1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Better Call Saul

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 feb 2015.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Tof om eindelijk te horen waar de naam Saul Goodman vandaan komt :)

    It's all good man! Nice!
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dit kwam toch ook al in season 1 voorbij?
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Serieus??:lol: dan heb ik niet goed opgelet :whistle:
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nice ep. Lekker einde!

    Volgende week geen aflevering?
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2017
  5. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Nope, Memorial Day in de USA.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nieuwe aflevering is er.
    Spaanse subs wel.
     
    mcbbvb vindt dit leuk.
  7. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Thanks! Net gekeken. Goodman is zich meer en meer aan het vormen!

    Enviado desde mi HTC 10 mediante Tapatalk
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Lekkere episode idd, vooral
    pillen drop scene, go Nacho
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zeker, sowieso heerlijke serie. Een van de betere! :)
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lydia oh Lydia... say have you met Lydia... :D

    Haha, "Crazy 8" in die mall. Heerlijk gewoon!
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2017
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een held haha.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Meh, laatste aflevering van het seizoen. :'-(
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Leuk seizoen, maar vond de finale niet heel erg aanvoelen als een finale.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat had ik ook wel een beetje, het was een beetje een langdradige (soms zelfs wat saaie) ep. Maar toch aan de andere kant ook wel weer sterk. Mixed dus. En zo'n typisch open einde had ik best wel verwacht eigenlijk.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    I fucking love this show. Onlangs alle seizoenen weer gekeken en veel scenes zijn gewoon echt genieten. Samen met BB toch wel mijn favoriete serie de afgelopen tijd eerlijk gezegd. Weer een heel jaar wachten nu voor het nieuwe seizoen....goddamn. Maar één ding is nu wel echt duidelijk.....

    Saul zal behoorlijk aanwezig zijn volgend jaar denk ik. Kijk naar hoe hij het met de oudere mensen heeft opgelost. Ze haten hem. Hij had gerust de echte waarheid kunnen vertellen aan hun, Erin er niet eens bij betrekken zodat de schikking misschien ook nog door zou gaan. De ouderen zouden niet blij zijn geweest met Jimmy maar iig had hij de waarheid vertelt aan hun. Nu is hij gewoon echt van zijn enige echte laatste 'decent' client af. Tijd voor een frisse start als Saul gok ik.

    Hij zal ongetwijfeld wel kapot zijn over Chuck. Wtf man. Misschien was die zelfmoord wel wat abrupt en drastisch....

    Zou me niet verbazen als ik nog voor een derde kijksessie ga voordat seizoen 4 er is. En ook absoluut eens die tweede kijksessie van BB gaan doen.
     
    Defanatic vindt dit leuk.
  16. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik sta er precies zo in. Wat een serie. Er gebeurt weinig maar toch ook zo veel. Het zit echt in de details. Ik vind het eigenlijk prettiger weg kijken dan Breaking Bad omdat het iets meer down to earth is of misschien omdat ik Vince Giligan gewoon beter begrijp na vijf seizoenen Breaking bad.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Genote van seizoen 3 en heel veel zin in het volgende seizoen :) Breaking Bad opnieuw checken is misschien wel een tof plan :D
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt man. Maar de dingen die gebeuren zijn echt boeiend en dat zou je eigenlijk niet verwachten met zo'n onderwerp, behalve dan de stukken van Mike die gewoon echt spanning brengen. Komt ook absoluut door het werkelijk fantastische acteerwerk van Bob Odenkirk als Jimmy en natuurlijk ook Michael McKean als Chuck. Die twee zijn zeer goed. En Mike die al gauw een zeer belangrijke rol speelt in de serie, blijft gewoon een geweldig personage en uitstekende acteur.

    En we moeten Rea Seahorn als Kim niet vergeten, zij is echt tof en vult Jimmy goed aan. Des te shitter is het als je erover nadenkt dat dat uiteindelijk niet goed uitpakt, want kijk naar BB. Maar Nacho is ook echt de shit, Hector, etc. Echt genieten vond ik die scenes van Jimmy en Mike weer. Hun eerste ontmoeting in season 1, prachtig gedaan. En natuurlijk de scenes van Jimmy en Kim in een restaurant wanneer ze een "target" hebben gevonden.

    Je gaat echt gelijk bekende dingen tegenkomen. Ik ben gisteren al begonnen met een tweede kijksessie en gelijk al in episode 1 zien we Walt en Mesa Verde. Aardig bekend in BCS ook. Ach en er zijn zoveel dingen waar je nu ineens "oh ja" op gaat zeggen. Supersterke series deze twee.
     
    Defanatic vindt dit leuk.
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja het blijft mooi die details. Het enige nadeel is dat het sommige andere series wat verpest. Die voelen wat vlak aan na dit geweld.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En ik ben alweer bij de episode van Saul's introductie en damn, ik herken hem bijna niet meer terug joh. Hij speelt en praat echt anders en in BCS mag ik hem nog steeds wel ondanks bepaalde zaakjes. In BB echter is het echt een gluiperd en dat speelt hij verdomd goed. Duidelijk een dikkere kop ook.
     

Deel Deze Pagina