1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

  1. fisher007xbox

    fisher007xbox Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    wil iemand mij helpen...ik krijg niet mijn Vita aan de praat samen met mijn ps4....ik krig steeds een foutmedling:confused:
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat voor foutmelding?
     
  3. fisher007xbox

    fisher007xbox Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat gewoon kan geen verbinding maken......raar met mijn tablet lukt het wel;)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is je wel (ooit) gelukt om de Vita te 'registreren' op de PS4?
     
  5. fisher007xbox

    fisher007xbox Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ja..dat lukt ook niet;) geen idee wat de oorzaak is
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Beide apparaten werken wel los van elkaar op je wifi?

    Weird...is toch heel simpel om te doen.:confused:
     
  7. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb je de instellingen op je PS4 wel aangezet dat je je Vita kan koppelen?
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Intertoys heeft 3G en Wi-Fi modellen online voor €118,98. Geldig tot vandaag.
     
  9. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik blijf me keer op keer verbazen om het scherm, met Final Fantasy X HD zit ik werkelijk waar te smullen en verbaas ik mij steeds dat de handheld nog steeds geen groot succes is.


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    PS Vita System Software Update 3.10

    Hi everyone! The next system software update for PS Vita, version 3.10, will be available for download beginning later today. This update brings some anticipated and useful features to PS Vita, including the ability to display more than 100 applications on the home screen (we know you’ve been waiting patiently for this one), and a new Calendar application.
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    Check out some of the new features and changes in PS Vita’s 3.10 system update below:

    • You can now display up to 500 applications on the home screen.
    • A Calendar application has been added for PS Vita, allowing you to set up gaming events with your friends. Sync your Google calendar to have all your events with you on your PS Vita. You can also share your favorite events by using the Messages and Email applications.
    • A new “Manage Content on Memory Card” option has been added to the Content Manager application. You can now view the data on your memory card, making it easier than ever to manage content on your PS Vita. You can now view memory usage by content type, and delete content and applications.
    • You can now send and receive voice messages using the Messages application on PS Vita. Exchange voice messages with your friends and players on PS4 and PS Vita.
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    For the full list of new or revised features in PS Vita system software update 3.10 and instructions for updating your system, please visit this page after the update goes live later today.

    Let us know what you think of the new update in the comments below. What new feature are you most looking forward to?



    Het irriteert me dat in die kalender app het start vierkantje (laatste screen, waar Continue in staat) niet in het midden staat 8)

    Zou trouwens wel leuk zijn als die app gewoon automatisch game releases laat zien zoals in het voorbeeld. Maar neeee hoor, dat zullen we allemaal zelf moeten invoeren. :+
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Verder wel een erg vette update!

    Gaan we nu dan eindelijk afspraken maken om samen te gamen? O-)
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja hoor eindelijk een nieuwe update, alles ziet er goed uit en Dulle vind weer meteen weer iets om overheen te azijn pissen :lol: Het icoontje zit rechts (net als bij de browser app voor quick bookmarks) zodat er links wat langere zinnen getoond kunnen worden. Bijv dat je vanaf dat scherm al naar je aankomende game-date met Kevf kunt navigeren zonder de app te openen :)
    Hopelijk kan je ook groepen maken en zo bij elkaar notities en afspraken zetten, anders zie ik het mij niet echt gebruiken.

    Ben heul erg benieuwd iig :cool:
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik snap het nut wel, maar het is gewoon lelijk. :+

    Content manager update is wel top. Maakt het wat gemakkelijker om de ruimte op je memory card te manages. De rest van de update is een beetje useless voor mij. :p

    Oh, en de store is nu een wat donkerder blauw. Hoera!
     
  14. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    :lol::lol:

    500 apps op je homescreen XD dat is zelfs moeilijk te halen met een 64GB kaartje.8)
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat ik zei kan dus dmv Google Calendar, een openbare calender die je kan importeren op je Vita (en waarschijnlijk ook later op PS4?), natuurlijk kan je die dan ook gewoon op je smartphone/pc/tablet importen.

    Misschien dus ook interessant voor game avonden :)

    Nu ff kijken voor een beetje betrouwbare game release calender om die te importen.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is de update er al?
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja al een paar uur :) In settings kun je handmatig updaten
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik dacht dat de hele interface anders zou worden, maar dat was de content manager. 8) Een agenda, jeuh! :p
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Neuh niks mis met de interface toch? Vind die geanimeerde belletjes wel wat hebben, anders krijg je weer zo'n aftreksel van een mobiele interface :)

    Op de PS Blog kun je alle verbeteringen en toevoegingen vinden. :)
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, dat wel. Maar ik had alleen even snel screens gezien en dacht dat alles werd omgegooid. Dat was dus de content manager en dacht dat m'n update mislukt was. 8)
     

Deel Deze Pagina