1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

vpn

Discussie in 'Algemeen' gestart door eadus, 9 aug 2019.

  1. eadus

    eadus New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Zoonlief wil op zijn Xbox graag online spelen bij bepaalde spellen. Werkt een Braziliaanse kaart en met vpn op een pc de code intikken nog steeds want dat scheelt de helft lees ik.
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Doel je op Xbox Live Gold, gekocht met Braziliaanse valuta?
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja dat kan normaal nog steeds, wel via giftcards en niet rechtstreeks. Giftcard via VPN van correcte land toevoegen aan dat account balance. Voor Argentiniƫ en Turkije kan het zijn dat je een temp lock hebt voor een paar dagen.

    Opties:​
    • Volg dit topic...
     
  4. virgigoldW

    virgigoldW New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat truukje ga ik eens uitproberen. Kun je de Xbox Live Gold en de Gampe Pass Ultimate dan beide gewoon in Nederland kopen? Ik vind de VPN wel echt een uitvinding, vooral als het om Netflix gaat. Heerlijk als je gewoon series weer kunt kijken die ze er in Nederland alweer afgehaald hebben. Vroeger keek ik alles via the Pirate Bay maar ik zag onlangs dat er heel veel torrent sites zijn via https://nl.vpntesting.com/torrent-sites/. Hebben jullie een van deze torrent sites wel eens uitgeprobeerd? Ik dacht dat het meer iets van vroeger was maar ze lijken toch nog heel populair te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2021
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 28 apr 2021

Deel Deze Pagina