1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Eerst maar eens Project Cars.....
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heerlijk! Weer iets om naar uit te kijken. (Veranderende) weerseffecten en nachtraces mogen er nu toch echt wel eens inzitten.
     
  4. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Laten we hopen dat het net zo'n verandering zal zijn als tussen PGR3 (releasegame) en PGR4. Nu willen we gewoon alles. Punt. :9
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Weerseffecten en nacht moet toch wel kunnen. Als ze het bij Horizon 2 (grote speelwereld) lukt moet het op een gebied/circuit van een paar vierkante kilometer toch ook wel kunnen :9.
     
  6. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Op z'n minst. 24 uur van Le Mans is ook gedeeltelijk in het donker. Laat ons dan lekker een uur of 4 rijden met dag/nacht cyclus.

    Nordschleiffe in een sneeuwstorm lijkt me ook geweldig. Misschien wordt het dan allemaal wat onrealistisch gezien het zich natuurlijk voor wil blijven doen als simulatie racegame, sja, dan hadden ze FM5 beter niet uit kunnen brengen. Dat beeld is daardoor wat mij betreft wel wat veranderd.
     
  7. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Het is maar is te hopen dat is wat serieus bezig houden met wat er nou allemaal echt om gaat in de racerij!!
    En serieus is echt wagens gebruiken die echt om een circuit thuishoren!!

    Vind Forza achteruitgaan.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen, dat is echt de meest dramatische verandering ooit geweest. Motoren, blergh :mad:
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Nieuwe Forza altijd goed.
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Motoren waren kut, maar de toevoeging van regen en sneeuw waren wel nice. Nog steeds het bewijs dat het gewoon al kon op grafisch gebied.

    Wat een prachtige auto is het trouwens!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG][​IMG]
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Schitterende auto idd. Ik ben doorgaans niet zo van Amerikaanse auto's, maar deze ziet er schitterend uit.

    Wat betreft Forza 6 hoop ik dat ze eindelijk eens de focus leggen op voldoende nieuwe originele leuke tracks.

    Honderden verschillende auto's boeit me eerlijk gezegd vrij weinig, wanneer je steeds op dezelfde tracks moet rijden, want dat gaat snel vervelen. Ik heb liever 50 verschillende tracks en 100 cars, ipv 20 tracks en 600 verschillende cars.

    Daarnaast is Forza inmiddels vrij berucht door al het DLC-gemelk, dus ook daar blijf ik skeptisch over.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Las dat 'ie door een australiƫr is ontworpen. :p

    Ben het met je eens idd, heb ook liever een berg tracks met een mooi aantal echte raceauto's. Forza 5 was de 'beste console racegame ooit' volgens Turn 10 maar bevatte maar een handvol echte raceauto's. Denk alleen niet dat Forza 6 compleet een focus op echt racen krijgt want dan hadden ze geen straat auto maar een raceauto gekozen voor de cover, zoals deze Ford:

    [​IMG]
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik hoop dat Forza 6 zwaar tegen gaat vallen, want mijn vriendin vindt een One naast de PS4 geen goed idee...
     
    perenpluk vindt dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik vind het wel fijn dat er ook 'normale' auto's in zitten, ipv alleen maar race-wagens, maar ik zou graag weer tracks zoals die Japanse berg enzo zien.

    Sowieso zie ik het liefst tracks door schitterende natuurrijke originele omgevingen, zoals dat level in de sneeuw in Forza 4, en dat level in Praag (geloof ik) in Forza 5.

    Veel van die echte race-circuits zijn vaak toch een beetje saai en leeg, dus dan zie ik liever dat ze gewoon zelf schitterende tracks ontwerpen die mooi en leuk zijn om over te racen. Mapple Valley vind ik bijvoorbeeld ook stukken mooier dan veel van die 'echte' tracks.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wat dat betreft is Forza Horizon een mooi platform. In mijn mening is Forza Motorsport momenteel zijn 'Motorsport' naam niet waard. Natuurlijk mogen er fictieve tracks en normale straat auto's inzitten maar als een overbodig AI systeem een hogere prioriteit heeft dan verschillende belangrijke motorsport features dan gaat er wat mis. Maar ja we zullen wel zien wat in hun ogen belangrijker is.
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  16. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Buiten dat ik al eerder duidelijk had gemaakt dat ik in die verandering doelde op graphics, vond ik persoonlijk die motoren het beste rijden van elke racegame met motoren die ik heb gespeeld.
     
  17. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Graphics van FM5 zijn toch dik in orde?
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ging niet om Forza... :p
     
  19. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    My bad, dacht dat de vergelijking werd doorgetrokken naar FM.
     
  20. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    In zekere zin wel, gezien ik datzelfde kunstje nu van Turn10 verwacht. FM5 was namelijk niet beter dan FM4, net zoals PGR3 niet beter was dan PGR2. :+
     

Deel Deze Pagina