1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Een tragere methode om geld te verdienen, maar je kunt dan wel bij je favoriete verkoper spullen blijven verkopen, is om eerst alles daar te laten fixen en daarna pas je zooi te verkopen. Op deze manier heeft die verkoper steeds meer wisselgeld en word jij uiteindelijk ook steeds rijker.

    Op deze manier ben ik in ieder geval rijk geworden en dat alleen door de shop van Moira te gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Géén idee, om je maar niet compleet te negeren Elvini.

    Ik heb nu een huis in Megaton! \o/ Heb éindelijk die Quest Power of the Atom eens gedaan, wat een fijne beloning. Heb het huis een mooie avonturiers-touch gegeven en ook wat medische apparatuur ingeslagen.
    Erg fijn dat er een Mr. Handy bijgeleverd word, heb m'n haar laten bijwerken. :cool:

    @Zifnap: Ah, oké. Had daar al over nagedacht, maar was me ook weer ontgaan. Zal het proberen.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  3. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik Geen 1 quest heb gedaan in Megaton terwijl het nog niet eens mijn bedoeling was om daar slecht te worden (de sheriff werd neergeknald door Mr. Bukle dus ik schoot die Mr. Bukle ofzo neer, vervolgens komt de baas van het cafe naar mij toe en valt mij aan, ook hem schoot ik neer waarna het hele dorp achter mij aan ging).

    Ga het spel toch nog een keer spelen dus ben wel benieuwd naar dat huis.
     
  4. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind sommige stukken echt heel erg donker is er iets van licht op pip boy ofzo waardoor je beetje kan zien want bij de quest THOSE! en blood ties moet ik in heel donkere stukken komen en ik zie geen donder
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Brightness wat hoger zetten dat ik heb ik ook direct gedaan.
    Of even B inhouden dan gaat er een lichtje aan.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is vreemd. Ik schoot die meneer ook dood, maar werd daarna niet aangevallen! :eek:
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb net een quest aangenomen om de replicated man te vinden, maar er wordt geen waypoint neergezet. Moet ik even wachten tot er iets gebeurd of is het en probleempje? :)
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon rondvragen geloof ik, is geen bijster moeilijke quest en speelt zich rondom het schip af.
     
  9. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag begonne met dit spel maar ik heb een probleem:
    Hoe kom ik aan geld??:p
     
  10. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    bij het begin gwn quests doen raiders en monsters looten uiteindelijk krijg je stuff of bottle caps(geld in dat spel). dat moet je bij traders en mensen die dingen sellen verkopen
     
  11. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het een beetje vreemd helemaal omdat alles zo realistisch is in fallout 3. Het zou goed kunnen dat ik door de tricky besturing die ik nog niet gewend was en de chaos ik nog wat onschuldige Sjakies had geraakt en de baas mij daarom ging aanvallen. Volgende keer dan maar even saven en uittesten :D
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    is een bug bij die quest, meerdere mensen hebben er last van ;)
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    kan iemand me miss vertellen hoe het zit met computers hacken?
    ik klik nu eerst willkeurig op een woord en dan zegt ie bijv 1/5 goed enwat dan????
    wat moet ik daar vanaf lezen??

    en als ik tussen de achievements check op internet hebben ze het over karma level ofzo wat is dat precies?
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    dat 1 van de letters in dat woord overeenkomt met het woord dat goed is.

    Karma zie je bij de statistieken van je personage, in het meest linker menu van Pipboy.
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    karma is dat dan welk level je bent?
    dus als je omhoog leveled gaat je karma omhoog?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is good or evil. Dus als je wat steelt krijg je bad karma.
     
  17. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Karma zijn de gevolgen die je daden hebben. Doe je goede daden dan krijg je extra karma dacht ik en als je slecht wordt gaat er karma af. Dood maar een goed iemand en je ziet in je scherm een boos hoofdje met -4 karma. Of je goed of slecht bent heeft wel gevolgen in dit spel.
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    maar dan zie ik iet welk level ik ben>??
    ik zie nu een lachend mannetje maar meer niet

    en nog een kleine vraag (sorryu dat ik zoveel vraag!!) kan je ergens in megaton bublle pins kopen om locks te kraken??
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Behalve dat ik denk dat wel ergens te vinden is welk level je bent (weet niet waar, kijk goed bij STATS), zijn er meer manieren om te kijken welk level je bent. Elke keer dat je Experience verdient verschijnt er namelijk een balk in beeld, die je voortgang weergeeft tussen de verschillende levels. Bijvoorbeeld 12 en 13. Weet je meteen welk level je bent. ;) Bij laadschermen wil je dit ook nog al 's zien.

    En jij zoekt Bobby Pins. Die kan je af en toe kopen, maar veel zal je ze niet tegenkomen. Het is een schaars goed. ;)
     
  20. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geen karma en dit kan je gewoon zien bij stats. Moet je even goed kijken.

    Ook je karma kan je aflezen bij je stats. Alleen zie je of je heel slecht, slecht, neutraal etc. bent. Dit is dus mede van invloed hoe de NPC's op jou reageren en later welke NPC"S met je mee willen als maatje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina