1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Kingdom Come: Deliverance

Discussie in 'Games' gestart door Barbabravo, 6 feb 2016.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Maar als het leuk en boeiend is.... ;)
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ja tuurlijk, maar dat zijn meer games. Laatste 2 maanden ofzo 100 uur in Dragon Quest XI gestopt, sinds een week ofzo met Yakuza 7 begonnen (20 uur), en dan liggen er nog wel een zooi prima games in de backlog te wachten. Inclusief Witcher 3 GOTY, Persona 5 Royal, Dishonored 2, etc.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Persona 5 Royal. Leg maar vast je bed voor de tv. :+
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik wens je veel succes met boogschieten. Dat is het moeilijkste om te leren. En je hebt geen richtkruis. Wel handig als je tegen Grunt moet. Zou lekker focussen op zwaardvechten eerst, dat levelt het snelst, zeker als je traint met captain... in Rattay. En vergeet vooral geen perks te installeren als je speelt. Dat kan ook een hoop schelen. Human dustbin bijvoorbeeld, kun je verrot voedsel eten. Pas bij Vitality 12 kun je een perk krijgen voor HP regen. Levelen gaat redelijk traag, maar dat is onderdeel van het leerproces. Succes ermee. :)
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Pff. Eindelijk mijn match gevonden. Te sterk dus. 6 man en twee honden. 2 man neergekregen. Ik staak mijn strijd, want in mijn eentje is het niet te doen. Spanning teveel in mijn strot zitten. Zonde, want ik had die quest chain best willen afronden. Die gasten hebben ook fucking dikke armor. Niet te doen haast. =(
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Wie niet sterk is moet slim zijn.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hier kom je vanzelf wel een keer achter.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Nee, ik denk dat jij nog iets moet bedenken. ;)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Misschien wel, maar dat gaat nog even duren.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels toch opgegeven. 8 man en twee honden is niet te doen. Ze hebben ook gewoon allemaal goede uitrusting en die honden beginnen al te grommen als ik het kamp in zicht krijg. Denk eerst maar even trainen weer en anders leg ik de quest giver wel om. Interlopers heet die quest. En de twee kampen die hierna komen zijn nog moeilijker. =(
     
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Yellow, gaat dit spel niet juist om andere manieren vinden? Volgens mij is het helemaal niet de bedoeling dat je zoveel man aanvalt. Er is ongetwijfeld een manier om je doel te bereiken zonder dat te doen? Of is je Quest echt om ze allemaal neer te meppen?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Moet de leider van het groepje hebben. Bewijs leveren van zijn dood in Sasau en die andere gasten beschermen hem gewoon en daar komen die honden nog bij. Ik had graag Captain Bernard meegenomen en Robard. Dan was het zo voorbij.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Kun je die nederzetting niet in de fik steken, ala Far Cry? Kun je hun water en/of voedselvoorraad niet vergiftigen?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vergiftiging wel, maar dat hebben de honden door, die wakker worden en de rest wakker maken. Brand is geen optie.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Is toch juist leuk, dit soort 'gepuzzel' in een game waardoor je echt moet gaan denken aan alternatieve oplossingen voor je probleem?

    :)
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Dan kun je er beter niet teveel naar vragen, want dat is gelijk een spoiler. ;)
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Valt wel mee hoor. Is geen echte verhalende quest. En ik ga ondertussen wel een uitbreiding doen en even kijken waar ik sterke potions kan halen. Die Alchemist in Rattay heeft niet alles. Jammer, maar dat is even niet anders.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels de game weer eens op de PC opgestart. Beetje bang om met mijn nieuwe play op de Xbox verder te gaan. Heb wel een beginnetje gemaakt daar, maar ben bang dat ik weer een game breaking glitch krijg en meerdere savegames kwijtraak of dat de game de vijanden opzettelijk sterker lijkt te maken soms. Gelukkig heb ik hem al een keer uitgespeeld op de Xbox. PC is toch wel iets beter, omdat je mod support hebt en er mods zijn die dingen fixen, zoals key bindings. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Lol je kunt deze game dus alleen saven als je een dure potion hebt of wanneer je helemaal terug naar huis rijdt. Ja dit stimuleert enorm om het te gaan spelen. Ook een keer een game gekocht voor 5 euro godverdomme
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    shit staat gewoon op game pass man
     

Deel Deze Pagina