1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 20 okt 2013.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ze gaan geen id checken.
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Het werd een iets minder uitgebreide ADE dan gepland. Had vrijkaarten voor Dockyard, gastenlijst voor Flow (van Franky Rizardo) en gastenlijst voor Toolroom Live. Uiteindelijk kreeg niet iedereen alles geregeld en ben ik met slechts één vriendin alleen naar Amsterdam gereden en zijn we alleen naar Toolroom gegaan. Top avond gehad! Werd door alle DJ's (Ben Remember, Prok & Fitch, Adrian Hour) heerlijk gedraaid, met Mark Knight als hoogtepunt! Umek staat er ff los van, want die draaide geen techhouse, maar knalde vanaf minuut één dikke beuktechno. Heer-fucking-lijk <3! Heerlijk staan dansen, leuke praatjes gemaakt, goede sfeer ervaren. Nuchter was wel zwaar richting het einde en de terugrit naar Maastricht was pittig, vooral omdat het serieus de hele weg erg dichte mist was :eek:!

     
    Scarlett vindt dit leuk.
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dockyard was vrij matig, techno (ben ik sowieso niet echt van) was vrij lafjes en muziek iets te zacht.
    Verder wel mooi dagje.
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Van het weekend naar AMF Arena geweest (zaterdag-versie). Echt een knalfeest met hele mooie visuals, toffe artiesten, toffe muziek en een fijne drukte. Ook de combinatie van velen buitenlanders en Nederlanders sprak mij erg aan. Tof sfeertje dus!

    The Chainsmokers ook voor het eerst aangehoord, viel me zeker niet tegen.
     
  5. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Vrijdag naar Flume in de Heineken Music Hall. Hij draait helaas maar 1.5 uur, maar wil hem al een hele lange tijd zien dus zin in.
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb sinds de laatste keer dat ik hier gepost heb, weer heel wat feestjes gehad (elk weekend O-)). Alles techno, klein maar fijn, oa Karmon en Sam Paganini. Maar gister eindelijk weer eens een hardstyle feestje! Vriendin van me had guestlist geregeld voor Qlimax, dus daar kon ik, ondanks verkoudheid, geen nee tegen zeggen natuurlijk!
    Wat een heerlijk feestje was dat zeg! Heb goed genoten, van alle setjes eigenlijk wel! Vond het qua drukte meevallen, zeker vanaf uur of 2, toen had je op sommige plekken echt enorm veel ruimte. Al met al een top editie van Qlimax!

     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gister STRAF_WERK - Klokgebouw Eindhoven geweest. Wat een heerlijk feestje was dat zeg! Werd heerlijk gedraaid (Ame, Agoria, Joris Voorn, Kölsch) en een super sfeer!
    De closing set van Kölsch was toch wel echt <3

     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Happy New Year allemaal! Hebben we goed gefeest gister?! Anders ik wel! Heerlijk techno feestje gehad hier in m'n stamkroeg, Complex Maastricht, met oa Tommy Four Seven en Floorplan:



    Waar is de rest geweest?!
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De plaatjes vind ik altijd door de titel van de mix/track in Google image search te gebruiken.

    Dit is duidelijk een vrouw met 'bauchschmerzen' :+
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gister naar Awakenings Eindhoven geweest in het Klokgebouw. Was me weer een heerlijk feestje zeg!! Genoten van Amelie Lens, Robert Hood, Âme, Adam Beyer en Sam Paganini!

     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ziet er erg gelikt uit zeg! Nice!

    Van de week met vrienden toch maar weer TFD kaarten gehaald. Weliswaar minder grotere namen, maar wel verfrissend om anderen eens te horen draaien.
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heerlijk feestje weer gehad dit weekend! B-Front was erg lekker en ook van Team Red heb ik optimaal genoten! Helemaal kapot gestampt....!

     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    B-Front - EVP is echt geniaal.
     
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Kaarten voor de laatste Sensation in Amsterdam zijn binnen, god god god wat een zin heb ik hier in!
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Nieuwe dance-season begint voor mij toch altijd met Ultra Miami. Stage ziet er weer gaaf uit.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    13/12 festival dat puur teert op teveel geld.
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zo, hotel voor Awakenings Festival is geboekt! Lekker hele weekend dansjes doen en dan heerlijk slapen bij Van Der Valk Haarlem!

    Naast Awakenings Festival is voor mij tot nu toe alleen Extrema Outdoor en Solar zeker. Verder zie ik het allemaal last minute wel.

    Ik wil in ieder geval dit jaar ff wat rustiger aan doen dan vorige jaar... In 2016 heb ik in 52 weken maar liefst 47 feesten en festivals gehad... :whistle:
     
    Scarlett vindt dit leuk.
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat zijn een hoop depressieve dinsdagen.
     
    SjaccoPopino, Nerrion, Tyrant en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina