.v.m. je rank vind ik het bijvoorbeeld ookwel leuk. :)

    Dit is natuurlijk persoonlijk en ik snap dondersgoed jouw argumenten, want zelf ben ik ook door beuken en eruit laggen van een met zweet behaalde plaats 300 naar 1500 gedukeld maarja... Ieder z'n ding he :cool:
     
  17. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat beuken is idd. nog volop aanwezig. Wel nog steedsa veel Nederlanders. Dit is wel mn nummer 1 live game, en dat doen ze toch goed :)
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Damn ik lees dat net te laat van wat er op de FP staat. PGR 100. Wel jammer is dat hun friendslist al vol zitten want ik zou ook wellis een gokje wagen, naja je moet dan ook net mazzel hebben dat ze je uitnodigen...
     
  19. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren had ik een raar race gereden online !
    Volgens mij was er ene zijn X360 gecrasht dus het liep met een pak vertraging.
    Maar toen ik dan toch kon starten was de race precies al begonnen.
    Allé ge zag het van 5 naar 1 aftellen en terwijl dat haalde mij een auto in.
    Die kon ik iets of wat bijhalen, ik stond toen momenteel 3de.
    In de laatste bocht had ik hem ingehaald en sprong ik van de 3de naar de
    1ste plaats

    Waarbij ik race toch nog had gewonnen
    Ik was 1ste, dan was er nog iemand 2de en rest was 3de _O_
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    online sucks zwaar .

    geef mij maar forza , daar racen ze wel sportief
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina