1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Lijkt me dat het makkelijker is gewoon op de PC.
     
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Wat voor character heb je nu gekozen? :p

    Ik ga 'gewoon' voor schildje + zwaard denk ik. Boogschieten is toch heel anders als bij Skyrim en 'altijd raak' als je begrijpt wat ik bedoel. Net als Mage is dat vooral van afstand damage doen, dat lijkt me niet zo leuk. Alleen ben ik bang dat het met een zwaard al snel teveel een hack & slash wordt...
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Toch de eerste keuze :p Qunari Mage.
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Met de controller heb je toch 8 ability slots? Vinden jullie dat niet te weinig, wetend dat je waarschijnlijk in 3 skilltrees gaat investeren en je dus meer dan 8 abilities gaat hebben die je kan gebruiken?
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, want je hebt ook veel passives en upgrades. Weet niet wat het max level is, maar je wilt wel spells die ook op elkaar aansluiten.
     
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Shiiit wat ziet deze game er sick uit zeg! Echt een reden waarop ik de XOne heb gekocht. Heb een Dwarf Rogue aangemaakt. Super super gaaf tot nu toe! Hele stijl van de game. Wauw :D

    Thanks! :)
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Shiiit wat zijn characters lelijk in deze game ik krijg maar geen goed uitziende character gemaakt.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup, waarom denk je dat ik maar bezig bleef :p
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ook begonnen, human rogue (archer). Bij naam selectie wilde ik deze wijzigen, maar drukte per ongeluk op X. Nu heet ik Maxwell o_O.

    Op hard begonnen. Erg vette game tot nu toe! Hurrah voor niet langer van die kleine paadjes en onzichtbare muren! :thumbs: vind de tactical view nog wel wennen om te gebruiken. Net als het niet hebben van healing spells. In de eerste grote battle
    Blight Demon bij de grote rift
    zat ik ineens zonder healing pots en dat resulteerde in twee doden :whistle:
     
  10. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    Ook zonet gekocht stond voor 20 euro was verkeerd geprijsd stond een stickertje op van een dvd er stonden er nog 2 Bart Smit Hoogvliet (Rotterdam)
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lekker!!!!
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    /Gakkie is at it again: looking behind every house for Elfroot

    Loving it ! _O_
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Fuck de Keep, allemaal keuzes en gebeurtenissen die ik niet ken. Dan kan ik er ook niet over oordelen wat mijn keuze zou zijn geweest in deel 1 en 2. Fuck it, ik ga met een default ding spelen.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Doe gewoon allleen degene die je wel kent en laat de rest voor wat het is. Heb ik ook gedaan, dan kan het alleen maar erg leuk worden om te spelen. Heb je totaal geen idee hoe het gaat lopen. Met alleen default volg je imo het pad van de game en niet je eigen.
     
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Yup, ga ik straks ook doen. De keuzes in de default state zullen toch wel de meest gemaakte/'normale' keuzes zijn.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Maar ik weet dus bijna niks van de eerste twee games. Companion keuzes, einde van beide games, etc. Jammer dan.
     
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik heb gewoon elke keer op het vraagteken geklikt om een beetje te weten waar het om gaat en dan ingevuld wat ik daar zou doen. Ik ga altijd voor zo goed mogelijk, dus was best makkelijk in te vullen.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    NOOB
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nee.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Aah ik wil deze ook halen, maar heb al nauwelijks tijd.
     

Deel Deze Pagina