1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Feedback/Problemen/Suggesties] Forum en Frontpage [Zie Startpost!]

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Grave, 1 sep 2014.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep, wordt aan gewerkt.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha 8)
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Daarom had ik ook gehoopt dat het een optie is die iedereen zelf aan of uit kan vinken in de opties. Die is er dus niet?

    "Markeer alle forums" kan idd wel maar dat is dan weer een handmatige actie die ik toch snel zal vergeten als ik het forum verlaat
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het in de startpost zetten helpt dus ook niet :+
     
    Jorrie en Graveheart vinden dit leuk.
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Is het geen leuk idee om ook medals voor het aantal jaren lidmaatschap in te voeren? Daar zijn nou al achievements voor, maar zou ook leuk zijn als je ook een medaille krijgt zodat iedereen kan zien hoe lang je al lid bent. En dan telkens een andere vorm/figuurtje ofzo. En die van 6 maanden wordt dan vervangen door die van 1 jaar en die weer door die van 2 jaar, etc.
    Vind die medals namelijk wel een leuke toevoeging, alleen worden ze nu alleen nog maar gebruikt voor de donateurs van de Indigogo campagne, terwijl er volgens mij veel meer leuks mee te doen is! Bijvoorbeeld ook een medaille als je x-aantal achievements hebt gehaald en weer eentje als je alle achievements hebt. Of nog een extra achievement invoeren, die super moeilijk/ingewikkeld/mysterieus is om te halen, waar je dan ook een medal voor krijgt als het je gelukt is. Of als er weer een XBW meeting is, dat degene die daarbij aanwezig waren een medal krijgen. En zou is er nog veel meer leuks te verzinnen!
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er is heel veel leuks te verzinnen, het probleem is dat je die medals niet kunt koppelen aan achievements. De heren mods en admins moeten ze dan handmatig uitdelen, en ik ben bang dat ze daar na een week al snel genoeg van gaan hebben. :+ Vooral als ze handmatig na moeten gaan wie al een jaar lid is, wie 2 jaar etc etc.

    Speciale gelegenheden als een uitje etc kan wel, dat zijn er toch niet veel. (het moet wel speciaal blijven! achievements zijn voor iedereen, medals alleen voor unieke gebeurtenissen)
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Medal voor aantal jaar lidmaatschap is wel leuk. Beetje vervanger voor oude registratiedatum.
    Nu hebben de backers echter wel iets unieks.

    Edit: Ah, kan dus niets automatisch mee gedaan worden.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben er zelf (persoonlijk) trouwens helemaal niet zo een voorstander van om meer focus te leggen op postcount, aantal jaren lid etc. Voor mijn gevoel creëer je dan een beetje een scheiding tussen de oude garde en de nieuwe mensen. Die moet er niet zijn. Als het aan mij lag werd de postcount dan ook weggehaald naast de posts. :p

    Als iemand het persé wilt weten klikt ie maar op die persoon zijn naam/avatar en dan krijg je de membercard te zien met al die info.
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    @DulleNL Je zou dan kunnen invoeren dat iemand zelf bij een mod, of in een topic, moet aangeven hoeveel jaar hij lid is en daar een medal voor wilt, toch? En dat een mod, of een aantal mod, één keer per week ofzo de aanvragen afhandelen en de medals toekennen. Dit lijkt me echt niet heel moeilijk. Desnoods wil ik wel de Medal-Mod worden :+!
    Maar zonder gekheid, moet best in te voeren zijn. En dan kan er tenminste ook echt op een leuke manier gebruik gemaakt worden van deze nieuwe functie en is ie niet voor niets ingevoerd.
    En het is ook zeker niet bedoeld om scheiding te creëren, die moet er idd niet zijn. Maar het kan wel een motivatie zijn voor mensen om lang (actief) lid te blijven. En daarnaast is het een soort beloning, naast de achievement die je krijgt. Niemand ziet die achievement die ik heb, maar ik ben er wel heel trots op dat ik hier al..?? 7 jaar?? lid ben. Dat mag iedereen best zien vind ik. Ik vind het bijvoorbeeld ook echt tof dat er hier sommigen al 10 jaar lid zijn, dat mag best getoond worden! En nee, ik wil dan niet eerst moeten klikken op de naam om de membercard te zien.
    Ik blijf erbij dat de medals echt een hele toffe toevoeging zijn, maar dat er nu niet optimaal gebruik van gemaakt wordt. Dat is gewoon echt zonde. Er kan veel meer uitgehaald worden en leuke dingen mee gedaan worden! Ik weet zeker dat er genoeg andere leden zijn die er ook zo over denken ;)!

    @[2k] De backers zullen altijd iets unieks hebben! Ook al worden er andere medals ingevoerd, de silver, gold en platinum medals zullen nooit meer te behalen zijn. En het kan ook vast zo ingesteld worden dat de medal voor de backers altijd vooraan staat.

    EDIT: Even offtopic...het werk niet om [2k] te mentionen? Ik kreeg geen keuze menu na de @ en als ik zelf gewoon [2k] er achter zet werkt het zo te zien ook niet...?!
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Denkt dat het komt vanwege de [ in m'n username. Denk dat het zoeken bij mention names enkel gezocht wordt na eerste paar letters of cijfers en niet bij special characters.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ben het met Dulle eens dat medal meer iets pseciaals moeten zijn en dat zijn ze niet als je voor 6 maand/1 jaar etc al een medal krijgt want dan heeft iedereen er een en stelt het dus ook niets meer voor. Als je dan toch zoiets wil invoeren doe het dan vanaf echt pas vanaf 5 of 10 jaar/10000 posts ofzo

    Daar naast vind ik eigenlijk ook dat datum, medals en postcount best wel weg mogen om de scheiding idd weg te halen
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ben het er zeker mee eens dat het iets speciaals moet blijven ja. Het moet niet zo zijn dat je voor elke scheet een medal krijgt. Maar dat zal gewoon even goed afgestemd moeten worden.
    Daarnaast denk ik dat een "scheiding" ook juist minder wordt als je de registratiedatum, maar juist ook het aantal berichten en aantal likes gewoon helemaal weg laat en vervangt door medals.
    Je ziet bij een persoon dan alleen één of meerdere medals staan, maar moet er al met je muis overheen bewegen of op klikken om te zien waar ze voor zijn. Terwijl je nu wel al meteen ziet hoeveel posts en likes iemand heeft, zou dat dan dus veel meer verborgen zijn waardoor er (lijkt mij) meer eenheid komt.

    Uiteraard moet iedereen hier zich gewoon gelijk voelen en ook als gelijk behandeld worden. Of je nou 1 maand lid bent, of 10 jaar. Of je 185 posts hebt, of 36.196. Maar...degene die iets speciaals bereikt hebben, iets bijzonders gepresteerd hebben, iets voor XBW betekend hebben, etc, die mogen wat mij betreft best wel een beetje in het zonnetje gezet worden. En dat zou perfect gedaan kunnen worden met medals! En als we er dan gewoon voor zorgen dat we zoals ik al zei niet voor elke scheet een medal geven, maar het echt iets speciaals is, dan wordt zo'n medal ook echt iets om trots op te zijn. En dat maakt de beleving weer een stuk leuker vind ik.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
  14. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Yep, gezien, een van de servers ligt eruit vanwege ongepland onderhoud :mad:
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    oef dacht dat ik wat had stuk gemaakt ;)
     
    lwn vindt dit leuk.
  16. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Probleem is opgelost :megusta:
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Jippee!
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wil mijn startpost editten:

    http://forum.xbw.nl/index.php?threads/middle-earth-shadow-of-mordor.174448/

    Maar krijg dan een error "502 Bad Gateway" met daaronder "mginx". Daarna moet ik refreshen anders reageert de pagina totaal niet meer. Is op OS X met Chrome en Safari.

    Verder nog wat vragen nav deze startpost:

    1) De images die ik gelinked heb worden automarisch geresized weergegeven. Met een klik blazen ze op tot werkelijke grote. Dat resizen is fijn, maar is dat een fixed aantal pixels, of kan ik dat opgegeven?

    2) In dezelfde lijn, de media (YT) worden ook op een bepaalde grootte weergegeven, iets breder dan de images. Is ook dit fixed, zoja hoeveel pixels, zo nee, hoe geef ik de width op.
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zowel images als youtube filmpjes hebben een fixed breedte. We hebben dit in de crew ook al gemerkt dat sommige startposts een beetje kapot gaan door de verschillende groottes tussen plaatjes en filmpjes, en zijn momenteel op zoek naar een goede oplossing.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    1) Op dit moment wordt een plaatje geresized tot 50% van je browsergrootte. Ik ben er geen fan van, ik heb liever 100%.

    2) YT is fixed, 640px breed.

    Ik kan al mijn startposts wel goed bewerken, op 1 na. En dat is deze, waarschijnlijk door de shitload aan tekst/tekens. Maar dat zie ik niet direct in jou startpost. :confused:
     

Deel Deze Pagina