1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Geen wonder. Het hout wordt allemaal opgestookt in de woonhutten. ;)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Na eindelijk origins uitgespeeld te hebben, nu de eerste paar uur van deze game gedaan;

    De RPG kant die ze met deze AC gekozen hebben, vind ik een positief iets,,, heb nu veel meer het idee dat ik een soort witcher achtige game aan het spelen ben.
    Ook Alexios is een veel beter personage dan bayek, maar dat zal wel kwestie van smaak zijn.

    Ik vermaak me hier wel mee tot het volgende deel :cool:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Respect dat je na orgins gelijk in Odyssey duikt. Moet bij mij wel echt minimaal een half jaar tussen zitten
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Op zee andere schepen plunderen, dan komt het met bakken binnen. Ook wapenrekken leeghalen leverd goed op.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik wil altijd eerst de vorige af hebben, voordat ik aan de volgende begin,.....
    Had hem al tijd liggen, maar laatste weken weer paar uur ingestopt,... zit je ook weer beetje in de flow :cool:

    Zit nog te twijfelen bij fallout 4 of ik die uit ga spelen voodat 76 komt,... is toch eigenlijk geen waardige opvolger...

    Als ik een game uitgespeeld heb, speel ik hem eigenlijk nooit weer,.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Lijkt je Fallout 76 een leukere game dan Fallout 4? Ik moet nog steeds Fallout: NV eens uitspelen. Prima quests in die game.
     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik verwacht eigenlijk totaal iets anders,.... vind het geen echte fallout,.. meer een multiplayer variant!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Thanks... ga ik doen.. beste om ze te door midden te klieven of enteren en de kisten looten?
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    En daarna geen Fallout meer… voor een lange lange tijd als ik de geruchten mag geloven. 'T zit er niet meer in helaas.
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Maakt volgens mij niet veel uit, ben nu level 40 en ramde daarnet een schip in tweeën, over de 200 hout in 1x.
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd, ik ben vandaag dus voor het eerst op oorlogs pad gegaan in mijn roeibootje en zowaar vind ik het nu echt wel geinig.
    In black flag vond ik het een drama maar nu is het geinig. Leuk ook dat zingen van de dames die moeten roeien.
    Mijn hout voorraad is in no time flink gestegen en heb nu bijna alle updates van het schip op het epic niveau.
     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    In de Ubisoft app (op je Xbox) kun je gratis vrouwelijke Assassins krijgen, rust ze uit op je schip en ram daarna een schip doormidden. Achievement Unlocked.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Kan 3 kanten opgaan, denk ik.

    1; Fallout 76 wordt een groot succes. Persoonlijk acht ik die kans niet zo groot gezien de lauwe reacties dusver op de aankondiging, alswel de reacties nu zo vlak voor de launch. Veel mensen geven gewoon aan dat ze hier geen behoefte aan hebben.

    2: Het faalt, maar de developers gaan er vervolgens 2-3 jaar insteken ala No Man's Sky, om het schip bij te sturen naar een geweldig product.

    3: Het faalt, en de developers zien in dat men hun games juist waardeerde om de diepe SP ervaringen waar je je eigen avonturen beleefde, en gaan zo snel mogelijk terug naar het maken van SP games.

    Persoonlijk: Geen enkele interesse in Fallout 76, maar heb zelfs Fallout 4 nog niet gespeeld. Destijds niet gehaald vanwege die idiote Season Pass, en tegenwoordig is de GOTY 15-20 euro ofzo, en heb ik hem nog steeds niet gehaald, want heb simpelweg meer dan genoeg andere games liggen en nog op mijn wish-list staan om te spelen.
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb geen xbox maar op de pc is het precies zo. Ik heb een vrouwelijke crew die ik kon downloaden indd.. maar of ik er een achievement voor heb gekregen met het doormidden varen van een schip..... dat weet ik eigenlijk niet.
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Only one way to find out....
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Nieuwe update, ze hebben wat aangepast:

    [​IMG]

    Beter!
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Een stuk minder resources nodig zo te zien?
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja vooral om je bootje te upgraden had je wel erg veel nodig. Beter zo indd.
     
  20. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Is die update er al? Gister had ik nog steeds 11k nodig voor de laatste tier upgrades van mijn roeiboot. Heerlijke game alleen het einde komt i. Zicht 80uur nu en bijna de plat trophie. Denk nog een uurtje of 10.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina